گوشی ورتو الماس نشان

گوشی ورتو الماس نشان

گوشی های ورتو به طور کلی گران قیمت هستند اما فرض کنید الماس هم به گوشی ورتو اضافه شود، مطمئنا قیمت آن بسیار بالا می رود، طوری که فقط افراد لاکچری پسند و پولدار قادر به خرید آن خواهند بود. گوشی ورتو الماس نشان، بدنه آن از جنس پلاتین و اطراف آن با الماس محصول شده است. تاکنون فقط ۲۰۰ دستگاه تولید شده است.

گوشی های ورتو یکی از بهترین و گران قیمت ترین گوشی های جهان هستند که امروزه بیش از پیش طرفدار دارد. در واقع ورتو تو گوشی های الماس نشان و گران قیمت تولید می کند. که برخلاف آنچه افراد اعتقاد دارند کاربردی و مفید می باشند. مهمترین ویژگی گوشی های ورتو این است که از یک باتری فوق العاده بزرگ برخوردار هستند و دیگر شما نگران شارژر گوشی ورتو نیستید . با وجود اینکه امروز گوشی های  ورتو روی بورس آمده‌اند اما باز هم میزان اطلاعات افراد در مورد این گوشی ها محدود است .ما در این مقاله در مورد گوشی های الماس نشان ورتو صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

صفحه نمایش گوشی ورتو

 یک تفاوت شاخص بین گوشی های ورتو و آیفون، گرانترین مولفه یعنی صفحه نمایش گوشی است. صفحه نمایشگر گوشی ورتو از یاقوت کبود می باشد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد از صفحه به خوبی محافظت میکنند. مزایای داشتن صفحه یاقوت کبود این است که مقاومت خیلی بالایی دارد و به خوبی از صفحه گوشی محافظت میکند. برای ساخت صفحه نمایشگر گوشی ورتو مراحل بسیار سخت و وقت گیری دنبال  می شود. صفحه تولید شده از یاقوت کبود گوشی ورتو ضد خش و ضد ضربه است و سختی آن ۵ برابر شیشه می باشد.

پرچمدار جدید اوپو

گوشی ورتو الماس نشان

 ساختار کلی بدنه گوشی ورتو الماس نشان 

اگر به کناره این تلفن دقت کنید متوجه ریل های محافظ فلزی می شوید. این ریل ها در واقع از تیتانیوم ساخته می شوند. این ابزار محافظتی از قطعات داخل گوشی به خوبی محافظت میکند. تیتانیوم ها موادی هستند که در موتورهای جت مورد استفاده قرار میگیرند و میزان مقاومت آنها دو برابر تیتانیوم معمولی است. از ویژگی‌های مهم گوشی های ورتو این است که خیلی سبک می باشند، قاب گوشی ورتو از جنس منیزیم و فوق العاده سبک و حمل آن بسیار راحت می باشد. و همین امر هم یکی از دلایل گرانقیمت بودن گوشی ورتو است.

قیمت گوشی الماس نشان ورتو

 همانطور که گفتیم گوشی های ورتو به طور کلی جزو گران قیمت ترین گوشی ها هستند حالا فکر کنید الماس هم به این این گوشی اضافه شود. قیمت گوشی های ورتوحدود ۷۸ هزار یورو است که به نسبت قیمت بسیار بالایی است و به نظر می رسد افراد ثروتمند می توانند از آن استفاده کنند.

سازنده گوشی های ورتو 

 شرکت ورتو توسط شرکت نوکیا در سال۱۹۹۸ تاسیس شد اما در ماه اکتبر ۲۰۱۲ شرکت ورتو را به یک بخش خصوصی سوئدی  فروختند. اما هنوز هم نوکیا ۱۰ درصد از سهمیه فروش شرکت ورتو را برای خودش در نظر می‌گیرد

یک چیز جالب در مورد فروشگاه های ورتو این است که مانند ویترین های جواهر فروشی یا ساعت فروشی به نظر می رسند و این حس را کاملاً القا می کند که گوشی ورتو یک محصول لوکس و گرانقیمت است.

بررسی سهم برند موبایل در بازار جهانی

گوشی های ورتو بیشتر شباهت  به ساعت دارد تا تلفن هوشمند،  در صفحه ساعت آنالوگ استفاده می‌شود که اگر صادق باشیم کمی قدیمی است اما وقتی به آن فکر کنید می بینید کاربرد های زیادی برای شما دارد و به شما این امکان را می دهد هر لحظه ۱۲ ساعت آینده را ببینید و یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های ورتو است . اعلان های تقویم هم ظاهر می شود.  فناوری های جدید و لوکس ورتو کاربران را علاقه مند به این سبک خود کرده است.

گوشی ورتو الماس نشان

انواع گوشی های ورتو 

گوشی signature

گوشی های ورتو signature خود دو مدل لمسی و معمولی تقسیم می شوند، گوشی های لمسی سیستم عامل اندروید دارند این گوشی ها در مدل های مختلف ارائه می‌شود. اما ماهیت همه آنها شبیه به هم است مثلاً مدل دایمند از یک سری الماس و جواهر آلات ساخته شده است و مدل کبرا هم با جواهرات درست شده است.

ا گوشی های معمولی signature شبیه گوشی های قدیمی نوکیا است اما نسبت به آنها بسیار لوکس و مجلسی می باشند.  این گوشی ها ۴ گیگ حافظه داخلی دارند و صفحه نمایش آنها دو اینچ می باشد و کیفیت بسیار خوبی هم دارند باتری این نوع  گوشی ها از  لیتیوم یونی است و قابل تعویض می باشد و ۵ ساعت و نیم مکالمه تلفنی را جواب میدهد و حدود ۳۰۰ ساعت هم در حالت استندبای قرار میگیرد.

ورتو لمسی، این مدل سیستم عامل آنها اندروید و هشت هسته ای می باشند صفحه نمایش آنها ۵.۲ اینچ می باشد و محافظ نمایشگر آنها از یاقوت کبود میباشد دوربین این گوشی ها ۲۱ مگاپیکسل می باشد و تکنولوژی ۲ فلشه led دارد، حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگ و رم آنها به مقدار ۴ گیگ می باشد.

هدیه خاص برای خانم ها

گوشی های ورتو مدل Aster 

مدل آستر گوشی های ورتو شبیه مدل لمسی گوشی های سیگنیچر می باشد. اما از لحاظ فنی ضعیف تر هستند این مدل گوشی به نحوی تولید می شود هم لوکس و هم به روز باشد و سیستم عامل و پردازنده و کل مشخصات آن جدید و به روز است. گوشی های ورتو در انواع مدل ها تولید می شوند گران قیمت ترین آنها هم همین گوشی های الماس نشان است شما می توانید قیمت متنوعی را در لیست گوشی های ورتو پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =