لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

به لطف جهش اخیر در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و مدل های زبان بزرگ مرتبط است. این نیاز به قدرت محاسباتی فوق العاده، زیرساخت ترکیبی و یک مدل پایه که در دستگاه های هوشمند تعبیه شده است. لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد. در ادامه مقاله توضیحات دقیقی درباره آن ارائه خواهیم کرد.

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

 

در حالی که مصرف‌کنندگان به تازگی متوجه تفاوت هوش مصنوعی شده‌اند، لنوو بیش از یک دهه است که با ۹ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این فضا کار می‌کند. لنوو نه تنها روندها را دنبال می کند، بلکه آنها را تنظیم می کند، و امسال این شرکت سرمایه گذاری دیگری به مبلغ 1 میلیارد دلار را برای ارائه راه حل های هوش مصنوعی برای تجارت اعلام کرد.

 

ماموریت لنوو توسعه هوش مصنوعی برای همه است و هوش مصنوعی را برای همه قابل دسترس و فراگیر می کند. به همین دلیل است که لنوو اولین مجموعه کامل دستگاه های هوش مصنوعی در جهان را برای استفاده سازمانی و شخصی معرفی کرده است. برای دستیابی به هوش مصنوعی پتانسیل کامل خود به این قابلیت‌های محاسباتی جیبی به ابری نیاز دارد که توسط زیرساخت‌ها، خدمات و مشارکت‌ها پشتیبانی می‌شوند.

 

دوقلو هوش مصنوعی سازمانی: استفاده از داده های شما

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

به عنوان بخشی از هوش مصنوعی لنوو برای همه چشم انداز، این شرکت یک رویکرد هوش مصنوعی ترکیبی را تسهیل می کند که در آن مدل های پایه عمومی، خصوصی و شخصی همه با هم وجود دارند. این به Lenovo AI اجازه می دهد تا به طور انحصاری در یک دستگاه یا به طور ایمن با سرورهای داخلی کار کند و از داده های ارائه شده توسط یک کاربر یا یک شرکت بیاموزد. پیشنهاد پویا Lenovo همچنین تضمین می‌کند که هیچ اطلاعاتی به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نمی‌شود یا وارد مجموعه داده‌های آموزشی باز نمی‌شود و تجربه قدرتمندتر و شخصی‌سازی‌شده‌تری را امکان‌پذیر می‌سازد.

 

آینده موفقیت هر شرکتی به توانایی استفاده از هوش مصنوعی برای رسیدن به نتایج مناسب بستگی دارد. هوش مصنوعی دوقلو Enterprise Lenovo دقیقاً این کار را انجام می دهد و تحولی هوشمند را در سراسر صنایع به وجود می آورد. این مجموعه نوآورانه از برنامه‌های هوش مصنوعی داده‌ها را از همه جای شرکت شما – از دستگاه‌ها و محاسبات لبه‌ای گرفته تا فضای ابری خصوصی – ترکیب می‌کند. سپس این داده ها را برای ارائه بینش ها و راه حل های عملی ترکیب می کند. Enterprise AI Twin به شرکت شما دانش عمیقی در مورد کسب و کار شما می دهد و بهره وری سازمان شما را افزایش می دهد و در عین حال امنیت اطلاعات محرمانه شما را تضمین می کند.

تعمیرات گوشی ورتو

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته ‌ای که دارد چگونه است؟

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

برای بسیاری از سازمان ها، آب و هوای نامساعد می تواند بر عملیات ها تأثیر جدی بگذارد. هنگامی که یک طوفان نزدیک می شود، تیم زنجیره تامین شما باید خطرات احتمالی را کاهش دهد. آنها احتمالاً در حال حاضر این کار را با استفاده از ترکیبی از اطلاعات عمومی و فرآیندهای دستی یا نیمه خودکار انجام می دهند.

با یک مدل پایه سازمانی مانند Enterprise AI Twin، تیم شما می‌تواند فوراً تأثیر آن را بر عملیات و مشتریان درک کند. این مدل بررسی می‌کند که کدام سفارش‌ها می‌توانند تحت تأثیر تاخیرهای تولید ناشی از بسته شدن کارخانه یا تاخیر در رسیدن قطعات باشند. همچنین بررسی می‌کند که کدام تحویل‌ها می‌توانند تحت تأثیر تأخیر حمل‌ونقل قرار گیرند.

 

اما فقط به مسائل و تأثیرات دقیق ختم نمی شود. مدل بنیاد سازمانی راه حل هایی را برای اولویت بندی سفارش ها یا ارتقای روش های حمل و نقل توصیه می کند. حتی اگر طوفان بیش از 24 ساعت طول بکشد، به طور فعال در مورد خطرات انبارداری هشدار می دهد.

 

مدل بنیاد سازمانی به ویژه در بخش هایی مانند خدمات مالی که در آن چشم انداز را متحول می کند، مهم است. برای شکل دادن به آینده ای از هوش مصنوعی ترکیبی، با مدل پایه عمومی و ابر عمومی شما همراه خواهد بود. شرکت شما آنچه را که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند، انتخاب خواهد کرد.

 

دوقلو هوش مصنوعی شخصی: منحصر به فرد برای شما

لنوو در سطح سازمانی متوقف نشده است. این شرکت همچنین از تخصص هوش مصنوعی خود برای تغییر محاسبات شخصی استفاده کرده است. در نتیجه رایانه های شخصی، تبلت ها و گوشی های هوشمند کار خود را بهتر انجام می دهند. با قابلیت‌های یادگیری مداوم، این دستگاه‌ها یک مدل پایه شخصی منحصر به فرد برای هر فرد ایجاد می‌کنند – پایگاه دانشی که با شما سازگار است و قابلیت‌های تعامل طبیعی دارد.

گوشی کوکاکولا چیست؟ چه ویژگی دارد؟

 

این فناوری از طریق ادغام فناوری‌های کلاینت، لبه و ابر، سرعت، ارزش و امنیت را افزایش می‌دهد. مهمتر از همه، داده های شخصی هرگز به ابر عمومی ارسال نمی شود مگر اینکه مجوز داده شود. هوش مصنوعی شخصی علاوه بر این مواردی را که ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشید را پیش بینی می کند و به طور فعال و مستقل به دنبال راه حل می گردد. این دوقلو هوش مصنوعی را به عنوان دستیار شخصی خود در نظر بگیرید، که به عنوان افزونه دیجیتالی شما برای کمک به ساده‌سازی وظایف روزمره عمل می‌کند.

 

انقلاب هوش مصنوعی در لنوو

لنوو هوش مصنوعی پیشرفته را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد؟

لنوو هوش مصنوعی را از فضای ابری مستقیماً به کاربران می‌آورد و تعهدی تزلزل‌ناپذیر به حفظ حریم خصوصی و امنیت دارد. Lenovo چشم انداز ایجاد دنیایی فراگیر، عادلانه و هوشمندتر دارد که در آن قدرت هوش مصنوعی برای همه قابل دسترسی باشد. قابلیت‌های کامل این شرکت، از جمله دستگاه‌های هوشمند مانند AIPC، زیرساخت‌های هوشمند از Edge تا Cloud و راه‌حل‌های هوشمند مانند محل کار دیجیتال، به همه اجازه می‌دهد تا قدرت هوش مصنوعی را آزاد کنند.

 

لنوو به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای همه مشتریان خود، جامع ترین و متصل ترین مجموعه دارای هوش مصنوعی را ارائه کرده است که مدل های روی دستگاه را با تراشه های برتر برای پردازش سریع تر، کاهش مصرف انرژی و حفظ حریم خصوصی و امنیت پیشرفته ترکیب می کند. این فقط یک تکامل نیست، این یک انقلاب است.

در MWC، بزرگترین رویداد اکوسیستم اتصال صنعت فناوری (26 تا 29 فوریه، بارسلونا، اسپانیا)، لنوو (غرفه شماره 3N30) آخرین نمونه کار خود را از دستگاه‌های هوش مصنوعی و راه‌حل‌های زیرساختی تا به امروز رونمایی می‌کند، و همچنین دو مفهوم جدید دستگاه را به نمایش می‌گذارد. فاکتورهای شکل سنتی رایانه شخصی و گوشی های هوشمند را به چالش بکشید.

 

در نمایشگاه CES، لنوو اولین رایانه های شخصی هوش مصنوعی خود را راه اندازی کرد و این فناوری را در مجموعه رایانه های شخصی ThinkBook، ThinkPad، Yoga، Legion و ThinkCentre وارد کرد. با چشم انداز این شرکت از “AI برای همه” در MWC، لنوو از چندین رایانه شخصی هوش مصنوعی جدید و راه حل های محاسباتی لبه رونمایی خواهد کرد که این فناوری را بیشتر در جریان اصلی سال 2024/2025 قرار خواهد داد. این شرکت انتظار دارد که روند هوش مصنوعی هیبریدی باعث افزایش تقاضا برای رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی و تلفن‌های هوشمند هوش مصنوعی شود و چرخه تازه‌سازی صنعت دیگری را هدایت کند.

معایب خرید ایفون

 

رایانه های شخصی هوش مصنوعی لنوو که برای پشتیبانی از هوش مصنوعی ساخته شده اند، برای انجام وظایفی مانند استدلال، حل مسئله و یادگیری طراحی و مهندسی شده اند. مهمتر از آن، آنها یک پیوند کاربر-ماشین ایجاد می کنند و تجربیات متناسب با هوش مصنوعی را به ارمغان می آورند. با قدرت محاسباتی قوی‌تر و فضای ذخیره‌سازی بزرگ‌تر، مدل‌های زبان بزرگ (LLM) می‌توانند به‌راحتی روی دستگاه اجرا شوند تا در فضای ابری. با گذشت زمان، این مدل‌ها با ترجیحات و عادات کاربر سازگار می‌شوند و با گذشت زمان، کمک‌های آن‌ها را افزایش می‌دهند و در نتیجه تجربه شخصی‌تر و در عین حال حفظ حریم خصوصی را به ارمغان می‌آورند.

 

سخن پایانی

 

علاوه بر این، لنوو قصد دارد چندین راه‌حل زیرساختی نسل بعدی را برای مخابرات رونمایی کند که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از حجم وسیعی از داده‌ها در لبه‌های دور برای کاربردهای هوش مصنوعی متحول کننده در مقیاس استفاده کنند و در عین حال مصرف انرژی خدمات ابری را کاهش دهند. همانطور که صنعت مخابرات برای اتصال اقتصاد دیجیتال امروزی تکامل می‌یابد، راه‌حل‌های محاسباتی Edge AI Lenovo قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی را در خیابان‌های شهر در سراسر بارسلونا و مادرید ایجاد می‌کنند، مانند استفاده از تجزیه و تحلیل ویدئو و بینایی کامپیوتری برای شناسایی دود و آتش، بهبود زمان واکنش اضطراری و حمایت از ایمنی عمومی. .

 

در رویداد دنیای فناوری خود در اکتبر 2023، لنوو از چشم انداز هوش مصنوعی هیبریدی خود برای همه پرده برداری کرد و نشان داد که چگونه قدرت هوش مصنوعی را برای ایجاد تحول هوشمند در هر جنبه ای از زندگی مردم و در هر صنعتی و تعهد خود به سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری آمریکا آزاد می کند. در نوآوری هوش مصنوعی

 

همچنین در نمایشگاه MWC، لنوو دو محصول مفهومی جدید را برای اولین بار در یک رویداد عمومی به نمایش خواهد گذاشت. مفهوم نمایشگر تطبیقی ​​موتورولا، اولین محصول جهان است که از یک صفحه نمایش POLED + FHD استفاده می کند که بسته به نیاز کاربران می تواند خم شود و به اشکال مختلف شکل بگیرد، و همچنین یکی دیگر از اولین اثبات های مفهومی و چشم نواز لپ تاپ نوآورانه است که به آن فشار می آورد. مرزهای مهندسی، طراحی و تجربه کاربر از گروه دستگاه‌های هوشمند و تیم‌های تحقیقاتی لنوو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =