بررسی آنر ۷۰

آنر 70

شرکت آنر به عنوان یکی از سازنده های تلفن همراه در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۲ از گوشی میان رده ای باکیفیت خود به نام honor 70 رونمایی کرد. این مدل از گوشی های آنر قبل از عرضه به بازار جهانی نقدهای بسیاری را شاهد بود که با عرضه به بازار خط بطلانی بر روی تمام نقدهای گفته شده، کشید.

در این مقاله سعی کرده ایم تا گوشی های همراه دhonor 70‌ را مورد بررسی قرار دهیم و هر آنچه را که لازم است در ارتباط با این گوشی های همراه بدانید را به شما ارائه دهیم پس با شکیبایی تا انتهای این مطلب همراه سفیران تل باشید.

گوشی آنر ۷۰

چند ماه پیش شاهد رونمایی گوشی جدید آنر با نام آنر۷۰ بودیم که جایگزین مدل قبلی خود یعنی آنر ۵۰ بوده و با ارتقای برخی ویژگی های خود در نسخه ی قبلی، محبوبیت زیادی بیابد که البته این گوشی را می توان به عنوان یک گوشی میان رده ای با قیمت مناسب و ظاهری زیبا و باکیفیت معرفی کرد.

تفاوت آنر 70 با نسخه ی آنر50

گوشی آنر ۷۰ ویژگی هایی دارد که باعث شده است این مدل از گوشی های آنر در میان دیگر رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد و محبوبیت بیشتری را به خود اختصاص دهد. از ویژگی های مهم گوشی های آنر ۷۰ می توان به این اشاره کرد که این محصول از اندروید های جدید پشتیبانی می کند و رابط کاربری بسیار پیشرفته ای دارد.

تاریخچه گوشی های سامسونگ چیست؟

گوشی آنر ۷۰ با تراشه ی خوب وارد بازار شد همچنین در قسمت دوربین های این مدل حسگرهای بزرگی قرار دارند همچنین از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول می توان به صفحه ی نمایش خمیده ی آن اشاره کرد.

طراحی گوشی honor70  بسیار زیبا و جذاب است که توانسته کاربران زیادی را شیفته ی ظاهر خوب خود کند البته محبوبیت این گوشی ها تنها به دلیل ظاهر زیبا نیست بلکه مشخصات فنی ارتقا یافته و خوب آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

آنر 70

بررسی تخصصی گوشی honor 70

گوشی آنر ۷۰ از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آنر ۵۰ دارد اما با وجود این شباهت ها تفاوت ظریفی در طراحی آن به چشم می خورد که همین تفاوت کوچک آن را محبوب تر و کاربدی تر کرده است این تفاوت در ماژول های دوربین این گوشی است به صورتی که در گوشی آنر ۵۰ ماژول دوربین برآمدگی بیشتری دارد. ماژول های گوشی آنر ۷۰ دو دایره ی بزرگ در پشت گوشی می باشد که دایره ی بالایی، دوربین اصلی و حسگر تشخیص عمق را در بر دارد و دایره ی پایینی دورببن اولتراواید و فلش LED  را در خود جای داده است.

دیگر قسمت های قاب پشتی گوشی آنر ۷۰ کاملا مسطح و بدون برآمدگی و یا فرورفتگی می باشد. لبه های قاب پشت به صورت گرد است که در دست گرفتن گوشی را برای کاربران راحت تر کرده است.

قاب پشتی آنر ۷۰ از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است که در رنگ بندی های مختلف از جمله آبی، نقره ای، مشکی و… وجود دارد. یکی از ویژگی های مهم و مثبت قاب پشتی گوشی آنر ۷۰ این است که اثر انگشت روی قاب پشتی جذب نمی شود به عبارت دیگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی ایجاد لک نمی کند.

گوشی 6600 نوکیا را چقدر میشناسید؟

ویژگی های گوشی آنر ۷۰

از اصلی ترین ویژگی های گوشی آنر ۷۰ می توان به پشتیبانی از فناوری های جدید از جمله GSM / CDMA / HSPA / CDMA2000 / LTE / 5G اشاره کرد که 5G  یکی از امتیازات ویژه ی این گوشی محسوب می شود.

در ارتباط با صفحه نمایش 76/6 اینچی آنر  70 باید گفت که از نوع OLED  بوده که توانایی ارائه ی رنگ را از یک تا بیلیون دارد که می توانید کیفیتی فوق العاده را در اختیار داشته باشید که این ویژگی ها باعث شده تا امکان گیم های گیمینگ های محبوب را داشته باشید و نهایت لذت را ببرید.

از دیگر ویژگی های صفحه ی نمایش آنر 70 می توان به وضوح صفحه نمایش در اندازه های 1080*2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 395 ppi  اشاره کرد.

آنر 70

مشخصات فنی آنر 70

گوشی آنر 70 علاوه بر مشخصات ظاهری از بهترین و بروزترین مشخصات فنی نیز برخوردار است که برخی از آن ها شامل موارد ذیل است.

سیستم عامل این گوشی اندروید 12 است که  با رابط کاربری Magic UI 6.1 همراه است.

چیپ ست این گوشی قدرت بالا و توان مصرفی بسیار کمی دارد که اصلی ترین دلیل پشتیبانی از فناوری 5G می باشد.

سی پی یوی این گوشی پردازنده ی هشت هسته ای دارد که می تواند فعالیت های سنگین را با حداکثر سرعت انجام دهد و از هنگ کردن دستگاه جلوگیری می کند.

گرافیک گوشی آنر 70 از سطح خوبی برخوردار است و امکان بازی با بازی های گرافیکی روز را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بهترین مدل ایرپاد کدام است؟

حافظه ی داخلی این گوشی به صورت 256 و 512 می باشد همچنین باتری آنر 70 به صورت لیتیومی و 4800میلی آمپر می باشد.

شارژر این گوشی به صورت 66 واتی می باشد که زمان شارژ تلفن همراه شما را بسیار کاهش می دهد و می توانید در زمان کوتاهی گوشی خود را شارژ کنید.

سخن آخر

در سخن آخر باید بگوییم که ما در این مقاله تمام سعی خود را کردیم تا هر آنچه كه در مورد گوشی آنر 70 لازم است بدانید را برای شما بازگو کنیم و همان طور که مشاهده کردید ویژگی های ظاهری و سخت افزاری این گوشی های موبایل بسیار مناسب و خوب است که می تواند به حداکثر نیازهای کاربران خود پاسخ دهد همچنین امکانات و ویژگی های آنر 70 نسبت به قیمت آن مناسب است.

اگر به دنبال گوشی میان رده ای با بهترین ویژگی های ظاهری و حداکثر امکانات و کاربردی راحت هستید پیشنهاد می کنیم که از گوشی های آنر 70 غافل نشوید چرا که گوشی بسیار مناسب و کاربردی را با قیمتی مناسب می توانید تهیه کنید و از استفاده از آن کمال لذت را ببرید همچنین رنگبندی ه‍ای متنوع این محصول امکان انتخاب برای تمام افراد با سلایق مختلف را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =