قیمت گوشی ورتو و ویژگی های آن

قیمت گوشی ورتو

همانطور که می دانید گوشی های ورتو جزء شیک ترین و لوکس ترین گوشی های بازار به حساب می آیند چه افرادی که علاقه مند به وسیله های لوکس می باشند و علاقه زیادی به این مدل گوشی ها دارند. شرکت ورتو نیز از معروف ترین تولید کننده های تلفن همراه میباشد که در سالهای گذشته فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. ما در ادامه این مقاله شما را با تاریخچه شرکت ورتو و همچنین دیگر خصوصیات آن آشنا خواهیم کرد.

شرکت ورتو چگونه شرکتی میباشد؟

شرکت ورتو جز تولید کنندگان بسیار بزرگ و معروف و شناخته شده و پرچم داری می باشد که از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را به بهترین نحو ممکن آغاز کرد و تا به امروز این فعالیت ادامه داشته است و پیشرفت چشمگیری کرده است در اصل شرکت ورتو به دلیل این که پشتکار زیادی داشت توانست در سال ۲۰۱۳ به شهرت جهانی برسد. و همین طوری که حرکت توانست مشتری های بسیار زیادی را به دست بیاورد به همین دلیل با گذشت این موارد گرانترین انواع گوشی ها برای این شرکت شد و گران ترین گوشی ها را به سمت بازار روانه کرد همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد شرکت ورتو گوشی های بسیار خاص و لاکچری را تولید میکند که افرادی که به دنبال خاص بودن هستند به سراغ خرید این مدل گوشی ها می روند.

گوشی های ورتو در انواع مختلف و مدل های مختلفی طراحی شده است چه افرادی که به تجملات و خاص بودن علاقه‌مند هستند به سراغ این گوشی هم میرود به این دلیل که همان‌طور که در قسمت‌های قبلی گفته شد قیمت آن معمولاً بسیار بالا می باشد و جذاب گوشی های بسیار گران به حساب می آید و هرکسی قادر به خرید آنها نیست.

مشخصات گوشی های ورتو

 لازم است که قبل از خرید گوشی های ورتو و همین طور هر گوشی دیگری اطلاعات کافی و لازم را راجع به آن گوشی به دست بیاورید. همان طور که میدانید این گوشی به دلیل ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیزی که دارد از قیمت بسیار بالایی برخوردار است که این ظاهر لوکس از جمله ویژگی های این گوشی ها می باشد . برخی از مهم ترین مشخصات و ویژگی های این گوشی ها عبارتند از:

  • گوشی های ورتو دست ساز میباشد
  • بسیار ساده و تنها با یک جست و می‌توان با انواع آن ها آشنا شد.
  • از جمله ویژگی های عالی این تلفن‌های همراه این است که دارای شعبه های زیادی می باشد اما متاسفانه در ایران هیچ شعبه ای ندارد.
  • گوشی های ورتو در انواع مدل های دکمه دار و لمسی ساخته شده است.
  • این گوشی توسط الماس های گران قیمت و طلا و نگین های با ارزش و سنگ های گران قیمت طراحی و ساخته شده است.
ورتو یا آیفون ؟

با توجه به مشخصات مهم این دسته از گوشی ها، مطمئنا شما نیز عاشق آن شده اید. چون هیچ کس را نمی شناسم که با دیدن این دسته از گوشی ها، آرزوی داشتن آن را نداشته باشد. گوشی ورتو همانطور که ذکر شد، یک گوشی لوکس لاکچری است که به راحتی به دست نمی آید.

قیمت گوشی ورتو

قیمت گوشی ورتو به چه صورت محاسبه می شود؟

یا در نظر گرفتن تمامی مواردی که راجع به این گوشی ها گفته شد حتما این سوال برای شما به وجود می آید هزینه این گوشی ها چقدر می باشد و چگونه محاسبه می‌شود . در محاسبه قیمت این گوشی ها برخی فاکتور های مهم وجود دارد که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد:

  • یکی از مهم ترین موارد در اين زمينه دست ساز بودن این گوشی ها می باشد که بسیار آن ها را منحصر به فرد کرده است. شرکت ورتو ادعا کرده است که تمامی مراحل ساخت گوشی به صورت دست ساز انجام می شود و هیچ گونه وسیله و تجهیزاتی در ساخت آن دخیل نیست . دست ساز بودن این گوشی ها سبب شده است تا کارمندان آن شرکت درآمد قابل توجهی را داشته باشند.
  • نوسانات دلار یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت این گوشی میباشد همان طور که در قسمت بالایی گفته شد این به این دلیل که این گوشی درایران نمایندگی ندارد پس برای خرید آن دلار در آن بسیار تاثیر گذار است.
  • یکی دیگر از فاکتور های تعیین کننده ی قیمت این گوشی ها مبلغی است که باید برای گمرک پرداخت شود. به این دلیل که این گوشی از کشور های دیگر وارد می‌شود باید هزینه مالیات و گمرک آن را بپردازید.
  • طراحی و دیزاین این مدل گوشی ها بسیار خاص و متنوع می‌باشد که باعث شده است این مدل گوشی ها جزو گوشی های بسیار خاص باشد که تنها افراد خاص پسند به سمت آنها می رود و همینطور همین دلیل باعث بالا رفتن قیمت این مدل گوشی ها شده است همانطور که خدمتتان گفته شد در این گوشی ها نگین و الماس و طلا به کار برده شده است که در قیمت آن ها تاثیر بسیار زیادی را می گذارد.

ثاثیر نوسانات دلار بر قیمت گوشی های ورتو 

از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت گوشی های ورتو می توان به قیمت دلار اشاره کرد همان طور که خدمتتان گفتیم نمایندگی های فروش گوشی های ورتو در ایران وجود ندارند، بنابراین اگر شما بخواهید چنین گوشی را خریداری کنید باید از یکی از شرکت ‌های فرانکفورت، پاریس، سنگاپور، هنگ کنگ، مسکو، دبی، نیویورک و دفتر مرکزی که در انگلستان قرار دارد سفارش دهید. بنابراین اگر این گوشی ها را بخواهید باید از یکی از کشورهای نامبرده وارد کنید باید هزینه خرید آن را به دلار بپردازید؛ زیر واحد پول این کشورها برای فروش گوشی های ورتو به دلار است و در ایران به ریال میتوانید این موبایل ها را بخرید. بنابراین شما باید پول خود را به دلار تبدیل کنید و برای آن ها بفرستید. بر اساس اطلاعات به دست آمده قیمت این گوشی ها نزدیک به ۳۱۰ هزار دلار است که با ضرب در قیمت روز دلار می توانید قیمت دقیق آن را به دست آورید.

محبوب ترین لوازم جانبی پوکو پرو  X4

قیمت گوشی ورتو

هزینه گمرک و تاثیر آن بر قیمت گوشی ورتو

از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوشی های ورتو می توان هزینه گمرک را نام برد. زیرا این قیمت و هزینه به خاطر ارسال تلفن همراه ورتو از کشوری دیگر به ایران می باشد؛ بنابراین شما باید هزینه مالیات و گمرک را به طور کامل بپردازید که آن هم کم و ناچیز نیست. بنابراین قیمت آن علاوه بر تاثیر دلار و عوامل دیگر خواهد شد و قیمت این گوشی لاکچری را به بیش ترین حد خود خواهد رساند. به همین خاطر افراد معروف و خاص پسند و پولدار می توانند برای خرید چنین گوشی اقدام کنند.

قیمت گوشی ورتو

طراحی گوشی های ورتو 

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوشی ورتو می توان به طراحی و دیزاین آن اشاره کرد. زیرا گوشی های ورتو را با استفاده از الماس و نگین های گران قیمت و سنگ یاقوت و طلا دیزاین و طراحی می کنند و همین موضوع باعث می ‌شود که قیمت آن بالا ترین حد خود برسد. برای مثال نمونه گوشی ورتو مدل کبرا از ۴۳۹ یاقوت و الماس گرد و الماس اشکی استفاده شده است. بنابراین طبیعی است که قیمت آن گران باشد و هر کسی توان خرید آن را نداشته باشد.

رنج قیمت انواع مدل های گوشی ورتو

برند لوکس ورتو محصولات خاص و بی نظیری را طراحی و تولید کرده است. در واقع خاص بودن انواع این گوشی ها باعث شده تا به سادگی بتوان آن ها را تشخیص داد. چرا که مشخصات ویژه آن ها باعث شده این گوشی از سایر گوشی ها متمایز شوند. ورتو یک شرکت بریتانیایی است که از گران قیمت ترین انواع طلا، تیتانیوم، نقره، سنگ های قیمتی و الماس و نگین در ساخت این دسته از گوشی ها استفاده کرده است. در واقع دلیل خاص بودن این دسته از گوشی ها، به کار بردن اجزای گران قیمت در طراحی و ساخت آن ها می باشد. تا به حال شاهد نمونه های با ارزشی از گوشی ها ورتو بوده ایم که در ادامه با برخی از انواع گوشی های ورتو گران قیمت و لوکس آشنا شوید.

گوشی ورتو استر پی

این مدل طراحی ورتو در اسل 2018 در مدل های باروک و گاتیک روانه بازار شد که از یک نمایشگر 4.97 اینچی بهره برده است. از جذابیت های این گوشی می توان به یک محافظ از جنس یاقوت اشاره کرد که به روی آن به کار برده شده است. گوشی های استر پی از گران ترین مدل های ورتو می باشد که قیمت آن معادل 386 میلیون تومان است.

گوشی ورتو کانستلیشن

از نخستین محصولات ورتو می توان به  این گوشی اشاره کرد که دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام می باشد. این گوشی از نمایشگر 4.3 اینچی بهره برده و به روی آن یک لایه نازک از یاقوت کبود استفاده شده است.

مک بوک ایرهای جدید ۱۳و۱۵اینچی

گوشی ورتو مدل کبرا از ۴۳۹

گوشی ورتو سیگنیچر

ورتو سیگنیچر به نوعی نخستین پرچم دار ورتو می باشد که در سال 2003 روانه بازار شد. این گوشی فاقد دوربین می باشد و برای ساخت آن از یک گرم یاقوت سرخ استفاده شده است. از مهمترین قابلیت های این گوشی می توان به این اشاره کرد که دارای قابلیت ذخیره سازی 1000 مخاطب و 100 پیامک می باشد.

گوشی ورتو دایموند

این گوشی همانطور که از نام آن پیداست، در طراحی خود از نگین های متعدد در حاشیه بهره برده است. ورتو دایموند در سال 2005 با یک ظاهر لوکس و فوق العاده عرضه و روانه بازار گردید. این طراحی ورتو شباهت زیادی به مدل سیگنیچر دارد و به عنوان یک طراحی عالی شناخته شده است.

گوشی ورتو تی آی

ورتو تی آی قیمتی حدود 254 میلیون تومان دارد و در سال 2013 روانه بازار شد. این گوشی از نخستین محصولات هوشمند ورتو است که از یک نمایشگر 3.7 اینچی بهره برده است. ورتو تی آی، دارای سیستم عامل اندروید 4 بوده و از حافظه رم 64 گیگابایتی بهره مند است. از دیگر ویژگی های آن می توان به تراشه دو هسته 1.7 گیگاهرتزی برای پردازش داده های آن اشاره کرد. این گوشی فاقد وای فای، بلوتوث و جی پی اس می باشد.

گوشی ورتو سیگنیچر اس

این طراحی خاص از ورتو، از امکانات بهتری نسبت به مدل قبلی برخوردار می باشد. از قابلیت های آن می توان به ذخیره سازی 2000 مخاطب و حافظه 4 گیگابایتی در آن اشاره کرد. این طراحی خاص از بلوتوث بهره مند است و قیمتی برابر با مدل ورتو دایموند دارد.

گوش ورتو اسنت

طراحی که بعد از سیگنیچر روانه بازار شد، اسنت بود که در سال 2004 شاهد آن بودیم. این گوشی دارای ظرفیت باتری 780 میلی آمپر می باشد. از مهمترین دلایل ارزشمند بودن این مدل، استفاده از ترکیبات مهمی اعم از فولاد ضد زنگ، آلیاژ فلز مایع و یاقوت کبود در ساخت آن می باشد.

ورتو سیگنیچر تاچ

از دیگر طراحی های ورتو سیگنیچر، مدل تاچ است که در بدنه آن از تیتانیوم استفاده شده و پنل پشتی آن دارای یک لایه چرم گوساله اصل می باشد. این مدل فوق العاده زیبا در سال 2015 روانه بازار شد و دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی می باشد. از مشخصات آن می توان به دوربین 21 مگاپیکسلی و اندروید 5.2 اشاره کرد. این مدل از پیشرفته ترین مدل های ورتو محسوب می شود.

کلام آخر

ورتو یک شرکت معتبر و مشهور است که به طراحی و تولید گران قیمت ترین گوشی های دنیا معروف است. بنابراین تنها افرادی که به دنبال خاص بودن هستند به دنبال این گوشی ها می روند. می توان ارزان ترین قیمت گوشی ورتو را به 75 میلیون و گران ترین آن را به 300 میلیون تومان اختصاص داد.

 

1 دیدگاه برای “قیمت گوشی ورتو و ویژگی های آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =