دور زدن تحریم گلکسی استور

دور زدن تحریم گلکسی استور

گلکسی استور فروشگاه نرم افزار موبایل و تلویزیون کاربران سامسونگ است. گلکسی استور سامسونگ برای کاربران ایرانی از 6 اسفند سال 1398 تا کنون محدود شده است. گلکسی استور در ایران دیگر امکان خرید برنامه یا محتوای برنامه ها را به مصرف کنندگانش نمی دهد.  کمپانی سامسونگ حدود چند ماه پیش  طی بیانه ای که صادر کرد، مارکت خود را بر روی کاربران ایرانی می بندد و در حال حاضر دسترسی به این مارکت در ایران امکان پذیر نمی باشد.

امروزه کاربران بسیاری هستند که از گوشی های سامسونگ استفاده می کنند که همین امر باعث شده تا در برخی بازی ها و پلتفرم ها دچار اختلال و مشکل شود. با وجود تحریم گلکسی استور از سوی کمپانی سامسونگ، راه هایی وجود دارد که از طریق آن ها می توانید تحریم گلکسی استور را دور بزنید و از برنامه ها و بازی های موجود در موبایل سامسونگ استفاده نمایید. لذا در ادامه به بررسی راه های موجود در دور زدن تحریم ها خواهیم پرداخت.

محدود شدن گلکسی استور سامسونگ برای کاربران ایرانی

حدود سه سال پیش از طرف سامسونگ پیامی به منظور محدود شدن گلکسی استور و متوقف شدن سرویس های پرداختنی  به کاربران ایرانی ابلاغ شد. گلکسی استور برای اولین بار در سال 2010 افتتاح گردید. که پس از 10 ماه، 100 میلیون بار از این فروشگاه دانلود شد. همانطور که در بخش های بالای این مقاله گفته شد، راه هایی وجود دارند که بتوان تحریم های که بر گلکسی استور سامسونگ در ایران اعمال شده است را دور زد و از آن استفاده کرد. یکی کار ها این است که شما موقعیت کشورتان را از روی گوشی تغییر دهید و بدون سیم کارت از آن استفاده نمایید. زیرا پس از استفاده سیم کارت از تلفن همراه خود مجدد گلکسی استور محدود می شود و نمی توانید از آن استفاده کنید. اپ استور های دیگر این قابلیت را دارند که از برنامه هایی که در گلکسی استور وجود دارد به روز رسانی کند و حتی امکان دانلود برنامه ها و یا پلتفرم ها را به شما کاربران عزیز می دهند.

سفارش ورتو اختصاصی

دور زدن تحریم گلکسی استور

چگونه تحریم گلکسی استور را دور بزنیم ؟

همانطور که می دانید فروشگاه گلکسی برای ما ایرانی ها تحریم شده است و دور زدن تحریم گلکسی استور با استفاده از  پراکسی های ساده امکان پذیر نمی باشد. این اولین باری نیست که فروشگاه سامسونگ در ایران بسته می شود. گلکسیاستور این قابلیت را دارد که از روی سیم کارت تلفن همراه شما، موقعیت را شناسایی کند و تشخیص این را میدهد که شما از کدام کشور هستید. یکی از راه های دور زدن تحریم گلکسی استور، خارج کردن سیم کارت از داخل گوشی و بعد کشوری را که می خواهید با نرم افزار موجود وصل شوید. این روش تا وقتی که مجدد سیم کارت را روی گوشی خود قرار ندهید موفق عمل خواهد کرد.

از دیگر راه های دور زدن تحریم فروشگاه گلکسی، استفاده از فیلتر شکن های قوی بر روی برنامه هایی است که از گلکسی استور دانلود و استفاده می شود. همچنین گلکسی استور دارای محتوای اختصاصی است که تنها مختص دستگاه های سامسونگ ساخته شده است. این برنامه ها را می بایست جدا از برنامه های پلی استور خود به روز نمایید. به دلیل عدم فعالیت سامسونگ با کشورمان هیچ گونه پشتیبانی از آن دریافت نخواهیم کرد و فقط از طریق برخی راه ها تا حدی می توانید این تحریم را دور بزنید و از امکانات گلکسی استور بر روی گوشی سامسونگ خود استفاده نمایید. بهترین روش رفع محدودیت فیلترینگ گلکسی استور، کمک گرفتن از یک گوشی اندروید دیگر است. برای دور زدن تحریم ها لزوما نباید از ابزار های رفع فیلتر استفاده کنید.

بررسی سهم برند موبایل در بازار جهانی

تفاوت بین گلکسی استور و پلی استور چیست ؟

نخستین تفاوت میان این دو فروشگاه در این است که پلی استور متعلق به گوگل است در حالی که گلکسی استور مالکش سامسونگ می باشد. می توان گفت پلی استور تقریبا بر روی تمامیه گوشی های اندروید در دسترس است. اما گلکسی استور تنها به گوشی های سامسونگ محدود می شود. در واقع گلکسی استور وظیفه دارد برنامه های انحصاری سامسونگ را ارئه دهد. اساسا نمی توانید برنامه هایی که مختص سامسونگ هستند را از پلی استور به روز رسانی کنید. برخی از برنامه ها را می توانید از هر دو فروشگاه پلی استور و گلکسی استور  به روز نمایید.

دور زدن تحریم گلکسی استور

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد، از کدام اپ استور برای دانلود و بروز کردن برنامه هایم استفاده کنم؟ اگر کاربر سامسونگ هستید پاسخ هر دو است. به دلیل تحریم گلکسی استور در کشورمان، می توانید از پلی استور استفاده نمایید. پیشنهاد می شود از پلی استور برای نصب برنامه های جدیدتان استفاده کنید. زیرا اگر از گوشی اندروید دیگری به غیر از سامسونگ  بروید، نصب برنامه های موجود آسان می شود. در صورتی که از گلکسی استور استفاده کنید دیگر امکان نصب مجدد برنامه های موجود در سامسونگ را نخواهید داشت.

درباره گلکسی استور چه می دانید ؟

گلکسی استور منبعی است که به کاربران گلکسی ارائه می شود. می توان گفت تقریبا شبیه اپ استور هایی مانند گوگل پلی، پلی استور بستری برای دانلود و یا خرید برنامه برای کاربران خود فراهم کرده است. این استور برای سامسونگ می باشد ولی علاوه بر آن کاربران دیگر نیز می توانند از آن استفاده کنند. گلکسی استور مزایای زیادی برای کاربران سامسونگ دارد. اما گاهی کاربران خود را دچار نگرانی می کند. که آن هم محدود شدن گلکسی استور از طرف سامسونگ است. ولی این امکان وجود دارد که مصرف کنندگان در ایران بتوانند برنامه های مجانی را دانلود کنند و از آن ها استفاده نمایند.

مقایسه انواع مختلف اپل واچ

از ویژگی های گلکسی استور، قابلیت به روز رسانی برنامه ها با حجم کم است. امنیت بالا و پشتیبانی از زبان فارسی، دسترسی به هزاران بازی و برنامه، امکان به روز رسانی برنامه های رسمی سامسونگ که تنها در این استور منتشر می شوند.  گلکسی استور دارای دسته بندی های مختلف است و قابلیت پرداخت و خرید برنامه ها با کارت های شتاب ایران را دارد و همچنین به صورت خودکار توسط سامسونگ به روز رسانی انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =