اپل واچ اولترا ویژگی و مشخصات آن

اپل سه ساعت هوشمند جدید را طی رویدادی در سپتامبر 2022 معرفی کرد و در حالی که دو تای آنها به‌روزرسانی دستگاه‌هایی هستند که قبلاً دیده‌ایم، سومین یک تازه وارد است. اپل واچ اولترا به عنوان یک ساعت هوشمند برای علاقه مندان به ورزش های شدید معرفی می شود و بدنه مقاوم و مقاوم آن آن را در قلمرو گارمین قرار می دهد.

با این حال، آیا مواد معدنی برای رقابت دارد و واقعاً چگونه است؟ من اپل واچ اولترا را از دیدگاه روزمره و نه از منظر ورزش های شدید آزمایش کرده ام، اگرچه اگر به دنبال جزئیات عملکرد Watch Ultra در طبیعت هستید، سایت خواهر ما، The Gear Loop، دارای یک تجزیه و تحلیل عمق که بر روی GPS، قابلیت های غواصی و هر چیز دیگری که می خواهید بدانید تمرکز می کند. با این حال، اگر به خرید Apple Watch Ultra برای استفاده روزانه فکر می کنید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام. در اینجا شما تحلیل من را دارید.

ویژگی اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا اپل واچ سری 8 روی استروئیدها و موارد دیگر است. اندازه آن افزایش یافته است تا دستگاهی مستحکم‌تر و آماده‌تر را ارائه دهد، نه تنها دارای بدنه محکم‌تر، بلکه بدنه بزرگ‌تر، همراه با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و چشم‌گیرتر، دکمه‌های لمسی‌تر، و دکمه‌های اضافی. اگر می‌خواهید یک اپل واچ متمایز از سایر مجموعه‌ها باشد، که عملکرد عالی و طراحی عالی ارائه دهد، این متعلق به شماست. برای بدست آوردن آن فقط باید کمی جستجو کنید.

طرفداران

  • طراحی زیبا
  • سبک و راحت
  • صفحه نمایش خوب
  • باتری عالی در مقایسه با سایر ساعت های اپل

منفی

  • گرانبها
  • برای بعضی ها خیلی بزرگه
  • 799 دلار در آمازون

بررسی اپل واچ اولترا در طراحی بادوام و درجه یک

 

  • قاب 49 میلی متری، تیتانیوم
  • ‏IP6X، MIL-STD-810H، EN13319، WR100
  • دکمه عمل قابل تنظیم
  • گزینه یک رنگ: تیتانیوم طبیعی

اپل واچ اولترا طراحی آزمایش شده و آزمایش شده اپل واچ را به عاریت گرفته است که از زمان عرضه اولیه آن در سال 2015 تغییر چندانی نکرده است. مطمئنا، صفحه نمایش واقعی در املاک موجود گسترش یافته است و سنسورهای جدیدی به آن اضافه شده است. ، اما شکل مستطیلی با لبه های منحنی و گوشه های گرد باقی مانده است.

با این حال، این طراحی در اپل واچ اولترا بزرگ شده است. محکم‌تر، حجیم‌تر و کمی بزرگ‌تر است، احتمالاً برای برخی بیش از حد. بدنه از آلومینیوم و فولاد ضد زنگ – که در آن سری 8 ارائه می شود – تا تیتانیوم مانند اپل واچ ادیشن قدیمی است. گفته می شود که تیتانیوم در برابر خط و خش مقاوم تر است و باعث می شود Apple Watch Ultra برای محیط های ناهمواری که به آن وارد می شود مناسب تر باشد. با این حال، در استفاده روزانه نیز مفید است زیرا یک خراش ندارد و من از سپتامبر 2022 آن را داشته ام.

