بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

گوشی های گیمینگ از نظر نرم افزاری و سخت افزاری، سرعت و کیفیت صفحه، رنگ و نور دارای کیفیت و ویژگی خاصی هستند و قابلیت نصب بازی های متنوع و چند بعدی امروزی را دارند به طوری که می توان به راحتی بازی را نصب کرده و  با سرعت بالا آن را اجرا نمایید، حال شاید سوال شما این باشد که کدام گوشی ها برای بازی مناسب هستند و از بین انواع مختلف گوشی چه مدل گوشی را برای بازی خریداری کنیم؟ با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی را به شما معرفی کنیم.

گوشی گیمنگ اپل (ایفون 13 پرومکس)

این گوشی موبایل از جدیدترین و پر طرفدار ترین گوشی های کمپانی اپل میباشد که دارای مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و ضربه است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این گوشی بسیار خوش دست بوده و سبب میشود تسلط خیلی خوبی بر روی بازی داشته باشید.

صفحه نمایش این گوشی یکی از بهترین و قدرتمند ترین نمایشگر های بازار است، این گوشی دارای دقت رنگ بالا بوده وصفحه نمایش با داشتن روشنایی بالا این امکان را به شما میدهد تا زیر نور افتاب هم به بازی بپردازید.

داشتن وضوح بالای نمایشگر باعث نمایش بهتر جزئیات تصویر میشود، میتوانیم به یکی از ویژگی های این گوشی اشاره کنیم که وجود سریعترین و پرقدرت ترین تراشه دنیا است و قابلیت انجام هر بازی را خیلی راحت و لذت بخش کرده است  بازی پابجی در این گوشی بدون هیچ داغی یا کندی اجرا میشود.

و همچنین این گوشی از باتری قوی و با طول عمربالایی برخوردار است و به شما این امکان را میدهد تا مدت طولانی تری به بازی بپردازید و کمتر به شارژ کردن گوشی نیاز داشته باشید

تاثیر هوش مصنوعی بر زندگی بشر

در حال حاضر بهترین گوش گیمینگ دنیا ایفون 13 پرومکس است.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ گلکسی s22ultra

این گوشی بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ در دنیا است که برای بازی مناسب است و در آن همه چیز سر جای خود قرار دارند، دسترسی راحت به دکمه ها قرار گیری مناسب دست ها سبب شده است که  تسلط خوبی روی گوشی و بازی داشته باشید و بازی لذت بخشی را تجربه کنید این گوشی به صورت کامل در برابر آب و گرد وغبار مقاوم است.

این گوشی دارای نمایشگر 6.8 اینچ است که از بهترین صفحه نمایش های بازار بوده، نمایشگر این گوشی دقت رنگ خیلی عالی دارد و رنگ ها را طبیعی و زنده نشان میدهد  و همچنین به دلیل داشتن روشنایی مناسب میتوان زیر نور افتاب تصویری با کیفیت و با جزئیات در اختیار داشت.

دارای تراشه اسنپدراگون888 نسل 1 است که سبب میشود هر بازی را با هر حجم و گرافیکی به اسانی و بدون هنگی و داغی  اجرا کند.

این مدل گوشی سامسونگ گلکسی  دارای باتری 5000 میلی آمپر است که طول عمر خیلی خوبی دارد و توانایی ذخیره شارژ به مدت یک روز را دارد، این باتری به شما امکان ذخیره انرژی را به مدت طولانیتر و نیاز کمتر به شارز گوشیتان را میدهد   بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ می باشد.

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

بهترین گوشی شیائومی (بلک شارت5)

بلک شارت دارای ظاهر عالی است که طراحی بسیار شیک و جذابی دارد. این گوشی شیائومی مخصوص بازی بوده و برای گیمینگ استاندار است. دسترسی خوب انگشتان  به تمام قسمت های مورد نظر باعث تسلط خوب و خوش دست بودن گوشی میشود و همچنین داشتن وزن مناسب باعث میشود دست شما در حین بازی کردن خسته نشود.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچ است وجود صفحه نمایش خیلی قدرتمند این گوشی شیائومی لذت بازی کردن رو دوچندان میکند، نمایشگر نرخ تازه سازی  144  میباشد که بالاترین سرعت تازه تازی است، این نرخ باعث سریع و نرم بودن  میشود.

بدترین گوشی ها که تا کنون ساخته شده کدامند؟

 این گوشی دارای باتری 4650 میلی امپر میباشد که میتواند شارژ را بیشتر از یک روز ذخیره کند اما در حین بازی شارژ گوشی زودتر تمام میشود که شارژ سریع این گوشی نگرانی را از بین میبرد چرا که توانایی شارژ کامل را تنها در 15 دقیقه را دارد.  گوشی بلک شارک 5  بهترین گوشی گیمینگ شیائومی میباشد.

و اما نمونه دیگری از گوشی های مناسب گیمینگ از شیائومی:

Xiaomi12poro

این گوشی خیلی خوش دست است و طراحی بسیار راحتی دارد به راحتی توی دست مینشیند و باعث میشود فرد تسلط خوبی روی گوشی و بازی داشته باشد. نمایشگر این گوشی قابلیت نشان دادن یک نیلیارد رنگ را دارد و تراکم پیکسلی رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد و بازی و دیدن فیلم را لذت بخش می کند.

نمایشگر این گوشی گیمینگ دقت رنگ خیلی خوبی دارد  نرخ تازه سازی در این گوشی 6.81 میباشد همچنین این گوشی دارای وضوح بالایی است که جزئیات را به خوبی نمایش میدهد.

استفاده از نسل جدید چیپست های کوالکام    که قدرتی عالی دارد و لیتوگرافی 4 نانومتری آن باعث مصرف بهینه باتری و داغ شدن کمتر آن میشود و همچنین این گوشی دارای باتری 4600 میلی امپری با پشتیبانی از فست شارژ 120 واتی است که در 18 دقیقه شارژ می شود.

XIAOMI REDMI K50 PRO  

این گوشی بهترین گوشی و پرچمدار شیائومی محسوب میشود

 دارای نمایشگر اولد 120 هرتزی با روشنایی وضوح بسیار عالی است.hdr10

وجود ماشه های فیزیکی مخصوص بازی  میتواند یک امتیاز خوب و قابل توجه باشد  همچنین پشتیبانی از حالت فست شارژ هم یک شاخصه مثبت محسوب میشود.

ASUS ROG PHONE 5S PRO

این  مدل یک گوشی فوق العاده در گیمینگ میباشد، صفحه نمایش این گوشی 144هرتز است و  باتری این گوشی 6000 میلی امپر میباشد که ذخیره باتری این گوشی در حالت اماده به کار 110 ساعت براورد شده است اما در حالت بازی بی وقفه تا حدود 6 ساعت میتواند شارژ را نگه دارد و این گوشی تنها در 52 دقیقه شارژ  میشود.

ورتو یا آیفون ؟

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

 مشخصات بهترین گوشی  برای بازی

گوشی های گیمینگ باید از مشخصه های خاصی برخوردار باشند

 یکی از آنها خوش دست بودن است اگر گوشی ای خوش دست نباشد پس از مدتی کار کردن با آن دست خسته میشود.

  وجود نمایشگر قوی نیز یکی از موارد قابل توجه میباشد وجود وضوح و شفافیت و جزئیات نیز حائز اهمیت است.

باتری قوی و ذخیره انرژی  یکی از موارد مهم و مورد توجه است و همچنین سرعت بالا نیز میتواند یکی از موارد مهم و قابل توجه باشد.

قیمت گوشی های مناسب گیمینگ

در ادامه به طبقه بندی گوشی های مناسب بازی  بر اساس قیمت می پردازیم:

گوشی های بالای 20 میلیون برای بازی

این گوشی ها  نمونه ای از  گوشی های بالارده و لوکس محسوب میشوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد

Samsung galaxy s22 5g

Xiaomi12

Galaxys21

گوشی  بین 15 تا 20  میلیون برای بازی

Samsung galaxy s21 fe  5g

  گوشی  تا 15 میلیون برای بازی

Xiaomi11t pro

Xiaomi mi 10T  Pro

Galaxy S20 FE

Samsung galaxy A72

 بهترین گوشی تا 10 میلیون برای بازی

K40 gaming

Xiaomi 11t

Samsung galaxy a52s

Xiaomi redmi note 11 pri 5G

سخن پایانی

در این مقاله به انواع گوشی های مناسب گیمینگ و بازی اشاره کردیم و ویژگی های هر برند را مطرح کردیم، آنچه هنگام خرید گوشی های گیمینگ اهمیت ویژه ای دارد سرعت بالا، رزولوشن بالا، قابلیت نگه داری شارژ در مدت طولانی و داشتن باتری قوی و همچنین خوش دست بودن گوشی است که فرد هنگام بازی تسلط کافی روی آن داشته باشد ودست خسته نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =