هدیه لاکچری ورتو یا ایفون

این روز ها تلفن های همراه یکی از مهم ترین وسایل هر فردی شده اند و به جرات بدون انها زندگی غیر ممکن است. به همین دلیل در چندین سال اخیر گوشی های تلفن همراه در دسته بندی ها مختلف از ارزان تا لوکس قرار گرفته اند تا افراد بر اساس بودجه مورد نظر خود بتوانند از این محصولات استفاده کنند. اما بیشتر مصرف کنندگان در هنگام خرید این محصولات به عنوان هدیه دچار سردرگمی می‌شوند. زیرا نوع لوکس این محصول در برند های مختلف از جمله ورتو و یا ایفون وجود دارد. به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان با این سوال هدیه لاکچری ورتو یا ایفون کدام را بخریم مواجهه می‌شوند که در این مقاله قصد داریم به ابعاد مختلف این سوال بپردازیم.

هدیه لاکچری ورتو یا ایفون ؟

هدیه لاکچری ورتو یا ایفون

همانطور که در پاراگراف قبلی بیان شد برای انکه بتوانید یک هدیه گوشی لاکچری به عنوان هدیه بخرید دو گزینه پیش رو دارید. اولین گزینه ایفون و دومی ورتو است.

گوشی های ورتو :

ورتو یک برند تلفن لوکس است که در سال 1998 در بریتانیا تاسیس شد و در گذشته توسط شرکت های دیگری خریداری شد. گوشی های Vertu با طراحی منحصر به فرد، مواد با کیفیت بالا و ساخت دقیق مشخص می شوند. برای پاسخ به این سوال هدیه لاکچری ورتو یا ایفون باید ویژگی هر کدام را به دقت بررسی کنید.

برخی از ویژگی های رایجی که در تلفن های Vertu یافت می شوند عبارتند از:

  1. مواد درجه یک: تلفن های Vertu معمولا از موادی مانند فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، چرم طبیعی و کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خش ساخته می شوند.

  1. طراحی انحصاری: این گوشی ها معمولاً طراحی ظریف و متمایز، با جزئیات لوکس و پرداخت های ظریف دارند.

  1. سرویس دربان: یکی از قابل توجه ترین ویژگی های گوشی های ورتو، خدمات دربان شخصی آنهاست. دارندگان Vertu می توانند به پشتیبانی شخصی 24 ساعته برای رزرو، توصیه ها و سایر خدمات لوکس دسترسی داشته باشند.

  1. فناوری پیشرفته: اگرچه گوشی های Vertu بیشتر به دلیل طراحی و سبک زندگی لوکس خود متمایز هستند تا مشخصات فنی، اما معمولاً شامل اجزا و ویژگی های سطح بالا مانند پردازنده های قدرتمند، دوربین های پیشرفته و نمایشگرهای با وضوح بالا هستند.

گوشی های ایفون :

آیفون یک گوشی هوشمند است که توسط شرکت اپل ساخته شده است و یکی از محبوب ترین دستگاه های موجود در بازار به حساب می آید. برخی از ویژگی های مشترک آن عبارتند از:

  1. سیستم عامل: از سیستم عامل iOS توسعه یافته توسط اپل استفاده می کند.
  2. طراحی زیبا: آیفون ها معمولا دارای طراحی ظریف و مینیمالیستی با مواد باکیفیت هستند.
  3. صفحه نمایش لمسی: اکثر مدل های آیفون دارای صفحه نمایش لمسی خازنی با وضوح بالا هستند.
  4. دوربین باکیفیت: آیفون‌ها دوربین‌های باکیفیتی ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد با جزئیات عالی عکس بگیرید و فیلم بگیرید.
  5. عملکرد: آیفون ها معمولاً به لطف پردازنده های قدرتمند و مقدار بالای رم عملکرد سریع و روانی دارند.

‏6. Storage: گزینه های مختلف حافظه داخلی را برای ذخیره برنامه ها، عکس ها، فیلم ها و سایر فایل ها ارائه می دهد.

  1. قابلیت اتصال: آیفون‌ها دارای قابلیت‌های ارتباطی مانند Wi-Fi، بلوتوث و اتصال داده تلفن همراه هستند.
  2. امنیت: اپل ویژگی های امنیتی مختلفی مانند باز کردن قفل چهره با Face ID و سیستم رمزگذاری داده ها را در آیفون های خود پیاده سازی کرده است.
  3. اپ استور: کاربران می توانند به اپ استور اپل دسترسی داشته باشند تا انواع مختلفی از برنامه ها و بازی ها را دانلود کنند.
  4. یکپارچه سازی با سرویس های اپل: آیفون ها یکپارچگی قوی با سایر سرویس های اپل مانند iCloud، Apple Music و Apple Pay ارائه می دهند.
  تبلت لنوو تب Tab Extreme

ویژگی های اصلی گوشی های ورتو :

هدیه لاکچری ورتو یا ایفون

گوشی های ورتو یکی از گرانترین و لوکس ترین گوشی های جهان هستند مه به علت دست ساز بودن و استفاده از از مواد اولیه خاص مانند یافوت کبود برای صفحه، پوست چرم تمساح و مار برای بدنه و …… برای همه افراد جامعه نبوده و تنها یک سری افراد خاص این گوشی های شفارشی را خریداری می‌کنند.

این گوشی ها به قدری جلوه خاص دارند که حتی مدل های فیک یا در حد نو آن نیز هدیه لاکچری به حساب می‌آیند. گوشی های ورتو به دلیل استفاده های خاص از مواد با کیفیت علاوه بر زیبایی خاص داری کیفیت بالاتری از همه مدل های دیگر موجود در بازار هستند.  صفحه نمایش این گوشی ا از یاقوت کبود بوده که امکان شکستن آن به زیر صفر می‌رسد. این تکنولوژی به قدری پیشرفته است که حتی ایفون نتوانسته از آن برای گوشی های خود استفاده کنند و بارها در آزمایشات خود دچار شکست شده است.

ویژگی گوشی های ایفون : آیفون یک برند خاص است. این گوشی دارای ویژگی های خاص بوده که در سال های اخیر توانسته مخاطب های زیادی جذب کند.

اندازه صفحه نمایش شما اگرچه به طور کلی پنل های اپل تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهند (چیزی که در تحلیل های ما می توانید مشاهده کنید)، تفاوت در مورب قابل توجه است، از 4.7 اینچ در آیفون SE (2022) به 6.7 اینچ در آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14. به علاوه.

طرح. اگرچه تفاوت‌های مخرب کمی وجود دارد، مدل‌های جدید پرو 2022 با یک «جزیره پویا» وارد شدند تا جایگزین بریدگی کلاسیک موجود از iPhone X شود. اگر چیزی محافظه‌کارانه‌تر را ترجیح می‌دهید، آیفون SE (2022) طراحی آیفون را دارد. 8، یعنی لبه ها و دکمه هوم با تاچ آیدی.

‏iOS یک سیستم عامل پایدار، بهینه و روان است که سال ها به روز رسانی را ارائه می دهد. از این نظر، همه مدل‌های موجود در فروش سال‌ها پشتیبانی می‌شوند، اما مدل‌های قدیمی‌تر زمانی که به‌روزرسانی می‌شوند معمولاً فاقد آخرین و بهترین ویژگی‌ها هستند. آیا شما نیاز به داشتن آخرین؟

فضای ذخیره سازی آیفون‌ها شکافی برای قرار دادن کارت‌های SD ندارند، بنابراین به جز سرویس‌های ابری، فضایی که در زمان خرید انتخاب می‌کنید همان فضایی خواهد بود که در اختیار خواهید داشت. مراقب باشید زیرا این ویژگی مسئول تمدید بسیاری از کاربران گوشی خود است. تعادلی بین بودجه، استفاده ای که قرار است از آن انجام دهید و مدت زمانی که تخمین می زنید با آیفون جدید خود صرف کنید، پیدا کنید. و به خاطر داشته باشید که برنامه‌ها و عکس‌ها/فیلم‌های باکیفیت فضای بیشتری را اشغال می‌کنند.

بهترین مدل های ورتو کدام اند؟

هدیه لاکچری ورتو یا ایفون کدام را بخریم؟

با توجه به بررسی ویژگی های هرکدام از این گوشی ها باید تا الان متوجه شده باشید که ورتو یک گوشی کاملا لاکچری است که گزینه بهتری برای هدیه دادن می‌باشد. این گوشی ها به قدری خاص هستند که می‌توانند هر فردی را به وجد میارند. ورتو یک برند تلفن لوکس و انحصاری بود که به دلیل ساخت با کیفیت بالا و مواد مجلل شناخته شده بود. برخی از مزایای احتمالی خرید گوشی Vertu عبارتند از:

  1. طراحی و مواد ممتاز: تلفن های Vertu با استفاده از مواد باکیفیت مانند چرم، تیتانیوم و طلا دست ساز هستند. این به آنها ظاهر و احساس لوکس منحصر به فرد می دهد.

  1. انحصاری: Vertu در ساخت گوشی های نسخه محدود تخصص دارد، به این معنی که منحصر به فرد هستند و به سختی به دست می آیند. این ممکن است برای کسانی که به دنبال یک دستگاه کمیاب و انحصاری هستند جذاب باشد.

  1. خدمات VIP: Vertu خدمات شخصی و انحصاری مانند دسترسی به رویدادهای لوکس، پشتیبانی فنی 24 ساعته و خدمات دربان را به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات می توانند به تجربه داشتن یک گوشی Vertu ارزش افزوده دهند.

این گوشی ها برای هدیه دادن خیلی بهتر از گوشی های ایفون هستند. مدل های های کپی مجموعه ما بسیار شبیه به مدل های اصل هستند . مصرف کند کان می‌توانند به جای آنکه ۷۰ یا ۸۹ تومان پول برای خرید گوشی های ایفون برای هدیه بدهند از گوشی های های کپی درجه یک ورتو استفاده کنند و یک هدیه خاص و تکرار نشدنی داشته باشند.

زیبا ترین مدل های گوشی های ورتو برای هدیه لاکچری

Vertu SIGNATURE Cobra Limited Edition : نسخه محدود Vertu SIGNATURE Cobra تنها در 8 دستگاه عرضه خواهد شد که تنها یکی از آن ها در چین به فروش می رسد. این تلفن همراه – بله، چون حتی “هوشمند” نیست – توسط برند فرانسوی جواهرات سلطنتی Boucheron ساخته شده است و بر اساس Vertu SIGNATURE اصلی ساخته شده است.این تلفن جواهرات دقیق تراشیده شده را ادغام می کند و با فرآیند موزاییک ایجاد می شود. بدن آن با 439 یاقوت پوشیده شده است که شکل کبری را ایجاد می کند، در عوض چشم ها از 2 زمرد تشکیل شده است.

‏SIGNATURE Cobra از 388 قسمت مختلف ساخته شده و در انگلستان با دست مونتاژ شده است و اکنون بهترین قسمت آن است: شما باید 1000 یوان (145 دلار) پیش پرداخت کنید، سپس زمانی که قیمت کامل 2.47 میلیون یوان (حدود 360 هزار دلار) را بپردازید. ، می توانید آن را با هلیکوپتر تحویل بگیرید، فقط مطمئن شوید که ترافیک هوایی منطقه شما این اجازه را می دهد.

Vertu Signature V- Diamond White Alligator: گوشی Vertu Signature V Black Gold Diamond Iron Alligator در حال حاضر به طور رسمی در Mobile Vietnam توزیع شده است. ما متعهد به فروش محصولات باکیفیت و معتبر هستیم و به اجناس بی کیفیت و تعمیر شده نه بگوییم. این دستگاه دارای 12 ماه گارانتی در سیستم مجاز خواهد بود و مشوق ها و تبلیغات جذاب بسیاری را در Di Dong Viet دریافت می کند.تمساح آهنی الماس طلای سیاه Vertu Signature V یک کالای مد مسحور کننده است که توسط صنعتگران ماهر ساخته شده است و قبل از رسیدن به دست کاربر باید تحت بسیاری از فرآیندهای آزمایش کامل قرار گیرد. این تلفنی است که وقتی از مواد کمیاب مانند چرم تمساح، طلا و الماس ساخته شده باشد، نشان دهنده طبقه بالای کاربران است.

برترین مچ بندها

 Vertu Signature V- Diamond White Alligator : به طور خاص، شاسی Vertu 100٪ دست ساز از مرواریدهای کمیاب است که آرامش، آسایش و امید را به ارمغان می آورد. این به عنوان یک داروی تسکین دهنده واقعی عمل می کند که روح شما را آرام می کند و درهم و برهمی را از تمام جنبه های منفی دور نگه می دارد. چیزی که نمی توان نادیده گرفت مرزی است که با 346 الماس نجیب از طبیعت پوشانده شده است که ظاهر آرامش معصومانه ای را برای شروعی جدید به ارمغان می آورد.

علاوه بر موارد فوق، صنعتگران همچنین رنگ سفید را به عنوان رنگ پس‌زمینه اصلی برای Vertu Signature S قرار می‌دهند با این ایده که رنگ سفید به راحتی باعث جلب همدردی طرف مقابل می‌شود. افراد درون‌گرا این رنگ را دوست دارند و در عین حال سفید را دوست دارند. همچنین تأثیری مشابه آبی دارد و احساس هماهنگی و سخاوت را به ارمغان می آورد. ترکیب منحصربه‌فرد سفید خالص و لایه‌ای از الماس که دور لبه آن چسبانده شده است، این گوشی را بلافاصله پس از عرضه‌اش در کانون توجه طبقه بالا قرار داده است.

‏VERTU Signature V – Stainless Steel – Pure Silver: یکی از خلاقیت های Vertu است. این یک شرکت تلفن است که برای طبقه بالا ساخته و رزرو شده است، همه نمی توانند از این تلفن لوکس استفاده کنند. Vertu Signature V Stainless Steel Silver خالص توسط صنعتگران برجسته جهان ساخته شده است که از مواد گران قیمت یاقوت کبود، پلاتین، الماس و غیره ساخته شده است. این تلفن برای کسانی است که زیبایی را دوست دارند. راهی عالی.

‏Vertu Signature V نقره خالص فولاد ضد زنگ

ویژگی های برجسته Vertu Signature V Stainless Steel Silver خالص

  • قاب دستگاه از فولاد ضد زنگ، ضد اکسیداسیون، ضد خوردگی ساخته شده است
  • جنس چرم از پوست گوساله وارد شده از مناطق کوهستانی در اروپا ساخته شده است
  • صفحه کلید توسط سنگ یاقوت 4.75 قیراط پشتیبانی می شود
  • آهنگ زنگ انحصاری اجرا شده توسط خود ارکستر لندن
  • کاملاً با دست و با تعادل تقریباً عالی ساخته شده است
  • مجهز به بلندگوهایی با صدای دوگانه
  • حافظه داخلی 4G، وای فای، 3G
  • طراحی بسیار شیک و مجلل

هنگامی که به این نقره خالص فولاد ضد زنگ Vertu Signature V نگاه می کنید، می توانید بسیاری از نمادهای V را مشاهده کنید که تشخیص بالایی را ایجاد می کنند. اطمینان حاصل کنید که وقتی این گوشی را در دست می گیرید، می توانید تجمل را به رخ بکشید.

طراحی بسیار شیک و مجلل

تقریباً می توان فهمید که Vertu Signature V Stainless Steel Silver خالص در بازار تلفن، گوچی دنیای مد، رولزرویس شرکت های خودروسازی، رولکس دنیای ساعت است. Vertu از کاربران می خواهد که از این تلفن به عنوان یک لوازم جانبی مد کلاس بالا و اشرافی استفاده کنند.

‏Vertu Signature V Stainless Steel Silver به صورت فشرده طراحی شده است، هنگامی که آن را در دست می گیرید احساس می کنید همه چیز در دسترس شماست، بدون ایجاد درهم تنیدگی یا ناراحتی هنگام استفاده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =