تبلت لنوو تب Tab Extreme

نرم افزار لنوو تب Extreme

  تبلت لنوو تب Tab Extreme جدید با استفاده از تراشه هشت هسته ای دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک عملکرد فنی کاملا قابل اتکایی خواهد داشت. علاوه بر این، دوازده گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا و دو درگاه USB_C یکی ۳.۲ و دیگری ۲.۰ از سایر مشخصات این تبلت است. تبلت لنوو اکستریم همچنین می تواند از طریق پورت دیسپلی به مانیتور وصل می شود.

مشخصات تبلت لنوو تب Extreme

لنوو برای ارتقای کاربری این دستگاه یک کیبورد جداشونده و یک قلم استایلوس را نیز به همراه آن روانه بازار کرد. لنوو در تبلت جدیدش از هشت اسپیکر JBL با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس استفاده کرده و چهار میکروفن نیز در این تبلت تعبیه کرده است. تا کیفیت صدای ورودی و خروجی بی نقص آن را تامین کند. علاوه بر این باتری ۱۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی این تبلت هم قادر است شارژ لازم برای ۱۲ ساعت تماشای مداوم ویدیو را تامین کند. تبلت غول پیکر لنوو همچنین از قابلیت شارژ معکوس هم پشتیبانی می کند. کمپانی لنوو با معرفی تبلت لنوو تب اکستریم پس از گذشت یک سال رقیب گلکسی تب S8 اولترا را معرفی کرد. این تبلت جدید اندازه ی ۱۴.۵ داشته و می تواند هم نقش یک لپ تاپ و هم نقش یک تبلت بزرگ اندرویدی را ایفا کند.

صفحه نمایش اولد غول پیکر۱۴.۵ اینچی این تبلت اندرویدی رزولوشن۳۰۰۰ در ۱۸۷۰ پیکسلی داشته و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه می کند. بنابراین این دستگاه هم برای تماشای فیلم مناسب است و هم برای اجرای اپلیکیشن های روزمره اندرویدی محصولی ایده آل به شمار می رود.

گوشی ورتو الماس نشان

لنوو تب اکستریم از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و عقب استفاده می کند. و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت نیز در قسمت پشت آن جای گرفته است. از سوی دیگر لنوو تب اکستریم به سیستم عامل اندروید ۱۳ مجهز است. و کمپانی سازنده قول ارائه سه سال آپدیت سیستم عامل و چهار سال به روز رسانی های امنیتی را برای این دستگاه داده است. این پشتیبانی نرم افزاری البته به قدرتمندی اپل و سامسونگ نیست اما خیال خریداران این تبلت از آینده ی آن تا حدی راحت کرده است.

نرم افزار لنوو تب Extreme

  نرم افزار لنوو تب Extreme

این تبلت که لنوو تب اکستریم نام خواهد داشت جانشین تبp12پرو خواهد شد. که اوایل امسال هم شاهد عرضه ی آن به بازار بودیم. این تبلت جدید اگر به تازگی تنها در کنسول گوگل پلی دیده شده می دانیم این تبلت قرار است به پردازنده ی قدرتمند و چهار نانومتری به عنوان قلب تپنده مجهز شود.

به لطف اندروید ۱۳ و نرم افزار مخصوص لنوو می توانید تا چهار برنامه را به صورت همزمان در تب اکستریم اجرا کنید. و شما می توانید تا ۱۰ برنامه را به صورت پنجره های شناور باز کنید. برنامه Freestyle لنوو امکانات دیگری از جمله اشتراک گذاری آسان فایل با کامپیوترهای ویندوزی لنوو و امکان استفاده از تبلت به عنوان ترک پد ثانویه برای کامپیوتر شخصی شما را فراهم می کند. همچنین می توانید دسکتاپ خود را در تب اکستریم آینه کرده یا گسترش دهید.

نرم افزارهای قابل توجه دیگری نیز در اینجا وجود دارند. برای مثال دوربین می تواند به صورت خودکار شما را در مرکز فریم نگه دارد در حالی که چهار میکروفون داخلی می توانند نویز را فیلتر کنند. دوربین های تب اکستریم دارای لنزهای پشتی دوگانه هستند که شامل یک لنز MP13 با فوکوس خودکار و یک لنز فوکوس ثابت MP5 می شود. و دوربین جلو یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید فوق عریض است.

قیمت گوشی ورتو ۱۴۰۲

نرم افزار لنوو تب Extreme

چشم انداز لنوو تب Extreme  

وقتی برای اولین بار لنوو تب اکستریم را ببینید فکر می کنید یک گجت گیمینت است تا چیزی که خریداران واقعا می خواهند بخرند. اما وقتی شروع به بازی کردن با لوازم جانبی مختلف کاربردی می کنید شروع به گرم کردن تب اکستریم به عنوان جایگزین بالقوه لپ تاپ خواهید کرد.

ما باید تب اکستریم را برای آزمایش در اختیار داشته باشیم تا ببینیم که آیا برچسب قیمت بالا دوام می آورد یا خیر. اما نکته ای در مورد این لوح وجود دارد که باید آن را تحسین کنید. اینگونه است که لنوو می گوید Think pad بهترین تبلت ممکن را می سازد و Think pad مقرون به صرفه است و تب اکستریم به خوبی می تواند گلکسی تب اس ۸ اولترا را شکست دهد.

پایه و کیبورد لنوو تب Extreme

اوضاع وقتی جالب تر می شود که نگاهی به جایگاه دو حالته و کیبورد دو حالته بیندازید. با پایه می توانید تب اکستریم را در حالت منظره یا پرتره قرار دهید و به راحتی می توانید بین این دو حالت سوئیچ کنید. صفحه کلید دو جداره یکی دیگر از نکات کلیدی است که کاربران را قادر می سازد تبلت را به منظور دستیابی به زاویه دید بهینه کج کنند. گلکسی اس ۸ اولترا انعطاف پذیری را ارائه نمی دهد. لولای پایه به عنوان یک محفظه ذخیره سازی برای لوازم جانبی precision pen3 لنوو در نظر گرفته است.

نرم افزار لنوو تب Extreme

مزایا و معایب تبلت لنوو تب Extreme

تبلت لنوو تب اکستریم بسیار گران است اما ویژگی های بسیار قوی را در قبال پولی که می پردازید ارائه می دهد. از جمله صفحه نمایش بزرگ، پایه دوحالته، داک صفحه کلید شناور و ورودی قلم است. که می توانید تا چهار برنامه را همزمان روی صفحه اجرا کنید. از نکات منفی آن می توان به تراشه مدیاتک سوالاتی که در مورد عملکرد ایجاد می کند اشاره کرد. لنوو تب اکستریم از قیمت های بالایی شروع می شود. این تبلت ها از قیمت اولیه گلکسی تب اس ۸ اولترا کمی گران تر هستند. ما تاریخ عرضه ای برای تب اکستریم  نداریم و لنوو می گوید این محصول در اواخر سال ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود. در این صورت احتمالا به نخستین تبلت اندرویدی با آخرین ورژن سیستم عامل موبایلی گوگل تبدیل خواهد شد.

ورتو سیگنچر تاچ

تبلت لنوو تب اکستریم دارای شماره مدل TB570FU است. به علاوه براساس تصویر منتشر شده از تبلت به نظر می رسد که این گجت از حواشی بسیار باریک برخوردار خواهد بود. با توجه به آغاز روند افشای اطلاعات پیرامون این تبلت انتظار می رود که به زودی شاهد انتشار سایر مشخصات آن شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =