ساعت هوشمند تا 2 میلیون چی بخرم؟

روابط عمومی سفیران تل – امروزه کمتر شرکتی وجود دارد که ساعت هوشمند در کاتالوگ خود نداشته باشد و آنهایی که بر تولید آن تمرکز دارند می توانند مدل های بسیار متنوعی را با کمترین تفاوت ارائه دهند. در این بخش صدها گزینه جایگزین و با طیف گسترده ای از قیمت ها از ۲ میلیون تومان تا ۷۰ ملیون تومان وجود دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان را آشنا کنیم.

ساعت هوشمند تا 2 میلیون چی بخرم؟

ساعت هوشمند تا 2 میلیون

امروز می خواهیم لیستی از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت را با قیمت های بین ۲ تا ۵ ملیون تومان  برای تمام بودجه ها به شما ارائه دهیم. و با آزمایش بسیاری از مدل ها متوجه شده ایم که برای تهیه یک ساعت هوشمند خوب و کامل با عمر مفید طولانی، نیازی به صرف هزینه زیادی نیست.


ساعت هوشمند کیو سی وای مدل QCY GS2

با ساعت هوشمند QCY GS2 خود را در امکانات بی حد و حصر غوطه ور کنید، جایی که رویاها در کنار صفحه نمایش لمسی 1.96 اینچی AMOLED گسترده می شوند. از جزئیات پیچیده زندگی لذت ببرید که با وضوح قابل توجهی از طریق وضوح 502×410 و نرخ تازه سازی سریع 60 هرتز ارائه شده است. قیمت این ساعت زیر ۲ ملیون تومان است.

این ساعت هوشمند که برای مجذوب شدن ساخته شده است، دارای ترکیبی از مواد درجه یک است – یک قاب آلیاژ روی همراه با یک تاج چرخشی فلزی، که شاهکاری بصری را ایجاد می کند که نه تنها برای چشم دلپذیر است، بلکه یک تزئین واقعی مچ دست است.

هدیه خاص برای آقایان

با مجموعه ای از بیش از 100 صفحه ساعت و سه تم پر جنب و جوش، بدون زحمت تغییرات را در آغوش بگیرید، که به شما امکان می دهد سبک خود را روزانه با یک تعویض ساده بیان کنید.

با قابلیت‌های تماس بلوتوث و امکان پخش مستقیم موسیقی مورد علاقه‌تان از مچ دست، از راحتی بی‌نظیر لذت ببرید، و شما را از شر سیم‌های درهم و دستگاه‌های دست و پاگیر رهایی بخشد.

سفر تناسب اندام خود را با ساعت هوشمند QCY GS2 ارتقا دهید که مجموعه ای جامع از بیش از 100 حالت ورزشی حرفه ای را ارائه می دهد. چه یک ورزشکار باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، این دستگاه مربی جیبی شماست که شما را با دقت و دقت به سمت اهداف تناسب اندامتان راهنمایی می کند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Band 7

ساعت هوشمند تا 2 میلیون

باند هوشمند شیائومی 7 – شیائومی گلوبال. صفحه نمایش بزرگ AMOLED با شکوه روی مچ دست شما ظاهر می شود و خواندن و کنترل آن را برای شما آسان می کند. همه چیز با جزئیات با وضوح بالا ارائه شده است. حتی بهتر از آن، به لطف حالت همیشه روشن، می توانید تاریخ و زمان را بدون بلند کردن مچ دست یا انگشتان خود بخوانید. مقاومت در برابر آب 50 متر: مقاومت 50 متری در برابر آب بر اساس استاندارد ISO 22810:2010 است و توسط SGS-CSTC Standards Technical Services (Shanghai) Co.,Ltd تست شده است. قیمت این ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان است.

شرایط آزمایش عمر باتری Xiaomi Smart Band 7 در حالت استفاده معمولی به شرح زیر است: شارژ کامل با تنظیمات پیش فرض؛ هر 30 دقیقه نظارت خودکار ضربان قلب فعال می شود. مانیتورینگ پیشرفته خواب غیرفعال است. تشخیص استرس غیرفعال است. عملکرد لیفت مچ به بیدار فعال شد. اعلان های پیام فعال شد. همه تنظیمات دیگر روی پیش‌فرض کارخانه تنظیم شده‌اند. 100 اعلان دریافت و نمایش داده شده در روز؛ 10 آلارم در روز؛ 10 ثانیه لرزش؛ 200 فعال سازی عملکرد لیفت مچ به بیدار شدن؛ همگام سازی داده ها با برنامه یک بار در روز؛ اندازه گیری دستی سطح SpO2 دو بار در روز. ثبت ورزش به مدت 60 دقیقه در هفته.

گوشی های vertu

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip 3

Amazfit Bip 3 – ساعت هوشمند ارتقا یافته 2022 که شما را به سمت زندگی سالم تر، فعال تر و مرتبط تر راهنمایی می کند. این ساعت یک صفحه نمایش رنگی با اندازه 1.69 اینچی را در بدنه فوق العاده باریک و سبک خود برای تجربه تماشای واضح و عالی قرار می دهد. باتری قدرتمندی برای ارائه عمر باتری تا 14 روز.قیمت این ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان است.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GS1 Pro

ساعت هوشمند تا 2 میلیون

ساعت هوشمند Kieslect Ks Pro 2.01 اینچی AMOLED HD صفحه نمایش بلوتوث تماس مانیتور ضربان قلب غیر طبیعی AOD ساعت هوشمند مردانه زنانه ورزشی. Ks Pro بر روی KIES OS 2.0 اجرا می شود که یک سیستم کاملاً جدید است که توسط Kleslect با تجربه کاربری سریعتر و روانتر طراحی شده است. می توانید اطلاعات شخصی خود را در برنامه وارد کنید و گزارش سلامت خود را از جمله ضربان قلب، تنفس، سطح استرس و تجزیه و تحلیل خواب و غیره را در هر زمان بررسی کنید. عملکردهایی برای مکالمه با تلفن وجود دارد، ساعت دارای میکروفون است. می‌توانید هنگام دویدن، رانندگی، یا شستن ظرف‌ها در آشپزخانه به راحتی به تماس پاسخ دهید یا رد کنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل IMILAB W02

IMILAB W02 نسخه به روز شده ساعت هوشمند از خانواده IMILAB است. دارای صفحه نمایش لمسی فوق العاده بزرگ 1.85 اینچی بدون حاشیه با نسبت صفحه به بدنه 81 درصد. بند مغناطیسی نوآورانه به شما امکان می دهد در عرض چند ثانیه یک بند ساعت را ببندید.

Imilab W02 جدید یک ساعت هوشمند اسپرت است که صفحه نمایش بدون حاشیه دارد و ابعاد آن 1.85 اینچ است. دارای کنترل کامل لمسی و نسبت صفحه نمایش به بدنه 81 درصدی است که در بدنه فلزی توسعه یافته و دارای بند قابل انطباق با اتصال مغناطیسی است. این محصول با سیلیکون ساخته شده و برای پوست دلپذیر و ضد آب است. قیمت این ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان است.

قیمت گوشی های ورتو ۲۰۲۲

این ساعت هوشمند جدید یک اتصال بی‌سیم بلوتوث نسخه 5.2 را ادغام می‌کند که به یک اتصال پایدار برای دیدن اعلان‌ها و تماس‌ها اجازه می‌دهد، زیرا دارای میکروفون و بلندگو داخلی است. حتی به شما امکان برقراری تماس های اضطراری را می دهد.

کنترل موسیقی و سازگار با دستیارهای صوتی

علاوه بر این، Imilab W02 به شما امکان کنترل موسیقی را می دهد و با بلندگوی خود می توانید بدون هدفون به موسیقی گوش دهید. از سوی دیگر، هنگام اتصال به تلفن هوشمند، می‌توانید از زنگ هشدار بپرسید و با دستیار صوتی داخلی آن عبارات را ترجمه کنید.

مچ بند هوشمند هوآوی مدل  Band 7

HUAWEI Band 7 به لطف سخت‌افزار HUAWEI TruSeen™ 4.0 و الگوریتم هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ضربان قلب خودکار و نظارت بر SpO₂ 1 را پشتیبانی می‌کند که به‌طور خودکار لرزش می‌کند تا در صورت انحراف سطح اکسیژن خون یا ضربان قلب شما از محدوده سالم، به شما هشدار دهد. قیمت این ساعت هوشمند تا 2 میلیون تومان است.

باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده برای هوآوی مدل Band 7 حدود 14 روز با کارکرد عادی دوام خواهد آورد. از ویژگی‌هایی که این ساعت هوشمند را به یک پوشیدنی با ارزش خرید بالا تبدیل می‌کند می‌توان به دارای قابلیت شارژ سریع، دارای بیش از 4000 واچ فیس، دارای قابلیت Always on Display، قابلیت ذخیره هوشمند باتری، قابلیت ارائه تمرین‌های ورزشی و تنفسی، کنترل و پایش 24 ساعته استرس (HUAWEI True Relax)، قابلیت کنترل موسیقی، نمایش میزان اکسیژن خون (Spo2)، قابلیت سنجش میزان استرس و سنجش 24 ساعته ضربان قلب اشاره کرد. همچنین با هر دو سیستم‌عامل‌های اندروید 6.0 و ios 9.1 به بالا سازگاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =