نمایندگی های ورتو در سراسر جهان

ورتو یکی از بزرگ‌ترین و گران ترین شرکت های تلفن همراه است مه این روز ها دربین مردم بسیار ترند شده و محبوبیت خود را پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با نمایندگی های ورتو آشنا کنیم با ما همراه باشید.

چرا به Vertu نیاز دارید؟

نمایندگی های ورتو در سراسر جهان

این به طور گسترده ای در حال رشد است. این مانند یک “چاقوی دو زبانه” است که محصولات تقلبی را گرانتر می کند. به عنوان یک مسافر، مردم به دنبال مکانی برای خرید نسخه Vertu از هدبند Hai Moet هستند تا بعداً جابجا شوند.

کیفیت محصول تضمین شده است

خرید Vertu از یک تیم پشتیبانی معتبر، دوام گوشی را تضمین می کند. یک ماشین ورتو تا ده سال قابل استفاده است. علاوه بر این، فرآیند لذت بردن از عملکرد در هنگام استفاده از محصول روان و با بالاترین کیفیت خواهد بود. علاوه بر این، Vertu نمادی از سطح بالا است، بنابراین شما می توانید تضمین کنید که توانایی پرداخت آن را خواهید داشت.

خدمات مشتری حرفه ای

Vertu را با یک تیم معتبر فرهنگ لغت برقی خریداری کنید که خدمات حرفه ای به مشتریان ارائه می دهد. شما نگرش خوب و همچنین فداکاری، عشق به مغازه را دریافت خواهید کرد. این یک تجربه خرید عالی را برای شما به ارمغان می آورد.

نکات مهم در خرید نمایندگی های ورتو

نمایندگی های ورتو در سراسر جهان

مکان هایی که Vertu را خریداری می کنید همیشه مطابق با مشخصات سازنده محافظت می شوند. در هنگام مواجهه با مشکلاتی که در حین استفاده از محصول ایجاد می شود، نیازی به نگرانی زیادی ندارید. خرید Vertu آسان تر و ساده تر است.

کیفیت متناسب با قیمت است

وقتی برای یک محصول پول خرج می کنید، مشتریان همیشه می خواهند کیفیتی را دریافت کنند که با قیمت پولی که خرج می کنید مطابقت داشته باشد. با خط تولید رده بالایی مانند Vertu، خرید کالاهای اصلی برای اطمینان از کیفیت تلفن و همچنین خدمات مراقبتی همراه آن ضروری است.

امروزه در بازار، اکثر افراد در تصمیم گیری برای خرید Vertu از این شرکت محدودیت دارند. بنابراین، برای دانستن مکانی که Vertu در آن می فروشد، آن چیست؟

مکان و پروانه بهره برداری را بررسی کنید

به منظور اجتناب از قانون و انکار آسان مسئولیت از مشتریان، مکان های تجاری جعلی اغلب در دسترس عموم نیستند و نمایندگان قانونی با آنها در تماس نیستند. بنابراین، قبل از خرید محصول، باید اطلاعات آن مکان را بررسی کنید. می‌توانید مستقیماً به فروشگاه مراجعه کنید یا بخواهید برای اطمینان از حریم خصوصی خود یک ایمیل ارسال کنید و فقط برند Vertu را خریداری کنید.

 کیمز فرصت کشتن سریع هنگام خرید Vertu را بررسی می کند

در مرحله اول باید قیمت ها را بین واحدهای توزیع محصول در بازار مقایسه کنید. اگر خط تلفن Vertu را که می‌خواهید مالک آن باشید، شناسایی کرده‌اید، باید بدانید که چگونه محصولات واقعی و جعلی را تشخیص دهید. علاوه بر این، هنگام خرید یک محصول، بررسی کنید که آیا محصول همچنان دارای برچسب و همچنین موارد همراه است یا خیر.

 برای اطمینان از واقعی بودن Vertu، بازخورد مشتریان قدیمی را بیابید

برای مرجع می توانید گروه های بررسی تلفن Vertu را جستجو کنید. در آن زمان، می توانید معتبرترین بازخوردها را انتخاب کنید و در عین حال از مکان های جعلی خودداری کنید. یا اگر کسی باشد که شما می شناسید، مستقیماً با شخصی که کار را انجام می دهد شکست می خورید.

سری جدید ایرپاد و ایرپاد پرو

مکان برتر برای خرید Vertu اصل

نمایندگی های ورتو در سراسر جهان

Vertu یک محصول تلفنی است که کلاس کاربر را تأیید می کند. بنابراین، برای اطمینان از کیفیت، باید از یک آدرس معتبر خرید کنید. در اینجا 5 مکان مطمئن برای خرید گوشی های Vertu آورده شده است.

3.1. EULuxury – معتبرترین مکان برای فروش Vertu اصل

در حال حاضر EULuxury شماره 1 آدرس معتبر برای خرید Vertu اصل در ویتنام است. EULuxury همیشه کیفیت محصول را در اولویت قرار می دهد، به کالاهای تقلبی نه می گوید و 100٪ استانداردها را رعایت می کند. تمام محصولات هنگام رسیدن به مشتریان باید از نظر کیفیت و منشاء بررسی شوند. با آمدن به EULuxury، حرفه ای ترین و اختصاصی ترین خدمات مشتری را تجربه خواهید کرد. در EULuxury مشتریان «خدایان» هستند.

عیار طلا

اگر می خواهید برای ارتقای خود یک Vertu ارزشمند داشته باشید، به GoldKarat بیایید. گلد کارات همواره متعهد به ارائه محصولاتی با منشاء واضح و معتبر به مشتریان است. در حال حاضر، GoldKarat دارای نمایشگاه های بسیاری در سراسر کشور است.

3.3. Ky Lan لوکس

Ky Lan Luxury مکانی متخصص در ارائه گوشی های عتیقه ای است که در سال های اخیر ظهور کرده اند. Ky Lan Luxury با داشتن کارگران بسیار ماهر تضمین می کند که محصولات معتبر و باکیفیت با منشاء روشن را به مشتریان ارائه می دهد.

رئیس لوکس

اگر به دنبال محصولات لوکس و گران قیمت از برندهای معروف دنیا هستید، Boss Luxury برای شما مناسب است. Boss Luxury یک مکان مرجع معتبر برای خرید Vertu اصلی است.

 

معرفی نمایندگی های ورتو در جهان

نمایندگی های ورتو

در این قسمت قصد داریم نمایندگی های ورتو در سراسر جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

‏VERTU صدها مرکز فروش مجموعه ساعت‌های لوکس و جواهرات را در بر می‌گیرد. 2024، منطقه زیر برای مجوز همکاری باز است:

ایالات متحده (کانادا) / انگلستان / امارات متحده عربی / عربستان سعودی / آفریقای شمالی / سنگاپور / موناکو / نیجریه / ژاپن / کره / تایلند / روسیه / هند / برزیل / مکزیک / اندونزی / ترکیه / قزاقستان / استرالیا / ایتالیا

ورتو در آلمان :

VERTU OPERATIONS LTD: شعبه آلمان

دادگاه منطقه ای مونیخ HRB 198530

نشانی

مونیخ، آلمان

هدف شرکتی

فروش، بازاریابی و توزیع گوشی های تلفن همراه لوکس و تجهیزات ارتباطی سیار و خدمات مرتبط

نمایندگی ورتو در انگلستان

نمایندگی ورتو در فرانسه : بوتیک آنلاین ورتو پاریس

آدرس: خیابان ۵۵ مارسلو، پاریس ۷۵۰۱۶

تلفن :+33970444770

Meil: sales@vertu-ak.com

درباره شرکت :

ما Vertu AK France هستیم، شرکتی که در ثبت تجارت تجاری پاریس با شماره RCS Paris: 824 391 437 00012 و TVA: FR 49 824391437 ثبت شده است.

ما شرکت مادر و مالک و سهامدار انحصاری همه شرکت‌های Vertu در سال‌های 2001 تا 2020 هستیم، به جز شرکت‌هایی که قوانین علامت تجاری را نقض می‌کنند. از جمله Vertu Corporation Limited UK (در حال انحلال)؛ Vertu Operations Limited UK، Vertu Hong Kong Ltd(در حال انحلال)، Vertu USA (در حال انحلال) و دیگران.

علامت تجاری Vertu #EU0024XXXXX

زبان برنامه fi (فنلاندی) / نوکیا

تاریخ درخواست 2001-12-02

ثبت نام در Vertu AK France

ما دارنده عنوان ثبت شده و مالک همه علائم تجاری VERTU برای طبقه بندی های خوب قابل اجرا، همانطور که در سال 2001 ایجاد شد، هستیم.

در مارس 2017، معامله ای برای مالکیت جدید گروه شرکت های ورتو منعقد شد. در آن زمان، شرکت‌های گروه متعلق به یک نهاد هنگ‌کنگی به نام «گادین هولدینگ‌ز با مسئولیت محدود» بودند که گفته می‌شود مالک نهایی آن آقای چن گانگ (معروف به گری چن) است.

بلافاصله پس از اتمام معاملات، مدیران و طرفین Vertu AK France (مالک جدید شرکت های Vertu) کلاهبرداری گسترده ای را کشف کردند.

اندروید 13 برای گوشی های گلکسی S20 و S21

تمام ضمانت‌های ارائه شده توسط شخص آقای گری چن و همچنین نهادهای شرکتی نادرست و تقلبی بودند.

بلافاصله پس از کشف کلاهبرداری گسترده حسابداری و مالی توسط آقایان گری چن، گوردون واتسون، خانم مری ما و دیگران در شرکت، علیه کلیه طلبکاران و طرفین معامله با شرکت های ورتو، با حمایت سهامداران جدید به عنوان طلبکار Vertu Corporation، در جولای 2017 اقدامات قانونی برای اصلاح وضعیت شرکت با درخواست به دادگاه شرکت های بخش ریاست دادگاه سلطنتی در مورد قانون ورشکستگی 1986 برای Vertu Corporation Limited انجام شد. درخواستی که به طور داوطلبانه و با فوریت توسط مالکان و مدیران جدید ساخته شده است.

نمایندگی ورتو در ایتالیا

‏Vertu Operations Limited – شعبه ایتالیا

آدرس: ‏Via Alessandro Manzoni

نمایندگی ورتو در ویتنام

A Vertu Chính Hãng Việt Nam : شهر هوشی مین، ویتنام تعطیل ساعت 8:30 صبح سه شنبه باز می شود جهت ها زنگ زدن خرید در فروشگاه. تحویل در فروشگاه. تحویل تلفن: +84 877999979

B Vertu Chính Hãng Việt Nam : هانوی، ویتنام تعطیل ساعت 8:30 صبح سه شنبه باز می شود زنگ زدن جهت ها خرید در فروشگاه تحویل در فروشگاه. تحویل   تلفن:  +84 914303030

نمایندگی ورتو در آمریکا

‏703 Madison Ave., New York, NY 10065 40.765 -73.969

شماره خیابان 63

تلفن

212-371-8701

ساعات کاری : دوشنبه تا شنبه، 11 صبح تا 6 بعد از ظهر؛ یکشنبه، ظهر-5 ​​بعد از ظهر

ایستگاه های مترو نزدیک

‏F at Lexington Ave.-63rd St.; N, Q, R at Fifth Ave.-59th St.; 4، 5، 6 در خیابان 59

درباره شرکت :

ویترین فروشگاه ورتو که در میان فضاهای خرده‌فروشی سطح بالا در خیابان مدیسون قرار دارد، حداقل نمایشگرها را در خود جای داده است: تعداد انگشت شماری تلفن همراه که هر کدام با نمد مشکی پوشیده شده و در زیر شیشه نگهداری می‌شوند، بسیار شبیه جواهرات زیبا. گوشی‌های Vertu که از چهار شکل شروع می‌شوند و از آنجا به سرعت بالا می‌روند، نمای مینیمالیستی دارند (نسب و اصل طراحی شرکت مادر نوکیا در شکل مستطیل بلند هر گوشی قابل تشخیص است) و قطعات محکم و محکمی هستند که برای مقاومت در برابر فشارها ساخته شده‌اند. سختی های سفر جهان این تلفن‌ها که در انگلستان دست ساز هستند، دارای بدنه‌های فولادی ضد زنگ یا سرامیکی، صفحه‌نمایش و دکمه‌های کریستال یاقوت کبود و قطعات الکترونیکی ساخته شده از طلا هستند. فقط AT&T و T-Mobile از تلفن‌های شیک پشتیبانی می‌کنند، اما همه دستگاه‌ها با خدمات نگهبانی 24 ساعته خود Vertuارائه می‌شوند که می‌تواند در هر چیزی از مسیرها گرفته تا رزرو کمک کند.

نمایندگی ورتو در چین

Vertu آ چنگدو، سیچوان، چین جهت ها خرید در فروشگاه. تحویل

Vertu ب چنگدو، سیچوان، چین جهت ها خرید در فروشگاه. تحویل

بوتیک سی ورتو – وین ماکائو ماکائو بسته ساعت 10 صبح باز می شود جهت ها زنگ زدن خرید در فروشگاه

تلفن: +853 2878 7028

نمایندگی ورتو در ژاپن

ورتو در شهر توکیو شعبه فروش دارد. ورتو امروز یک فروشگاه پرچمدار در گینزا، منطقه لوکس توکیو افتتاح کرد.فروشگاه کاملاً عالی به نظر می رسد، هم از بیرون و هم از داخل. مشتریان می توانند در سه طبقه تصمیم بگیرند که در کدام گوشی می خواهند پول زیادی خرج کنند. هر طبقه به سه خط گوشی Vertu در دسترس (فراری، صعود و امضا) اختصاص دارد. یک طبقه حتی یک سالن خصوصی دارد.

نمایندگی ورتو در هند

تلفن های همراه آنلاین Vertu ترکیبی منحصر به فرد از تجمل و عملکرد هستند. این تلفن های همراه از نظر ظاهری پیچیده هستند و بسیار کاربردی و آسان برای استفاده هستند.این تلفن های همراه لوکس در روسیه، آسیا و خاورمیانه بسیار محبوب هستند.

تبلت جدید Flex Hybrid

همه تلفن‌های همراه لوکسی که در هند به فروش می‌رسند دارای صدای فراگیر مجازی Dolby Digital و تصویربرداری دارای گواهی Hasselblad و همچنین مجموعه کامل خدمات Vertu است که شامل Vertu Concierge و همچنین Vertu Life و Vertu Certainty (به‌صورت از پیش نصب شده) است. برنامه ها).انتخاب فروشگاه Vertu در هند به دلایل زیادی یک مزیت است. از آنجایی که هر مشتری یک محصول باکیفیت می خواهد، تلفن های Vertu کیفیت برتر را تضمین می کنند. تمامی گوشی های موبایل دارای دو سال گارانتی می باشند.

مشتری همچنین از پشتیبانی کامل و خدمات حرفه ای پیشرفته توسط Vertu برخوردار است. تیم متخصص همیشه به انجام هر خریدی بدون دردسر اختصاص دارد. تیم ما بر اساس نیاز و نیاز شما راه حل های مناسبی را ارائه می دهد.رضایت مشتری اولویت ما در Vertu است. از این رو ما با برآوردن نیازها و انتظارات مشتریان خود در جهت جلب رضایت آنها تلاش زیادی می کنیم.تلفن همراه Vertu India مقرون به صرفه است و شما بهترین قیمت را برای تلفن همراه خود در هند خواهید داشت. تلفن های همراه با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند تا همه بتوانند آن را خریداری کنند. انواع مختلفی از گوشی‌های هوشمند Vertu در دسترس هستند و با تلفن‌های همراه Vertu، می‌توانید از تمام مزایایی که نیازها و خواسته‌های شما را برآورده می‌کند، بهره‌مند شوید. ورتو بدون شک یکی از مجلل ترین تلفن های همراه در هند است و تجربه استفاده از موبایل شما را نیز لوکس می کند.

نمایندگی :

گوشی های B vertu هند بمبئی، ماهاراشترا، هند 24 ساعت باز است جهت ها زنگ زدن خرید در فروشگاه. تحویل

سخن پایانی

نمایندگی های ورتو در ۵۵ کشور در جهان موجود هستند. فروشگاه‌های VERTU در شهرهای لوکس واقع شده‌اند که در آن مراکز خرید درجه یک وجود دارد. فروشگاه‌های بدیع و نوآورانه طیف وسیعی از سبک زندگی گرفته تا محصولات لوکس نهایی Vertu را به مشتریان ارائه می‌دهند.در هر گوشه، مونوگرام انحصاری VERTU V به شما یادآوری می کند که پیروزی همیشه نزدیک است.فروشگاه VERTU یک فروشگاه نیست، بلکه یک پورتال به سبک زندگی نخبگان است

‏Vertu قصد دارد بهترین تجربه تلفن همراه لوکس جهان را با ترکیب مهارت های حرفه ای و مواد بی نظیر با فناوری نوآورانه و خدمات منحصر به فرد برای مشتریان خود ارائه دهد. امروزه، Vertu در بازاری که بیش از یک دهه پیش پیشگام بود، رهبری می‌کند. طیف تلفن های همراه Vertu از سه مدل مجزا تشکیل شده است – Signature، Signature Touch و Aster. مجموعه صوتی Vertu از هدفون V (HP-1V) و بلندگوی V (SP-1V) تشکیل شده است. تلفن های همراه Vertu در انگلستان با استفاده از بهترین مواد دنیا ساخته می شوند و هر کدام توسط یک صنعتگر مونتاژ می شوند. Vertuبه دلیل خدمات نظارتی خود مشهور است. مجموعه ای از پیشنهادات، محتوا و کمک های انحصاری که با دقت انتخاب شده اند، به ویژه برای ارتقای سبک زندگی مشتری Vertu انتخاب شده اند. مرکز این خدمات Vertu CONCIERGE است که کمک به سبک زندگی لوکس و غنی سازی را ارائه می دهد. Vertu CONCIERGE 24/7 آماده است تا هر درخواست شما را تسهیل کند. Vertu LIFE توصیه های شخصی و دسترسی ممتاز به تجربیات و رویدادها را ارائه می دهد. Vertu CERTAINTY امنیت را برای مشتریان، داده‌ها و تلفن‌هایشان ارائه می‌کند. Vertu از حدود 500 فروشگاه، از جمله 70 بوتیک Vertu، در 66 کشور در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − دو =