ورتو سیگنچر تاچ

ورتو سیگنچر تاچ

ورتو، نام یکی از معروف ترین و مهم ترین مجموعه های صنعت گوشی در جهان است که در کنار کمپانی های بزرگی مانند سامسونگ و اپل مشغول به فعالیت است. اما نحوه فعالیت آن کمی متفاوت است. مجموعه ورتو صرفا مجموعه ای برای طراحی گوشی های لوکس و بسیار گران قیمت است که تمامی کاربران این گوشی ها، افراد بسیار ثروتمند در جهان می باشند و به همین دلیل هر فردی که یکی از گوشی های ورتو را داشته باشد، نمادی از ثروت و تجمل گرایی او می باشد چرا که برخی از گوشی هایی که کمپانی ورتو آنها را طراحی و عرضه کرده است، در عین سادگی به دلیل طلا و سنگ های ارزشمند بکار رفته، قیمت بالای 50 هزار دلار دارند.

مشخصات ورتو سیگنچر تاچ 

گوشی جدید سیگنیچر تاچ ورتو با صفحه نمایش 5.2 اینچی، وضوح فول اچ دی، تراکم 428 ppi، و نیز محافظ صفحه کریستالی عرضه می شود. این گوشی با یک پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 810 با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتزی و کارت گرافیکی آدرنو 430 به قدرت می رسد. رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و قابلیت توسعه حافظه تا 2 ترابایت از دیگر مشخصات این گوشی است.

در پشت این گوشی هوشمند لاکچری، یک دوربین 21 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه LED، مجهز به ویژگی فاز دیتکشن و پردازش تصویر قوی و نرم افزار دوربین ArcSoft قرار گرفته است. دوربین سلفی گوشی نیز 2.1 مگاپیکسل می باشد. اسپیکرهای این گوشی 13 در 18 میلیمتر می باشند و دارای اتصالات 4G LTE، بلوتوث 4، جی پی اس، وای فای، microUSB و NFC می باشد.

برترین مچ بندها

اگر می خواهید که به اسلات های microSD و سیمکارت در دسترسی داشته باشید باید در فلزی پشت گوشی که در دو طرف هست باز کنید. این گوشی در هشت رنگ موجود است. در کنار پلت فرم سخت افزاری قدرتمند، این گوشی دارای یک باتری 3160 میلی آمپری است که از شارژ سریع کوالکام پشتیبانی می کند. با اندروید 5.1 لولی پاپ و واسط ورتو بارگذاری می شود. دارای بلندی 155 میلیمتری، عرض 74 میلیمتری و ضخامت 10.8 میلیمتری است و 225 گرم وزن دارد. قسمت قابل توجه قیمت این گوشی است که از 6500 پوند شروع و تا 13700 پوند خاتمه می یابد.

ورتو سیگنچر تاچ

توضیحات تکمیلی گوشی ورتو سیگنچر تاچ 

یک حافظه داخلی 64 گیگا بایتی دارد و همچنین شامل یک کارت میکرو SD با ظرفیت 64 گیگا بایت است. هر چند که شما این توانایی را دارید که آنرا با یک کارت حافظه دلخواه عوض کنید و آنرا تا حجم عظیم 2 ترا بایت افزایش دهید.

دوربین آیفون 14 رقیب دوربین های عکاسی

از طرف دیگر، نمایشگر آن یک صفحه 5.2 اینچی با رزولوشن  1,920 در 1,080 پیکسل است. در جلوی آن بلندگو های استریو صدای فراگیر مجازی Dolby Digital Plus قرارداده شده است. دوربین های 21 مگا پیکسل و 2.1 مگا پیکسلی در پشت و جلوی آن تعبیه شده و سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ که در خدمت آن قرار گرفته است. این شرکت بریتانیایی، این گوشی را با قیمت بسیاربالای 6500 پوند، تقریبا برابر با 9900 دلار امریکا عرضه می کند (شخصا نمی دانم که بدست گرفتن چنین گوشی با این قیمت فضایی می تواند چه حسی را به من منتقل کند؟)

این تمام آن چیزی نبود که در Signature Touch وجود دارد و همچنان برچسب های لوکس دیگری را نیز می توان به آن نسبت داد.

بدنه ساخته شده از چرم دست ساز و تیتانیوم سری 5 در آن تلفیقی است از هنر و صنعت و یک ورق کریستالی 130 قیراطی از یاقوت کبود بر روی نمایشگر آن جلوه خاصی به آن بخشیده است.

لوکس بودن این مدل را، حتی در سیمکارت نانو و کارت حافظه میکرو SD آن نیز می توان لمس کرد. با درگاه های مخفی که در زیر درهای بال مانند خاکستری رنگ آن در پشت دستگاه قرار گرفته و فضایی برای حکاکی شخصی در زیر آن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =