علت و راه حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ،شیائومی و آیفون

علت و راه حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی

می توان گفت امروزه همه افراد دارای گوشی های مخالف و گوناگون می باشند. همچنین افراد از این گوشی ها استفاده های مختلفی می کنند و برای امور مختلفی از گوشی های خود استفاده می کنند. امروزه گوشی های مختلف که مردم از آن ها استفاده می کنند دارای امکانات ویژه هستند و توانایی های مختلفی را برای انجام امور به کاربران داده اند استفاده بیش از اندازه از گوشی های مختلفی در مواقعی سبب ایجاد مشکل برای گوشی نیز می شود می توان گفت که سیاه شدن صفحه گوشی های مختلف می تواند برای کاربران یک امر نگران کننده باشد سیاه شدن صفحه گوشی های مختلف می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.پس نمی توان سیاه شدن صفحه گوشی را به دلیل خرابی گوشی دانست. ما در ادامه به بررسی علت سیاه شدن صفحه گوشی های مختلف می پردازیم.

دلیل سیاه شدن صفحه گوشی آیفون

می توان گفت گوشی های آیفون نیز همانند گوشی های دیگر دچار مشکل سیاه شدن صفحه نمایش می شوند و این امر می تواند برای کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند نگران کننده باشد. می توان گفت که یکی از  دلیل هایی که سبب سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های آیفون نیز می شود مشکلات  سخت‌افزاری باشد به عنوان مثال  گاهی ممکن  ال اسی دی گوشی  خود را عوض کرده‌ باشید اما این فرآیند به خوبی انجام نشده باشد. یا اصلا جنس نمایشگر کیفیت مناسب را ندارد. نفوذ آب و زمین خوردن نیز می‌تواند سبب ایجاد مشکل برای صفحه نمایش گوشی شما شود. گاهی هم دلیل  سیاهی صفحه می‌تواند نرم‌افزاری باشد یا ممکن است مانند گوشی‌های اندروید مشکل از کرش سیستم عامل و یا مشکلات بعد از اپدیت باشد یا جیلبریک آیفون که خاص گوشی‌های آیفون است هم می‌تواند در این مورد دخیل باشد. پس می توان گفت برای سیاه شدن صفحه گوشی ایفون دلایل گوناگونی وجود دارد که هر کدام از این دلایل می تواند عامل ایجاد مشکل برای صفحه نمایش باشد.

علت سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ

می توان گفت که سیاه شدن ال سی دی گوشی سامسونگ هم مانند گوشی‌های دیگر  بعضی مواقع  اتفاق می‌افتد و می تواند نگرانی هایی را برای کاربران ایجاد کند همچنین می توان علت سیاه شدن صفحه نمایش این گوشی را  سخت‌افزاری و یا مشکلات مربوط به نرم‌افزار دانست. برای حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ در اثر ضربه یا به هر دلیل، می‌‎توانید راه‌حل‌هایی که در ادامه به آنها اشاره شده را بکار بگیرید تا مشکل شما حل شود. می توان گفت بیشتر این راه‌حل‌ها را می‌توان برای رفع مشکل سیاه شدن صفحه گوشی اندروید در نظر گرفت و از این راه ها نیز استفاده کرد

بهترین گوشی هوشمند از نظر مخاطبان

کابل ال سی دی را چک کنید.

می توان گفت که در این مرحله شما باید کابل اتصال برد به صفحه ال سی دی را بررسی کنید به این دلیل که ممکن است که این اتصال قطع شده باشد. همچنین می توان گفت که این مشکل زمانی اتفاق می افتد که مثلا بار ها گوشی شما زمین بخورد و ضربه بخورد برای اینکه نمایشگر عملکرد اصلی خود را داشته باشد و به خوبی عمل کند باید این کابل دوباره وصل شود. در چنین موقعیتی باید گوشی شما به وسیله یک متخصص تعمیر موبایل بررسی شود، برای مثال سیاه شدن صفحه گوشی سامسونگ در اثر ضربه می‌تواند مربوط به این باشد.

دکمه‌های گوشی را تمیز کنید.

 می توان گفت گاهی اوقات علت سیاه شدن صفحه گوشی به دلیل گیر کردن دکمه باشد گاهی ممکن است به علت گیر کردن قسمت هایی از مواد غذایی و یا مواد دیگر ، دکمه هوم عملکرد خوبی نداشته باشد.پس باید به این نکته توجه کنید و آن را نیز بررسی کنید.

برنامه‌های مخرب را حذف کنید

می توان‌گفت که ممکن است  مشکل سیاه شدن صفحه گوشی مربوط به نرم‌افزارهای مخرب یا باگ‌دار باشد در چنین مواقعی باید  برای حل کردن باگ این اپلیکیشن‌ها آن ها را بروز رسانی کنید و یا برنامه‌ها را به صورت کلی حذف کنید. همچنین می توان گفت که برای امنیت و سلامت گوشی بهتر است برنامه‌های باگ دار را حذف کنید. اگر برنامه‌ای در Android مخرب باشد، می‌توانید از طریق این مسیر: تنظیمات > برنامه‌ها و اعلان‌ها > مشاهده همه برنامه‌ها > Force Stop آن را غیرفعال کنید.

علت سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی

 می توان گفت که کاربران که از گوشی شیائومی استفاده می کنند ممکن است با مشکل سیاه شدن صفحه گوشی روبه رد شوند و این امر نیز سبب نگرانی آن ها نیز می شود. می توان گفت که دلیل سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی هم می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد دلایلی مانند مشکلات سخت افزاری،ضربه خوردن گوشی،مشکلات دیگر که هر کدام از آن ها می تواند سبب سیاه شدن صفحه گوشی و ایجاد نگرانی برای کاربران شود.

هدیه لاکچری ورتو یا ایفون

علت و راه حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی

روش های حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی آیفون

می توان گفت که روش های گوناگونی برای برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه گوشی آیفون وجود دارد ما در ادامه برخی از این روش ها را معرفی می کنیم.

روش اول: هارد ریست کردن آیفون

یکی از روش هایی که بیشتر مشکلات گوشی های آیفون و اندرویدی را حل میکند، هارد ریست کردن گوشی است. انجام این کار سبب می شود تمام کش و حافظه پنهان موقت گوشی پاک شود و سیستم عامل دوباره شروع به کار کند و مشکل سیاه شدن صفحه گوشی شما برطرف شود.

روش دوم: فکتوری ریست آیفون با برنامه آیتیونز

 می توان گفت که یکی از بهترین و همچنین مورد اعتماد ترین برنامه ای که می توانید  از ان برای گوشی های آیفون استفاده کنید و محصولات اپل  از آن پشتیبانی می کنند، برنامه آیتونز اپل است. این برنامه امکان آپدیت کردن گوشی، انتقال و همچنین جابه جایی فایل های داخل گوشی به کامپیوتر و برعکس، بکاپ گرفتن از گوشی و ریست فکتوری گوشی را می دهد.پس می توان گفت که استفاده از این برنامه می تواند مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی را برطرف کند.

روش سوم: تعمیر آیفون بدون پاک شدن اطلاعات

می توان گفت که یکی از بهترین شیوه ها برای برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی به کار گرفتن برنامه خوب و همچنین مورد اعتماد iMyFone Fixpro است که شما به کمک  آن میتوانید همه گوشی های آیفون را از نظر نرم افزاری تعمیر کنید. این برنامه همچنین سبب می شود تا اگر گوشی شما دچار مشکل سیاهی صفحه شود اطلاعات شما از گوشی پاک نشود و شما بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

روش پنجم: تعمیر آیفون

گاهی اوقات شرایط باید برای برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی آن را تعمیر کنید. برای لین امر یعنی تعمیر گوشی برای برطرف کردن سیاهی صفحه باید از افراد  متخصص در تعمیر آیفون کمک بگیرید و به هیچ عنوان سعی نکنید که خودتان این کار را انجام دهید. این مشکل ممکن است از نمایشگر یا ic های مربوط به نمایشگر باشد که سبب ایجاد مشکل برای  نمایشگر شده است، جای نگرانی نیست و می توانید با مقداری هزینه دوباره گوشی آیفون خود را سالم کنید و مجبور به تعویض گوشی خود ندارید.

علت و راه حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی

روش های حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ

می توان گفت روش های مختلفی برای برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی سامسونگ وجود دارد که ما در ادامه این روش ها را معرفی می کنیم.

خالی کردن باتری

 در این روش برای حل مشکل سیاه شدن صفحه گوشی باید شما صبر کنید تا شارژ باتری دستگاه تمام شود، همچنین شما باید بدانید که دستگاه شما چقدر می تواند به شکل آماده به کار باشد ، برای بعضی از وسایل ممکن است یک روز طول بکشد ، در نهایت بعد از اینکه باتری کاملا خالی شد ،  آن را به طور کامل شارژ کرده و  با دکمه Power روشن کنید.

مقایسه گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5

پاک کردن کش پارتیشن ها

برای این امر جهت برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی باید بر اساس موارد زیر عمل کنید.

گام 1 : ابتدا دستگاه Android را خاموش کنید.

گام 2. دکمه های Volume Down و Power را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که از شما درخواست Mode Recovery Mode را مشاهده کنید.

گام 3 : با استفاده از دکمه Volume  گزینه Wipe cache partition را انتخاب و با دکمه Power آن را تایید کنید.

ریست فکتوری

می توان گفت شما به کار گیری این روش می توانید مشکل سیاه شدن صفحه گوشی خود را برطرف کنید برای انجام این کار باید به صورت زیر عمل کنید.

گام 1 : ابتدا دستگاه Android را خاموش کنید.

گام 2. دکمه های Volume Down و Power را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که از شما درخواست Mode Recovery Mode را مشاهده کنید.

گام 3. با استفاده از دکمه Volume  گزینه Wipe data/factory reset را انتخاب و با دکمه Power آن را تایید کنید. مقاله ریست فکتوری هیواتک ، راهنمای خوبی برای شما در انجام عملیات فوق خواهد بود.

روش های حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی شیائومی

ما در ادامه روش هایی را برای برطرف کردن مشکل سیاه شدن صفحه گوشی شیائومی بیان می کنیم.

حذف حافظه Cache گوشی

 می توان گفت که یکی از بهترین شیوه هایی که می توانید با به کارگیری آن مشکل سیاه شدن صفحه گوشی را برطرف کنید حذف حافظه cache است.  می توان گفت که شما می توانید با پاک کردن این حافظه مشکل گوشی خود را حل کنید. برای انجام این امر در اولین مرحله باید گوشی خود را در حالت ریکاوری قرار دهید و اطلاعات حافظه کش موبایل خود را به صورت کامل حذف کنید.

فکتوری ریست گوشی

می توان‌گفت که شما با به کارگیری این روش تمام نرم افزارهای موجود روی گوشی خود را حذف می کنید و گوشی را به حالت تنظیمات کارخانه بر می گردانید. می توان گفت برای انجام این امر مجدد باید وارد حالت ریکاوری مد گوشی شوید که می توان گفت این امر را با فشردن همزمان دکمه پاور، هوم و کاهش صدا باید انجام دهید. در صفحه ای که جلوی شما باز می شود باید گزینه wipe data/factory reset را انتخاب کنید و پس از آن پیغام مشاهده شده را نمایان کنید. بعد از انجام این امر به احتمال خیلی زیاد، به رفع مشکل سیاه شدن صفحه نمایش گوشی خود کمک کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =