بازیابی پیام های واتساپ چگونه است؟

بازیابی پیام های واتساپ

چگونه پیام های واتس اپ خود را بدون نسخه پشتیبان که به اشتباه در موبایل اندرویدی خود حذف کرده اید بازیابی کنیم؟ ما تمام جزئیات را به شما می گوییم تا بتوانید سریع و آسان این کار را انجام دهید. آسان ترین راه برای بازیابی پیام های واتساپ در این مقاله توضیح خواهیم داد.

آسان ترین راه برای بازیابی پیام های واتساپ چیست؟

بازیابی پیام های واتساپ

مطمئناً در بیش از یک مورد، عجله یا حواس پرتی باعث شده است که به شخص اشتباهی پیام ارسال کنید یا به طور تصادفی چیزی را حذف کنید. در مورد پیام‌های واتس‌اپ، نه تنها به‌طور تصادفی آن‌ها را حذف می‌کنیم، بلکه می‌توانیم برخی از مکالمات را که اصولاً دیگر در تلفن همراه خود نمی‌خواستیم، اما بعداً به دلایلی پشیمان می‌شویم و می‌خواهیم آنها را بازیابی کنیم، حذف کنیم.

ساده‌ترین راه برای بازیابی این پیام‌ها، استفاده از پشتیبان‌گیری روزانه واتس‌اپ است که فقط برای حذف و نصب مجدد برنامه در تلفن همراه اندرویدی شما کافی است تا نسخه پشتیبان ذخیره شده را بازیابی کنید. اما اگر فضای کافی برای تهیه نسخه پشتیبان نداشته باشیم یا این گزینه را غیرفعال کرده باشیم، اوضاع کمی پیچیده می شود و مجبوریم برای بازیابی پیام های واتساپ خود به روش های دیگری متوسل شویم.

 

چگونه پیام های واتس اپ خود را در اندروید بدون پشتیبان یا روت بازیابی کنیم

پیام های WhatsApp خود را با Tenorshare UltData برای اندروید بازیابی کنید

پیام های WhatsApp خود را بدون هیچ نرم افزاری بازیابی کنید

آسان ترین راه برای بازیابی پیام های واتساپ چیست؟

بازیابی پیام های واتساپ

بازیابی پیام‌های واتس‌اپ در اندروید بدون پشتیبان یا روت کمی پیچیده‌تر از زمانی است که داشتیم، اما غیرممکن هم نیست. دو راه برای انجام این کار وجود دارد، یکی از آنها نیازی به استفاده از هیچ نرم افزاری ندارد، اما بسیار پیچیده است، و دیگری واقعا آسان است، اما استفاده از یک برنامه ضروری است. ما می خواهیم با ساده ترین گزینه توصیه شده برای عملکرد بصری آن شروع کنیم.

 

پیام های WhatsApp خود را با Tenorshare UltData برای اندروید بازیابی کنید

 

Tenorshare UltData برای اندروید اپلیکیشنی است که با آن می‌توانید پیام‌های پاک شده واتس‌اپ را راحت‌تر و سریع‌تر از همیشه و بدون نیاز به پشتیبان‌گیری بازیابی کنید. علاوه بر این، با هر برندی از تلفن همراه سازگار است: شیائومی، سامسونگ، هواوی، realme، OPPO، Moto Z و بیش از 6000 مدل موبایل اندروید دیگر، همه بدون نیاز به روت. حتی با تبلت ها یا دستگاه های دارای سیستم عامل iOS نیز سازگار است.

قیمت گوشی های ورتو ۲۰۲۲

 

 

برای بازیابی موفقیت آمیز پیام های خود، اولین قدم این است که برنامه را در رایانه خود بارگیری کنید، بنابراین در اینجا دکمه ای را برای شما می گذاریم تا فقط کافیست کلیک کنید و دانلود کنید.

 

دانلود Tenorshare UltData برای اندروید

 

پس از این می توانید پیام های WhatsApp خود را با Tenorshare UltData برای اندروید در 5 مرحله آسان بازیابی کنید:

Tenorshare UltData برای Android را روی رایانه خود نصب کنید و عملکرد “WhatsApp Data Recovery” را انتخاب کنید. پس از آن باید موبایل خود را با کمک کابل USB وصل کنید.

وقت آن است که اشکال زدایی USB را فعال کنید، برای انجام صحیح آن مراحلی را که در پنجره ظاهر می شود دنبال کنید.

وقتی این عمل را تمام کردید، باید روی accept کلیک کنید و اگر به دلایلی ظاهر نشد، در برنامه دوباره روی show کلیک کنید.

اکنون فایل های زیادی پیدا خواهید کرد، فقط باید فایل هایی را که می خواهید بازیابی کنید، در این مورد پیام های واتس اپ خود را انتخاب کرده و روی بازیابی کلیک کنید.

جشن بگیرید که اکنون پیام های WhatsApp خود را بازیابی کرده اید.

پیام های WhatsApp خود را بدون هیچ نرم افزاری بازیابی کنید

بازیابی پیام های واتساپ

همانطور که قبلا ذکر کردیم، این فرآیند پیچیده تر است، اما اگر مراحل را دقیقا دنبال کنید، نباید اشتباه شود. اولین کاری که برای انجام این بازیابی انجام می شود، کپی کردن تمام محتویات پوشه WhatsApp/Database است، می توانید این پوشه را در حافظه داخلی یا خارجی موبایل خود پیدا کنید، پس از پیدا کردن آن، باید آن را در پوشه ای کپی کنید. کامپیوتر و سپس این مراحل را ادامه دهید:

 

برنامه WhatsApp را از تلفن همراه خود حذف نصب کنید.

در پوشه ای که در ابتدا ایجاد کردید، باید فایل “msgstore.db.crypt7″ یا “msgstore.db.crypt8″ را حذف کنید.

فایل پشتیبان را که شامل پیام‌های حذف شده از “msgstore-Year-Month-Day.1.db.crypt7″ است به “msgstore.db.crypt7″ تغییر دهید.

برنامه واتس اپ را دوباره روی موبایل خود نصب کنید.

زمان آن رسیده است که فایلی را که تغییر نام داده اید در پوشه WhatsApp/Database در موبایل خود کپی کنید.

WhatsApp را از ابتدا پیکربندی کنید.

و در نهایت، نسخه پشتیبان را برای بازیابی پیام های خود بازیابی کنید.

این یکی از پیچیده‌ترین راه‌ها برای بازیابی پیام‌های واتس‌اپ شما است و صادقانه بگوییم که چیز بیشتری به ما ارائه نمی‌دهد. با این حال، با برنامه Tenorshare UltData برای اندروید نه تنها پیام‌ها را بازیابی می‌کنید، بلکه می‌توانید انواع فایل‌ها را در گوشی‌های اندرویدی به سرعت و ایمن بازیابی کنید، به عنوان مثال، می‌توانید مخاطبین، تاریخچه تماس، عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌های صوتی و اسناد مهم را بازیابی کنید. پس از این اتفاق و بازیابی پیام های واتس اپ خود بدون پشتیبان یا روت و با کمک Tenorshare UltData برای اندروید، بهتر است بک آپ گیری خودکار را در دستگاه خود فعال کنید.

مقایسه منوی ورتو سیگنچر تاچ اورجینال و سیگنچر تاچ شرکتی

حتی اگر پیام‌های واتس‌اپ حذف می‌شوند، ردی از خود به جای می‌گذارند که در بسیاری از موارد امکان بازیابی آنها را فراهم می‌کند. بهتر است از برنامه ای استفاده کنید که امکان بازیابی را فراهم می کند، اما در عملکرد “تاریخچه اعلان” برخی از اندرویدها نیز قابل دسترسی هستند. آیا می خواهید بدانید چگونه پیام های حذف شده از واتس اپ خود را ببینید؟

حذف پیام‌های واتس‌اپ ردی در مکالمه باقی می‌گذارد، زیرا هشداری ظاهر می‌شود که پیام‌های مذکور حذف شده‌اند. هشداری که نه تنها شواهد را منعکس می کند، بلکه کنجکاوی زیادی برای دانستن آنچه گفته اند، گزینه ای که واتس اپ اجازه آن را نمی دهد و با انجام برخی ترفندها امکان پذیر است. البته به یاد داشته باشید که طرف مقابل دلایل خود را برای حذف گفتگو خواهد داشت و ممکن است دانستن آنها به نفع شما نباشد. تحت مسئولیت خود عمل کنید

چه زمانی آسان ترین راه برای بازیابی پیام های واتساپ استفاده کنیم؟

در شرایط رسمی، واتس اپ اجازه بازیابی پیام های حذف شده را نمی دهد: هنگامی که کاربر آنها را حذف می کند، از تلفن همراهی که آنها را دریافت کرده و تلفنی که آنها را ارسال کرده است بدون اینکه ردی بر روی سرورهای شرکت باقی بماند ناپدید می شوند. WhatsApp پیام ها را ذخیره نمی کند.

ناتوانی در بازگرداندن پیام ها آسیب پذیری های خود را در نوتیفیکیشن ها دارد: از آنجایی که همه پیام ها با محتوای خود به کاربر اطلاع داده می شوند، کافی است این اعلان ها را زیر نظر بگیرید تا پیام ها حتی در صورت پاک شدن خوانده شوند.

نحوه عملکرد سیستم اعلان در اندروید و iOS متفاوت است: این چیزی است که باید قبل از بازیابی پیام های حذف شده WhatsApp در نظر بگیرید.

در آیفون بازیابی پیام ها دشوار است، اگرچه در صورت وجود شرایط خاص، می توان آن را با پشتیبان گیری انجام داد (این را در پایان توضیح خواهیم داد).

در اندروید می توانید پیام ها را با استفاده از محتوای اعلان ها بازیابی کنید. این یک همتا دارد: اگر هنگام حذف پیام در مکالمه بودید، دیگر نمی‌توانید به محتوا دسترسی داشته باشید زیرا اعلان ایجاد نشده است.

بازیابی 100 کاراکتر اول پیام (محدودیت اعلان در اندروید) فقط امکان پذیر است.

همیشه امکان بازیابی محتوای چند رسانه ای (عکس، فیلم و فایل های صوتی) وجود ندارد.

ساده ترین راه برای بازیابی مکالمات واتس اپ: نصب یک برنامه در اندروید

مقایسه پرچمدار آیفون و شیائومی

بازیابی پیام های حذف شده WhatsApp

همانطور که قبلا توضیح دادیم، تمام پیام‌های واتس‌اپ دریافت شده بدون باز بودن برنامه (و از یک چت غیر از چیزی که می‌خوانیم) یک اعلان ایجاد می‌کنند. اگر برنامه‌ای نصب کنید که تمام اعلان‌های ایجاد شده توسط WhatsApp را ذخیره می‌کند، می‌توانید پیام‌ها را بخوانید حتی اگر بعداً حذف شوند. این یک نوع پشتیبان است.

 11 موردی که LuzIA، ChatGPT اسپانیایی که در واتس اپ زندگی می کند، می تواند به شما کمک کند

در XATAKA ANDROID

11 موردی که LuzIA، ChatGPT اسپانیایی که در واتس اپ زندگی می کند، می تواند به شما کمک کند

چندین برنامه وجود دارد که به بازیابی پیام های حذف شده WhatsApp اختصاص داده شده است. آنها رمز و راز زیادی ندارند، زیرا، به طور کلی، آنها به نظارت بر اعلان‌ها اختصاص دارند و فقط مواردی را که WhatsApp ارسال کرده است ذخیره می‌کنند. البته، همیشه با خطر: حریم خصوصی. همه این برنامه ها اطلاعات خصوصی را که در اعلان ها دریافت می شود، مانند نام مخاطبین و شماره تلفن آنها ذخیره می کنند. با احتیاط زیاد از آنها استفاده کنید.

در زیر برخی از برنامه ها را برای بازیابی پیام های حذف شده WhatsApp در اندروید برجسته می کنیم. آنها از مجوزها سوء استفاده نمی کنند، اما هشدارهای حفظ حریم خصوصی را به خاطر بسپارند.

WAMR. این یک برنامه بسیار خوب است که به شما امکان می دهد مکالمات متنی حذف شده و حتی محتوای چند رسانه ای را بازیابی کنید. به سادگی آن را نصب کنید، به آن اجازه دسترسی به نوتیفیکیشن ها را بدهید و از ذخیره محتوای اعلان ها مراقبت می کند تا بتوانید پیام هایی که از واتس اپ حذف می شوند را بخوانید. می توانید اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

WhatsRemoved+. مانند برنامه قبلی، این برنامه هر چیزی که در واتس اپ (و سایر برنامه های پیام رسان) گفته می شود را هر زمان که پیام ها اعلان ایجاد می کنند ضبط می کند: اگر واتس اپ را باز دارید و متوجه می شوید که مکالمه ای را که در آن پیام حذف شده است را می خوانید، خواهید دید. به محتوای آن دسترسی ندارند می توانید آن را از این لینک در گوگل پلی دانلود کنید.

بدیهی است که این نوع از برنامه ها، پیام های حذف شده را در صورتی که قبل از نصب هر یک از برنامه های بازیابی حذف شده باشند، بازیابی نمی کند. شما فقط می توانید پیش بینی کنید: هنگامی که یکی از دو پیشنهاد ما را نصب کردید، پشت خود را پوشانده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =