مزایا و معایب گوشی شیائومی

مزایا و معایب گوشی شیائومی

می توان گفت که در حال حاضر برند شیائومی از برند های محبوب گوشی است که توانسته نظر کاربران گوناگون را نیز به خود جلب کند. درباره گوشی های برند شیائومی می توان گفت که این گوشی ها نیز مانند سایر گوشی های دیگر دارای مزایا و معایب نیز می باشد. اما با این حال می توان گفت که برند شیائومی در بازار های مختلف دارای طرفداران زیادی است زیرا از این برند گوشی می توان برای انجام انواع گوناگون فعالیت ها استفاده کرد  همچنین گوشی های برند شیائومی دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر گوشی ها هستند که می توان بیان کرد که همین امر یعنی قیمت مناسب این گوشی ها سبب شده تا تمایل افراد برای خرید این گوشی زیاد شود همچنین این گوشی شی ها دارای مزایای دیگر هم می باشند که توانسته است به اشتیاق کاربران برای خرید این گوشی ها دامن بزند. ما در این مطلب از سفیران تل اطلاعات بیشتری درباره این گوشی ها بیان می کنیم تا شما بیشتر با این گوشی آشنا شوید و بتوانید اطلاعات بهتر و کامل تری درباره مزایا و معایب گوشی شیائومی داشته باشید. 

معرفی مزایای گوشی شیائومی

می توان گفت که گوشی های شیائومی همانند سایر برند های گوشی دارای مزایای گوناگون می باشد که همین امر نیز سبب محبوبیت زیاد این برند در میان افراد مختلف شده است.در ادامه ما به معرفی برخی از مزایای این برند گوشی می پردازیم.

قیمت گوشی ورتو ۱۴۰۲

مزایا و معایب گوشی شیائومی

 قیمت مناسب شیائومی برای کاربر

در واقع می توان گفت که قیمت مناسب برند شیائومی در مقابل سایر گوشی ها سبب شده تا افراد تمایل زیادی برای خرید این گوشی داشته باشند پس می توان گفت قیمت مناسب گوشی شیائومی یکی از بهترین ویژگی های این گوشی است.

ساختار و طراحی زیبا

گوشی های شیائومی دارای یک طراحی بسیار زیبا و همچنین جذاب است همچنین درباره این گوشی می توان گفت که ساختار و بدنه ظریف، فریم و صفحه نمایش زیبا، از گوشی های این برند، یک محصول زیبا و جذاب ساخته است.

کیفیت و عمر باتری شیائومی

می توان گفت که باتری این برند از  گوشی ها یکی از ویژگی های اصلی آن است. به صورتی که باتری به سرعت باتری دستگاه شارژ می شود و به سرعت خالی نمی گردد و می تواند برای مدت طولانی شارژ را نگه دارد. همچنین این امر سبب شده است  تا شما بتوانید  ساعت ها با گوشی خود، کار کنید.

ویژگی دوربین شیائومی

یکی دیگر از مزایای برند شیائومی کیفیت مناسب دوربین آن است. در دوربین اصلی، دو دوربین با سنسورهای 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است و باعث شده تا عکس های باکیفیت و جذابی را تهیه کنید.

بررسی معایب گوشی شیائومی

می توان گفت در کنار مزیت های برند شیائومی این برند دارای معایبی نیز در ساختار و سایر بخش های آن نیز است که ممکن است شما را از خرید محصولات این برند، پشیمان کند. البته این موضوع بستگی به اولویت های خریداران تلفن همراه دارد. اما با این وجود می توان گفت که گوشی های شیائومی نیز مانند سایر گوشی ها معایبی دارند که باید به آن ها توجه شود.پس در این بخش معایب این دستگاه ها را بررسی می کنیم

تشخیص ورتو اورجینال و های کپی

مستحکم نبودن بدنه گوشی

درباره بدنه این برند از گوشی می توان گفت که اغلب این مدل از گوشی از بدنه ای با جنس پلاستیک ساخته می شوند که دارای ویزیت و همچنین استحکام خوبی نمی باشند و ممکن است که  بر اثر ضربه دچار مشکل  و یا شکسته شوند از طرفی همین موضوع تا حدی قیمت گوشی را کاهش می دهد.

طول عمر کم

از معایب  دیگر این گوشی ها می توان به طول عمر کم آن ها نسبت به دیگر برندها اشاره کرد. به صورتی که گاهی  دو سه سال قابل استفاده هستند و ممکن است قطعات سخت افزاری آن دچار مشکل شود. وه این یک نکته بسیار بد در لین گوشی است.

مزایا و معایب گوشی شیائومی

مشکلات آپدیت گوشی

می توان گفت که  در برند شیائومی سیستم عامل اندروید به کار رفته است و مشکل این است که بسیار دیر به دیر بروز رسانی شده و زمانی مشخصی برای عرضه آپدیت جدید وجود ندارد. محیط کاربری آن سنگین بوده رابط کاربری MIUI عیب هایی دارد که برای کاربران خوشایند نیست.

مشکل لوازم جانبی

معمولاً لوازم جانبی همچون هندزفری به دلیل برخی مسائل تحریم و یا گران بودن آن داخل جعبه به مشتری عرضه نمی شود. همچنین از آنجایی که قطعات آن به سختی به ایران وارد می شود، با مشکل کمبود لوازم و قطعات جانبی این گوشی ها در کشور روبرو هستیم پس می توان نتیجه گرفت که تهیه قطعات این مدل از گوشی کاری دشوار و سخت است که حتما باید به آن توجه شود.

نبودن نمایندگی شیائومی در ایران

یکی از شکلات برند شیائومی این است که نمایندگی رسمی داخل ایران ندارد. در ابتدا شرکت اسوشید تجارت خود را نماینده رسمی معرفی کرده بود که پس از پایان همکاری خود با شرکت شیائومی، در حال حاضر شرکت های تسک میران و رایانه همراه، نماینده این محصولات بوده و گارانتی شرکتی ارائه می کنند. پس می توان گفت که این موضوع یعنی نبود نماینده شیائومی در ایران ممکن است مشکلات زیادی را بوجود آورد شاید همین امر نیز نظر کاربران را برای آخرین و استفاده از این گوشی ها عوض کند.

معرفی انواع گوشی ورتو

تعمیرات شیائومی

درباره تعمیرات گوشی های شیائومی می توان گفت که گوشی های شیائومی هم مانند برند های گوناگون گوشی  ممکن است در اثر ضربه، فشار، سقوط، تماس با آب و بسیاری عوامل دیگر صدمه ببیند. دچار مشکل شوند در چنین شرایطی تعمیرات گوشی نسبت به خرید یک دستگاه جدید مقرون به صرفه تر است. اما نکته مهم اینجاست که تعمیر شیائومی جز موارد تخصصی در حوزه تعمیرات موبایل است و باید حتماً توسط افرادی که در تعمیرات گوشی های این برند تجربه و دانش کافی دارند، انجام شود. زیرا اگر افرادی که در این زمینه تخصص ندارند این امر را انجام دهند ممکن است به گوشی بیشتر آسیب وارد شود. همچنین در این جا می ت آن بیان کرد که بهتر است کا در زمان خرید گوشی های شیائومی با یک فرد متخصص و کاربلد مشورت کنید و از آن کمک بگیرد تا بتوانید یک انتخاب درست و خرید خوب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 4 =