گوشی ای ورتو چیست؟

روابط عمومی سفیران تل – گوشی iVertu 5G Calf Leather یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین گوشی های جهان است. برند Vertu نه تنها تلفن های ارتباطی دکمه ای دارد، بلکه اخیراً محصولاتی را نیز برای همگام شدن با زمان عرضه کرده است. iVertu 5G Calf Leather توسط صنعتگران ماهر با مواد بسیار با کیفیت و گران قیمت تکمیل شده است.

مشخصات گوشی ای ورتو

گوشی ای ورتو

Vertu یک برند تلفن همراه رده بالا است که در سال 1998 در بریتانیا تاسیس شد. Vertu به خاطر محصولات گوشی خود که از مواد کمیاب و گران قیمت دست ساز هستند، شناخته شده است و لوکس و کلاس را برای کاربران به ارمغان می آورد.

 

چرم گوساله iVertu 5G

 

·       ویژگی های برجسته iVertu 5G Calf Leather

 

·       طراحی لوکس و درجه یک با ویژگی های جسورانه Vertu

 

·       صفحه نمایش عریض تا 6.67 اینچ، نرخ رفرش 120 هرتز

 

·       دوربین بسیار عریض

 

·       آهنگ زنگ انحصاری اجرا شده توسط خود ارکستر لندن

 

·       این اسپیکر مجهز به فناوری صدای سه بعدی است

 

·       مجهز به جدیدترین تراشه Snapdragon 888 5G

 

·       خدمات پشتیبانی راحت و سریع

 

طراحی لوکس و درجه یک با ویژگی های جسورانه گوشی ای ورتو

 

iVertu 5G Calf Leather یک تلفن هوشمند است اما طراحی آن کمتر از گوشی‌های دکمه‌ای سنتی لوکس نیست. این به آن کمک می کند تا از گوشی های هوشمند فعلی متمایز شود. ما تقریباً می‌توانیم چرم گوساله iVertu 5G را در دنیای تلفن مانند Lexus در دنیای خودرو درک کنیم.

ورتو و فناوری های نو ظهور

 

 

پشت گوشی با لایه‌ای از پوست گاو با رنگ‌های مختلف برجسته شده است و کاملاً از یک فرآیند دستی ساخته شده است، بنابراین دقت در تمام جزئیات قابل مشاهده است.

گوشی iVertu 5G Calf Leather دارای بند فلزی شکل نمادین در پشت است تا کلاس این برند را برجسته کند.

مشخصات ظاهری گوشی ای ورتو

گوشی ای ورتو

iVERTU 5G Calf Leather هیچ تفاوتی با تلفن‌های دکمه‌ای سنتی ندارد، یک خط تلفن لمسی است که توسط صنعتگران برجسته بریتانیا ساخته، مونتاژ و تکمیل شده است. نکته خاصی که گوشی را منحصر به فرد می کند این است که هر صنعتگر گوشی را از تا تکمیل می کند. بنابراین، پشت گوشی همیشه نام و امضای صنعتگر تکمیل شده را دارد.

 

طراحی iVERTU به سبک کلاسیک و بسیار لوکس با استانداردهای برتر این برند پایبند است.

صفحه نمایش تا 6.67 اینچ عرض، نرخ تازه سازی 120 هرتز

 

گوشی iVertu 5G Calf Leather مجهز به صفحه نمایش گسترده تا 6.67 اینچ با صفحه نمایش OLED است تا بهترین تجربه فضایی را به شما ارائه دهد. علاوه بر این، با فرکانس ۱۲۰ هرتز، تجربه وب گردی روان و سریعی را تجربه خواهید کرد.

 

 

علاوه بر این، صفحه نمایش iVERTU 5G Calf Leather نیز به لطف فناوری فیلتر نور آبی که به انطباق کامل با تصویر کمک می کند، می تواند از چشمان شما محافظت کند.

 

دوربین فوق عریض گوشی ای ورتو

 

دستگاه دارای چهار دوربین در ضلع جنوبی است. این دستگاه دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 64 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در جلو یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی وجود خواهد داشت.

iVertu 5G حداکثر فیلمبرداری 4K 60fps را پشتیبانی می کند، از لرزشگیر اپتیکال تصویر در دوربین اصلی و دوربین زاویه باز پشتیبانی می کند.

 

مجموعه موسیقی برنجی توسط ارکستر کنفرانس لندن انتخاب شد

شخصی سازی ورتو

 

iVertu 5G Calf Leather آهنگ زنگ اختصاصی خود را دارد. این موسیقی توسط نوازندگان مشهور موسیقی ساخته شده است و توسط ارکستر سمفونیک لندن مشهور جهان ساخته شده است. این صداها به شما کمک می کند شخصیت خود را بیان کنید.

 

فناوری سه بعدی موجود است

 

اسپیکر iVertu 5G Calf Leather مجهز به فناوری صدای سه بعدی است تا به کاربران کمک کند واقعی‌ترین و زنده‌ترین صدا را تجربه کنند، هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا به راحتی و بدون تداخل از کیفیت صدا لذت ببرید.

 

فناوری سه بعدی موجود است

 

مجهز به جدیدترین تراشه Snapdragon 888 5G

 

در مورد پیکربندی داخلی، iVertu 5G Calf Leather به جدیدترین چیپست Snapdragon 888 5G مجهز شده است. در کنار آن 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 وجود دارد. مودم 5یکپارچه X60 همچنین به دستگاه اجازه می دهد تا از پیشرفته ترین اتصال 5استفاده کند. علاوه  بر این، گفته می شود این دستگاه لبخند خنک کننده ای نیز دارد. این چیزی است که لازم نیست یک گوشی هوشمند باشد.

 

خدمات پشتیبانی راحت و سریع

 

هر زمان که با خدمات مشتری Vertu تماس بگیرید، کمک فوری دریافت خواهید کرد. این تابلو 24/24 کار می کند، اگر نمی دانید چگونه با آنها تماس بگیرید، می تواند به شما کمک کند تا شرایط اضطراری را مدیریت کنید.

 

آیا باید چرم گوساله iVertu 5G بخرم؟

گوشی ای ورتو

iVertu 5G Calf Leather مانند یک لوازم جانبی مد با همان کیفیت یک گوشی هوشمند مدرن است. این قطعا گوشی برای کسانی است که عاشق عالی ترین زیبایی هستند. خودتان را انتخاب کنید و برای موفقیت خود به خودتان پاداش دهید.

 

خرید گوشی iVertu 5G Calf Leather با قیمت مناسب

 

برای داشتن یک تلفن اصل iVertu 5G Calf Leather، بهتر است با Hotline 1800.6018 تماس بگیرید یا به وب سایت Di Dong Viet مراجعه کنید. این سیستم تضمین می کند که خدمات راحت و سریعی را با محصولات با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد.

معرفی افراد مشهوری که از گوشی ورتو استفاده میکنند

سخن پایانی

iVertu 5G دارای بند فلزی V شکل نمادین در پشت است تا کلاس برند را برجسته کند. قسمت عقب نیز با پنل پشتی چرم گاوی تزئین شده و در نسخه دیگری با چرم کروکودیل نیز موجود است. قاب iVertu 5G از فلز ساخته شده است، اما در برابر آب مقاوم نیست. در قسمت جلویی، دستگاه دارای پنل 6.67 اینچی AMOLED، رزولوشن FHD+ با تراکم پیکسلی 395 PPI است. همچنین صفحه نمایش 120 هرتزی و با نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز است. علاوه بر این، این صفحه نمایش به دلیل حداکثر پشتیبانی از رنگ تا 10 بیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در مورد دوربین، دستگاه دارای یک راه اندازی چهار دوربین در پشت است. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 64 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. در قسمت جلویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی وجود خواهد داشت. iVertu 5G از حداکثر فیلمبرداری با سرعت 4K 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند، از جمله پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر در دوربین اصلی و دوربین زاویه باز.

در مورد پیکربندی داخلی، iVertu 5G به آخرین چیپست Snapdragon 888 5G مجهز شده است. در کنار آن 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 وجود دارد. مودم یکپارچه X60 5G همچنین به دستگاه اجازه می دهد تا از پیشرفته ترین اتصال 5G استفاده کند. به طور دقیق تر، گفته می شود این دستگاه دارای مکانیزم خنک کننده مایع نیز می باشد. این چیزی است که هر گوشی هوشمندی در بازار ندارد. این دستگاه دارای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 55 واتی است و با سیستم عامل VertuOS (اندروید 11) کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 8 =