بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا

بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا

گلکسی تب اس 8 الترا عرضه ای متفاوت به دنیای تبلت های اندرویدی خواهد بود. دستگاهی که به واسطه بهره مندی از نمایشگر غول پیکر 14/4 اینچی و همچنین بدنه 5/5 میلیمتری توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. مشخصات سری گلکسی تب اس 8 آینده سامسونگ درکره ظاهر شده است گفته می شود که نوع الترا بزرگتراز دوربینهای دوگانه 5و 8 وباتری 12000 میلی آمپری بهره مند است.شایعات درمورد این تبلت از تابستان امسال شروع به انتشار کردند اما اخیرا برحجم این شایعات و اطلاعات لو رفته افزوده شده است. براساس مجموعه ای از تصاویر به تازگی منتشر شده است که تبلت پرچمدار جدید سامسونگ درست مانند مک بوک های امسال اپل یک بریدگی در نمایشگر خود خواهند داشت.

لازم به ذکر است که عرضه قلم S Pen به همراه دستگاه به تنهایی یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود. گالکسی تب اس 8 الترا را یکی از استانداردترین و مجلل ترین و پرقدرت ترین تبلتها از چه از نظرکیفیت صفحه نمایش و چه ازنظر متریال و سخت افزاریکی ازبهترینها به حساب می آید. با طراحی شیک وزیبا ودرحین حال بزرگ وعریض رقیب سختی برای آیپد پروی اپل به شمار می آید. اکنون برای پیش خرید در دسترس خواهد بود ودرتاریخ 25 فوریه در ایالات متحده آمریکا اروپا و کره به طور رسمی عرضه خواهد شد و قیمت آن 1099 دلار آمریکاست. در ادامه با چند نمونه از عملکردهای بسیار خوب این تبلت آشنا شوید.

مخفی کردن برنامه ها از منوی گوشی های اندروید

1.طرحی وکیفیت ساخت گلکسی تب اس 8 الترا

این تبلت با بدنه آلومینیومی گوشه های گرد ولبه های تخت و کیفیت ساخت خیره کننده حس و حال متفاوتی را به کاربران انتقال می دهدو فقط  5/5 میلیمترضخامت دارد و بسیار باریک وعریض می باشد ومانند مک بوک پرو 16 اینچی دارای بریدگی در وسط صفحه نمایش است ولبه پایینی تبلت دارای درگاه شارژ است ودربالا اسپیکرها قرار گرفته اند.

بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا

  1. صفحه نمایش و اسپیکرگلکسی تب اس 8 الترا

صفحه نمایش این تبلت 14.6 اینچی از پنلOLED با تعداد پیکسل 1848 x 2960 پشتیبانی می کند واز نرخ نوسازی 120 هرتزی روی صفحه نمایش بسیار عریض خود بهره می برد و کاربران می توانن این نرخ نوسازی را بین60 و 120 هرتز قرار دهند.از طریق برنامه  Samsung Notesیادآوری هارا روی رایانه خود یادداشت کرده و بعدا آن را روی تلفن هوشمند سامسونگ منتقل کنید.

درمورد کیفیت اسپیکر گلکسی تب اس 8 الترا باید گفت که از چهار اسپیکر استفاده می کند که به دست شرک  AKG ساخته شده است ودر لبه های کناری به صورت افقی قرار گرفته اند و از صدای بسیار بلندAtmos Dolby  کیفیتی فوق العاده را  به وجود آورده است.

  1. سخت افزار و عملکرد و باتری گلکسی تب اس 8 الترا

شرکت سامسونگ دراین نسخه جدید تبلتش از اسنپدراگون  Gen 18 از تراشه لیتیوگرافیکی 4 نانومتری استفاده می کند و این قول را به مشتریانش داده که 24 درصد پردازنده را سریعتر و 52 درصد گرافیک را در مقایسه با نسخه های گذشته را گسترش دهد.

این تبلت در دو مدل Wi Fi و  Cellularو از اتصال 5G بهرمند خواهد بود و به بازار عرضه خواهد شد. این تبلت را می توان درنسخه های 8 و 12 با حافظه داخلی 128و256 و 512 گیگابایتی تهیه نمود. گلکسی تب اس 8 الترا باتری بزرگتری دارد زیرا انرژی زیادی مصرف می کند.باتری این تبلت 11200 میلی آمپر ساعتی است واز شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند و به طور میانگین بین7تا8 ساعت همراهتان خواهد بود ودر اجرای بازیهای سنگین خیلی زود شارژباتری خودرا از دست خواهید داد.

  1. عملکرد دوربین گلکسی تب اس 8 الترا

این تبلت دارای 4 سنسور بوده که دوعدد آن مربوط به دوربین سلفی بوده و دوعدد آن پشت گوشی قرار گرفته اند که دو دوربین 12 مگاپیکسلی جلوی تبلت به عنوان لنز اصلی وپشت تبلت لنزهای 13و 6 مگاپیکسلی طراحی شده اندو دوربینهای جلو وعقب از قابلیت (4K) برخوردارند.

  1. نرم افزار و تجربه کاربری گلکسی تب اس 8 الترا

گلکسی تب اس 8 الترا اندروید 12 دارد ومی تواند اندروید 13 را نیز دریافت کندو یکی از بهترین قابلیتهارا در ( دیکس مود) یا رابط کاربری کره ای دانست.

  1. تجربه استفاده از قلم گلکسی تب اس 8 الترا

کار با این قلم گلکسی تب اس 8 الترا  یکی از جذابترین بخشهای این تبلت به حساب می آید ودر مقایسه با اپل و مایکروسافت این قلم را جداگانه نمی فروشند وان را در جعبه و در اختیار کاربران می گذارند.

  1. مقاومت و خمیدگی گلکسی تب اس 8 الترا

گلکسی تب اس 8 الترا هم مانند دیگر تبلتها از بدنه شیشه بهره نمی برد بلکه دارای یک بدنه آلومینیوم است که ضد خراشیدگی و مانع اجسام تیز برروی بدنه میشود.بزرگترین ویژگی تبلت گلکسی تب اس 8 الترا عملکرد خوب نسبت به خمیدگی و مقاومت دربرابرشکستن است. این تبلت حتی با وجود خمیدگی به حالت اولیه خود باز می گردد ودر واقع  گلکسی تب اس 8 الترا مقاومت بسیار بالایی دارد و رقیبی بسیار جدی برای دیگر تبلتها به خصوص رقیبی برای آیپدهای اپل خواهد بود.

قیمت گوشی های ورتو چند است؟

بررسی سامسونگ گلکسی تب اس 8 الترا

8.مشخصات فنی تبلت گلکسی تب اس 8 الترا

   نام دیگر: Galaxy Tab S8 Ultra WiFi SM-X900

Galaxy Tab S8 Ultra 5G SM-X906

معرفی: 9 فوریه 2022

وضعیت: موجود عرضه  شده در 30 آوریل 2022

ابعاد: 4 /326 در6 / 208

وزن:  726 گرم نسخه  وای فای

           728 گرم نسخه 5جی

سیمکارت: نانو سیم( قلم استایلوس) بلوتوث داخلی 2.8 میلی ثانیه تاخیر شتاب سنج زیروسکوپ

نوع: Super Amoled

سایز: 14.6 اینج

رزولوشن: 1848در 2960 پیکسل

محافظ: گورینگ گوریاگلس 5

سیستم عامل: اندروید 12 و Super Amoled

تراشه: Qualcomm SM 8450 Snapdargon 8 Gen 1

پردازنده مرکزی: 8 هسته ای( یک هسته 3 گیگا هرتز کورتکس ایکس 2 و سه هسته 2.50 گیگاهرتز کورتکس آ710  وچهار هسته 1.80 گیگاهرتز کورتکس آ 510

پردازنده گرافیکی: Aderno

درگاه حافظه: Micro SDXC (درگاه اختصاصی)

دوربین اصلی: 13و6 مگاپیکسلی

قابلیتها:

ویدیو: 4K

دوربین سلفی:12 مگاپیکسل

اسپیکر: اسپیکر چهارگانه

جک 3.5 میلیمتری: ندارد

باتری: 11200 میلی آمپر برساعت و لیتیوم پلیمری

سرعت شارژ: 45 وات

حسکرها:زیروسکوپ حسکر مقاومت قطب نما شتاب سنج

فناوری: LTE/ 5G/ HSPA/GSM

  1. جمع بندی گلکسی تب اس 8 الترا

تبلت گلکسی تب اس 8 الترا جز جذابترین و شیکترین و بزرگترین تبلت سامسونگ با کیفیت عالی به حساب می آید ولی متاسفانه در شرایط فعلی از نظر اقتصادی نمی توان آن را با دیگر رقبا ارزان و به مقرون به صرفه دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دوازده =