کیس حجیم‌تر 49 میلی‌متری دارای لبه‌های گرد با یک بخش اضافی در بالا است که به صفحه نمایش منتهی می‌شود، که کاملاً صاف است، به جای گرد مانند سری 8. عمداً، قاب Ultra به باریکی سری 8 نیست و چیز دیگری دارد Digital Crown دارای یک لایه اضافی، با دندانه های بیشتر برای رویکرد لمسی تر و قابلیت استفاده از آن با دستکش است، و در عمل دوست داشتنی است. همچنین یک دکمه قابل تنظیم به لبه سمت چپ اضافه شده است که به رنگ نارنجی روشن است و به عنوان مثال می توان از آن برای شروع تمرین، شیرجه جدید یا یک بخش جدید استفاده کرد. با نگه داشتن آن، آژیر داخلی نیز فعال می شود که 86 دسی بل ساطع می کند و به گونه ای طراحی شده است که از فاصله 180 متری شنیده می شود. در کنار دکمه اکشن نارنجی، همانطور که اپل آن را نامیده است، دو بلندگو و یک آنتن GPS نیز وجود دارد، بنابراین چیزهای زیادی برای ارائه وجود دارد.

ورتو گلد | قیمت گوشی ورتو طلایی

دکمه روی لبه سمت راست، زیر تاج دیجیتال، همچنان یک دکمه عملکرد است، اما در Watch Ultra بزرگتر و برجسته‌تر از مدل‌های قبلی است. همچنین دستگیره هایی در بالا و پایین واچ اولترا برای نگه داشتن بندهای طراحی شده ویژه وجود دارد که قابل تعویض باقی می مانند. سه گزینه وجود دارد: Alpine Loop، Trail Loop و Ocean Band، اگرچه Watch Ultra با باندهای 44 و 45 میلی‌متری موجود برای مدل‌های استاندارد اپل واچ نیز سازگار است. در واقع، من به شدت توصیه می‌کنم گزینه‌های ساده Sport Loop را با Watch Ultra امتحان کنید، زیرا آن‌ها حس بسیار متفاوتی نسبت به Ocean Band حجیم‌تر که با مدل آزمایشی من ارائه می‌شد به دستگاه می‌دهند.

اندازه بزرگ Watch Ultra به این معنی است که به اندازه ساعت کوچکتر Watch Series 8 بر روی مچ های ظریف قرار نمی گیرد، اما همه چیز به ظاهری که می خواهید و همچنین آنچه از ساعت هوشمند خود می خواهید بستگی دارد. در واقع، در کمال تعجب، پوشیدن آن بسیار راحت است و فرمت بزرگ آن نیز روی مچ های کوچک ما بد به نظر نمی رسید. مطمئناً این یک بیانیه قصد است و ساعتی است که مورد توجه قرار نمی گیرد: هر روز وقتی آن را می پوشم نظراتی در مورد آن دریافت می کنم. با این حال من آن را دوست دارم و صفحه تخت و اندازه بزرگ آن را دوست دارم. بزرگ، جسور و صاحب دارد.

Apple Watch Ultra تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است و همچنین دارای گواهی IP6X، MIL-STD-810H و EN13319 است که استاندارد رایانه های غواصی است. همه اینها به این معنی است که Watch Ultra برای اکثر شرایط مناسب است و توانایی آن را در مدیریت محیط های متوسط ​​​​بیشتر می کند.

بررسی اپل واچ اولترا در صفحه نمایش بزرگتر و صاف تر

اپل واچ اولترا

  • صفحه نمایش رتینا همیشه روشن، 410 در 502 پیکسل
  • 2000 نیت روشنایی
  • کریستال یاقوت کبود تخت

اپل واچ اولترا دارای بزرگترین صفحه نمایش در میان مدل های فعلی اپل واچ است و همچنین با 2000 نیت روشن ترین صفحه نمایش است – مانند آیفون 14 پرو. که توسط یک کریستال یاقوت کبود محافظت می شود و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، صفحه نمایش Ultra طراحی شده است. برای مقاومت در برابر خراش و ضربه لبه طبق تجربه من، آن نیز موفق است، زیرا در حالی که بدنه Watch Ultra من از خط و خش جلوگیری کرده است، صفحه نمایش نیز موفق شده است از آنها جلوگیری کند. سری 8 من هم خیلی بد نیست، اگرچه خراش های کوچکی دارد، در حالی که Watch Ultraهنوز بکر است.

مانند سری 8، صفحه نمایش همیشه روشن است، به این معنی که شما همیشه می توانید اطلاعاتی مانند زمان یا حلقه های فعالیت خود را روی صفحه ببینید. همچنین هنگامی که Digital Crown را در چهره فنی Wayfinder بالا می برید، یک ویژگی حالت شب وجود دارد و جزئیات روی صورت را به رنگ قرمز روشن در می آورید. شماره گیری Wayfinder حداکثر هشت مورد را ارائه می دهد و دارای یک شماره گیری زمان است که می تواند به قطب نما فعال تغییر کند.

لبه های اطراف صفحه نمایش واچ اولترا نیز بسیار نازک هستند، بنابراین صفحه نمایش فضای زیادی را اشغال می کند و تجربه کاربری واقعا دوست داشتنی است. صفحه نمایش رتینا رزولوشن 502 در 410 پیکسل دارد که جزئیات زیادی را روی صفحه نمایشی روشن و منقبض با رنگ های زنده و مشکی عمیق ارائه می دهد. روشنایی آن نیز کافی است، بنابراین هیچ مشکلی برای مشاهده صفحه نمایش در فضای باز، زمانی که خورشید با شدت کامل می تابد، وجود ندارد. همانطور که گفتم، من این بررسی را از نقطه نظر استفاده روزمره انجام می دهم، بنابراین اگر با انعکاس آب دریانوردی یا از کوهی بالا می روید ممکن است متفاوت باشد، اما در کل، نمایشگر Watch Ultra از نظر من عالی است. تجربه. .

معایب خرید ایفون

بررسی اپل واچ اولترا در سخت افزار و امکانات

اپل واچ اولترا

  • ‏S8 با پردازنده دو هسته ای 64 بیتی
  • تراشه بی سیم W3، U1
  • ‏LTE و UMTS
  • بلوتوث 5.3

‏Apple Watch Ultra از تراشه S8 استفاده می کند که یک پردازنده 64 بیتی دو هسته ای است و همچنین دارای یک تراشه بی سیم W3 و یک تراشه U1 با باند فوق العاده مانند Apple Watch Series 8 است. تعداد زیادی از حسگرها نسبت به سری 8، از جمله سنسورهای معمولی مانند سنسور ضربان قلب نوری، سنسور اکسیژن خون، شتاب سنج، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج.

شتاب سنج از سری 7 بهبود یافته است و به جای نیروی 32 گرم تا 256 گرم نیرو ارائه می دهد و همچنین سنسور دمای بدن نیز وجود دارد. سنسور دمای بدن به Watch Ultra – و سری 8 – کمک می کند تا زمان تخمک گذاری زن را تشخیص دهند. با این حال، به نظر من، این ویژگی در Watch Series 8 مفیدتر است، زیرا Watch Ultra واقعا دستگاهی نیست که بخواهید با آن بخوابید، و همچنین Garmin Fenix ​​6 هم نیست. کمی بیش از حد بزرگ است، در حالی که اپل واچ سری 8 45 میلی متری تقریباً از نظر اندازه با آن کنار می آید. با این حال، اگر تصمیم دارید که خوابیدن با یک ساعت هوشمند حجیم روی مچ دست کاری است که می‌خواهید انجام دهید، Watch Ultra ردیابی خواب فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که با watchOS 9 بسیار مفیدتر از قبل است. مقاله جداگانه‌ای در مورد ردیابی خواب با اپل واچ وجود دارد که اگر به داده‌هایی که این ساعت ارائه می‌دهد و نحوه استفاده حداکثری از آن علاقه دارید، ارزش خواندن آن را دارد.

واچ اولترا علاوه بر اینکه قادر به انجام نوار قلب، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی تعداد زیادی از ورزش‌ها، دریافت اعلان‌های گوشی هوشمند و استفاده از برنامه‌های مختلف است، همچنین تشخیص می‌دهد که آیا تصادف رانندگی کرده‌اید، تماس گرفته و موقعیت مکانی شما را به اورژانس ارسال می‌کند. و به مخاطبین اضطراری خود اطلاع دهید. رومینگ بین المللی نیز دارد. خوشبختانه، من مجبور به آزمایش ویژگی تشخیص تصادف نشدم، اگرچه عملکرد سایر ویژگی های Watch Ultra عالی است. اپل واچ در مورد ردیابی ضربان قلب فوق‌العاده است و Watch Ultra تفاوتی ندارد، در حالی که تمرین‌های متعددی که برای ردیابی وجود دارد و ویژگی حلقه‌ها باعث می‌شود حتی در روزهایی که تلویزیون در آن قرار دارند، بخواهید بلند شوید و حرکت کنید. و مبل جذاب تر است.

همانطور که انتظار دارید یک قطب نما روی Watch Ultra وجود دارد، یک عمق سنج، GPS دقیق با فرکانس دوگانه که از L1 و L5 GOS برای اندازه گیری دقیق تر استفاده می کند، و همچنین یک آژیر داخلی وجود دارد، همانطور که قبلاً گفته بودیم. ذکر شده. همچنین LTE است، بدون مدلی که فقط دارای GPS است، مانند سری 8، و دمای کاری آن بین -20 درجه سانتیگراد تا 55 درجه سانتیگراد است.

بررسی اپل واچ اولترا در باتری با ماندگاری بیشتر

اپل واچ اولترا

  • تا 36 ساعت
  • تا 18 ساعت در LTE
  • تا 60 ساعت در حالت کم مصرف

اپل واچ اولترا باتری بزرگتری نسبت به سری 8 – یا هر اپل واچ قبل از آن دارد – با ادعای عمر باتری 36 ساعت در مقابل 18 ساعت ارائه شده توسط مدل استاندارد. این هنوز با Garmin Fenix ​​دنیای ساعت های هوشمند مقاوم فاصله دارد، اما به طور قابل توجهی بهتر از آنچه اپل واچ در گذشته ارائه کرده است و استفاده از آن بسیار با طراوت است.

عدم نیاز به شارژ هر شب Watch Ultra عالی است و جدا از طراحی متفاوت، بهترین چیز در مورد Watch Ultra در استفاده روزانه است. در تجربه‌ام، کمتر از 36 ساعت ادعا شده در استفاده استاندارد آمده‌ام، اما این شامل تمرین‌هایی می‌شود که گاهی اوقات چندین بار در یک روز انجام می‌شود، و همچنین دو روز طولانی‌تر از ارائه‌شده توسط Watch Series 8 است، بنابراین کمی سخت است. کشش تفاوت بزرگ در استفاده روزانه با واچ سری 8، باید به خاطر داشته باشم که قبل از خواب آن را شارژ کنم. Watch Ultra به نوبه خود به من این امکان را می دهد که حداقل چند روز را بدون اتصال به دیسک سفید خود سپری کنم، اگرچه GPS بر عمر باتری تأثیر می گذارد و آنچه از آن دریافت می کنید بستگی به استفاده شخصی شما دارد، بنابراین آن را نگه دارید.

مشخصات گوشی موبایل گوگل پیکسل 7 آ

همچنین وعده 60 ساعت استفاده در حالت کم مصرف وجود دارد که از طریق به روز رسانی نرم افزاری چندین ماه پس از راه اندازی Watch Ultra به دست آمد. اگر می‌خواهید در مورد نحوه فعال‌سازی و اینکه چه ویژگی‌هایی با فعال شدن از دست می‌دهید، بیشتر بدانید، می‌توانید مقاله جداگانه‌ای درباره حالت کم مصرف Watch Ultra بخوانید.

بررسی اپل واچ اولترا در نرم افزار

اپل واچ اولترا

  • watchOS 9
  • با watchOS 10 سازگار خواهد بود

اپل واچ اولترا فعلاً واچ او اس 9 را اجرا می کند، اگرچه در اواخر امسال با واچ او اس 10 سازگار خواهد بود. WatchOS 10 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) در ژوئن 2023 پیش نمایش شد و تغییرات بزرگی در نحوه استفاده از اپل واچ و رابط کاربری ایجاد کرد که در آن ویجت ها نقش کلیدی ایفا می کنند. صفحه ساعت Snoopy نیز در راه است که در صفحه بزرگ Watch Ultra حماسی به نظر می رسد. در مقاله جداگانه ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد watchOS 10 بخوانید، اما در حال حاضر، این watchOS 9 است که نمایش را در Watch Ultra اجرا می کند و نمایش فوق العاده ای است. به‌روزرسانی نرم‌افزار ردیابی خواب پیشرفته‌تر با مراحل خواب را به همراه داشت، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، همراه با چندین ویژگی دیگر که در مقاله watchOS 9 توضیح داده‌ام، که بسیاری از آنها را در Watch Series 8 نیز دریافت می‌کنید، بنابراین شما برای دسترسی به ویژگی‌ها لزوماً به Watch Ultra نیاز ندارید، اما تجربه در Ultra به طور کلی عالی است و قابلیت‌های نرم‌افزاری را به‌خوبی نشان می‌دهد.

چند ویژگی اضافی در Watch Ultra وجود دارد، مانند توانایی برنامه‌ریزی دکمه اکشن نارنجی. این به این معنی است که می‌توانید انتخاب کنید که آن دکمه تمرینی را شروع کند، برای مثال، که شما را از کشیدن انگشت روی صفحه نجات می‌دهد، که وقتی دست‌هایتان خیس است یا باران می‌بارد، بسیار راحت‌تر است. همانطور که قبلاً گفتیم کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد.

سخن پایانی

اپل واچ اولترا اپل واچ سری 8 روی استروئیدها و موارد دیگر است. اندازه آن افزایش یافته است تا دستگاهی مستحکم‌تر و آماده‌تر را ارائه دهد، نه تنها دارای بدنه محکم‌تر، بلکه بدنه بزرگ‌تر، همراه با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و چشم‌گیرتر، دکمه‌های لمسی‌تر، و دکمه‌های اضافی. و این حتی روی عمر باتری بهتر در مقایسه با سایر مدل های اپل واچ حساب نمی کند.

اندازه و حجیم بودن آن به این معنی است که با سلیقه هرکسی مطابقت نخواهد داشت و برای برخی از نظر ویژگی‌ها بیش از حد نیاز دارد، یا شاید خارج از بودجه باشد، همانطور که اجازه دهید با آن روبرو شویم، ارزان نیست. اما برای برخی دیگر، Apple Watch Ultra همان اپل واچ است که مدت‌ها منتظر آن بودند، به خصوص با تمام ویژگی‌های اضافی و تفاوت‌های طراحی. اگر به ورزش‌های شدید علاقه‌مند هستید، شاید جای بحث داشته باشید که آیا باید آن را به‌جای مدل گارمین Fenix ​​بخرید، و ساعت‌های سری 8 تقریباً همه سنسورهای مشابه را با نصف قیمت ارائه می‌دهند، اما اگر می‌خواهید یک اپل واچ داشته باشید. از بقیه طیف متمایز است، عملکرد عالی و طراحی عالی ارائه می دهد، این مال شماست. برای بدست آوردن آن فقط باید کمی جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =