معرفی انواع گوشی ورتو

معرفی انواع گوشی ورتو

در واقع می توان گفت ورتو یکی انواع برندهای های گوشی لوکس می باشد که دارای طرفدا آن زیادی نیز است. گوشی های ورتو یکی از گوشی های بسیار لوکس و همچنین گران قیمت است که بیشتر افراد پولدار و ثروتمند از این گوشی استفاده می کنند. گوشی ورتو دارای انواع گوناگونی از مدل  ها است که هر کدام از این مدل ها نیز دارای ویژگی ها و امکانات خاصی می باشد. گوشی ورتو دارای ظاهری زیبا است که سبب می شود تا افراد زیادی از این گوشی استقبال کنند و طرفدار آن هم باشند. در ادامه ما توان گوشی های ورتو را معرفی می کنیم تا شما بهتر بتوانید گوشی های ورتو را بشناسید.

معرفی انواع گوشی ورتو

گوشی ورتو دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از این مدل ها ظاهری متفاوت را دارا است و همچنین می توان گفت که انواع گوشی های ورتو همچنین دارای امکانات و ویژگی های خاصی نیز می باشند ما در ادامه انواع گوشی های ورتو را برای شما معرفی می کنیم تا شما اطلاعت بیشتری درباره آن ها داشته باشید.

ورتو سیگنچر تاچ 2015

می توان گفت که این مدل از گوشی ورتو دارای ظاهری زیبا و جذاب می باشد و طرفداران زیادی نیز دارد همچنین درباره این مدل از گوشی ورتو می توان گفت که دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و همچنین و زن 225 گرم است. این مدل از گوشی ورتو باتری با کیفیت 3160 میلی آمپر ساعت نیز دارد همچنین درباره این گوشی می توان گفت که دارای دوربین 21 مگاپیکسل است.

روشن کردن گوشی ورتو

ورتو آستر

می توان گفت یکی دیگر از گوشی های ورتو گوشی ورتو آستر است.این مدل از گوشی ورتو دارای ویژگی های خاصی نیز می باشد درباره این گوشی می توان گفت که  دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت نیز است و همچنین این گوشی دارای باتری 2275 میلی آمپر ساعت نیز می باشد که از ویژگی های بسیار خوب این گوشی به شمار می رود. داشتن دوربین دوربین  13 مگاپیکسل از دیگر امکانات این مدل از گوشی ورتو است.

ورتو کانستلیشن 2013

از دیگر مدل های گوشی های ورتو می توان مدل ورتو کانستلیشن 2013 را معرفی کرد که دارای ویژگی های مختلفی می باشد.این مدل از گوشی ورتو دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ است همچنین می توان گفت که حافظه داخلی این مدل از گوشی 32 گیگابایت است که یکی از ویژگی های خوب این گوشی به شمار می‌رود.این مدل از گوشی  ورتو دارای باتری 1800 میلی آمپر ساعت نیز است.

ورتو تی آی

این گوشی ورتو یکی از مدل های گوشی با برند ورتو است که دارای صفحه نمایش به ابعاد 3.7 اینچ است. همچنین درباره این گوشی می توان گفت که دارای  حافظه داخلی 64 گیگابایت و همچنین دوربین 8 مگاپیکسل است. همچنین این مدل از گوشی ورتو دارای ظاهری بسیار است که سبب شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد.

معرفی انواع گوشی ورتو

ورتو کانستلیشن 

این مدل از گوشی ورتو دارای ویژگی های مختلفی است که سبب جذابیت بیشتر این مدل از گوشی ورتو شده است از ویژگی های این مدل از گوشی می توان گفت که دارای صفحه نمایش  ۳.۵ اینچ است و همچنین می توان گفت که این گوشی دو بین ۸ مگاپیکسلی نیز دارد.

بررسی گلکسی A24 سامسونگ

ورتو اسنت فراری جی تی

این گوشی ورتو در تاریخ ژانویه 2011 به نمایش گذاشته شده است معرفی شده است این گوشی ورتو دارای دوربین ۵مگاپیکسل است و همچنین نیز حافظه داخلی  32 گیگابایت دارد که از ویژگی های خوب این گوشی است.

مزایای داشتن صفحه یاقوت کبود در ورتو چیست؟

در برخی از مدل های گوشی ورتو برای صفحه نمایش از یاقوت کبود استفاده شده است. یکی از علل استفاده از یاقوت کبود در صفحه نمایش گوشی های ورتو مقاومت زیاد این ماده است. این ماده از ماده های بسیار سخت و مقاوم است. برای ساخت و تولید یاقوت کبود گوشی لوکس ورتو کمی بلور دانه برداشته و در کوره با دمای 2000 درجه سانتیگراد قرار داده می شود. پس می توان گفت که دلیل اصلی استفاده از یاقوت در گوشی ورتو مقاومت زیاد این ماده است که از صفحه نمایش گوشی محافظت می کند.

ورتو الماس نشان جزو گران ترین گوشی های دنیا ست

 می توان بیان کرد که  گوشی های ورتو از  گوشی های گران قیمت شناخته شده اند. حال شما تصور کنید که یک ماده بسیار گران مانند  الماس هم به گوشی ورتو اضافه شود پس می توان نتیجه گرفت که قیمت این گوشی بسیار بالا می رود  و زیاد می شود به صورتی که فقط افراد لاکچری پسند و پولدار نی توانند این گوشی گران قیمت را خریداری کنند و از  آن نیز استفاده کنند. در ادامه ما برخی از گوشی های الماس نشان را معرفی می کنیم.

گوشی ورتو الماس نشان Vertu Signature Diamond

 می توان  درباره این مدل از گوشی ورتو گفت که بدنه این گوشی از جنس  و همچنین نوع پلاتین است و همچنین اطراف آن با الماس نیز پوشیده شده است. از این مدل گوشی فقط 200 دستگاه تولید شده است. قیمت گوشی الماس نشان ورتو 78000 یورو است. که می توان گفت دلیل این قیمت استفاده از الماس است که در این گوشی به کار رفته است.

نحوه استفاده از قلم S در Galaxy S 21 Ultera

گوشی ورتو کبرا Vertu Signature Cobra

 یکی دیگر از مدل های گوشی ورتو الماس نشان این مدل است در این مدل از گوشی ورتو مار کبری گوشی را احاطه کرده است. این مار کبری براق در گوشی لوکس ورتو از الماس سفید و 500 یاقوت ساخته شده است. قیمت گوشی ورتو کبرا 310 هزار دلار است.

معرفی انواع گوشی ورتو

قیمت گوشی ورتو

گوشی های ورتو دارای انواع گوناگونی است که هر کدام از آن ها نیز دارای قابلیت های متفاوتی می باشند. همچنین می توان گفت ‌که قیمت هر کدام از گوشی های ورتو به مدل آن و همچنین امکانات آن بستگی دارد پس می توان گفت که نمی توان برای همه گوشی های ورتو یک قیمت را در نظر گرفت. بلکه ابتدا باید مدل موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس از قیمت آن اطلاعات به دست آورید. این امر سبب می شود تا شما بتوانید قیمت ندل انتخابی خود را بهتر بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دوازده =