ترفند های مخفی اندروید

ترفند های مخفی اندروید

می توان گفت که گوشی های اندروید از محبوب ترین و همچنین بهترین گوشی های بازار هستند. گوشی های اندروید دارای ویژگی ها و امکانات گوناگونی هستند که می توان گفت همین ویژگی های زیاد گوشی های اندروید نیز سبب محبوبیت آن ها شده است‌. همچنین می توان گفت که گوشی های اندروید دارای ظاهری زیبا با طراحی بسیار جذاب نیز هستند. گوشی های اندروید دارای رنگ های مختلف و زیبا هم می باشند پس می توان گفت که که این ویژگی گوشی های اندروید می تواند توجه افراد با سلیقه های گوناگون را به سمت خود جلب کند. گوشی های اندروید همچنین دارای ترفند های مختلف هم می باشند که ما در ادامه به بیان این ترفند های مخفی اندروید می پردازیم.

بررسی ترفند های مخفی گوشی اندروید

موبایل اندروید از جدیدترین گوشی ها هستند که دارای امکانات مختلفی نیز می باشد گوشی های اندروید دارای ترفند های بسیار کاربردی نیز هستند که این امر سبب محبوبیت و همچنین جلب نظر کاربران  مختلف شده است در ادامه ما به بررسی و توضیح هر کدام از این ترفند ها می پردازیم.

تغییر سرعت انیمیشن‌های اندروید

 می توان گفت که یکی از ترفند های خوب و عالی گوشی های مختلف اندرویدی، توانایی تعویض سرعت انیمیشن‌ها است. اندروید، به‌ ویژه در نسخه‌های تازه ای که تولید کرده است، سرعت بسیار خوبي نیز دارد اما می توان گفت که این امکان وجود دارد که در گوشی های سطح پایین که تنها با 4 گیگابایت رم یا کمتر تولید می‌شوند، به‌خوبی اجرا نشود و عملکرد خوبی نداشته باشند.

ترفند های مخفی اندروید

تغییر سریع شبکه وای فای از ترفند های موبایل اندروید

یکی از توانایی خوب و همچنین ترفند های خوب و  مخفی گوشی اندرویدی که افراد زیادی از آن اطلاعی ندارند، توانایی تعویض سریع شبکه وای‌فای است. اکثر کاربران با رفتن به تنظیمات و بخش Wi-Fi این کار را انجام می‌دهند، اما راه های مختلف تر و همچنین سریع‌تری هم وجود دارد. کافی است انگشتتان را از بالای صفحه به پایین بکشید تا منو تنظیمات سریع باز شود.اکنون به‌جای لمس آیکون Internet، انگشت خود را روی آن نگه دارید. سپس فهرست شبکه‌های اطراف به  شما نشان داده می‌شود و شما  می‌توانید به هر کدام که تمایل دارید وصل شوید و از آن نیز استفاده کنید.

خرید موبایل دست دوم

اتصال گوشی به تلویزیون

می توان گفت که یکی از قابلیت های موجود در گوشی های اندروید که مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته است توانایی اتصال گوشی به تلویزیون  است که یکی از بهترین توانایی های گوشی های اندروید نیز می باشد. اگر یک کروم‌کست یا تلویزیونی دارید که از قابلیت Screen Mirroring یا Miracast پشتیبانی می‌کند، اگر که تلویزیون و گوشی به یک شبکه وای‌فای متصل باشند، می‌توانید محتویات روی صفحه نمایش گوشی را روی تلویزیون هم نشان دهید. می توان گفت در حال حاضر کاربران زیادی هستند که از این توانایی گوشی های اندرید استقبال کرده اند و از آن راضی هستند.

تغییر ظاهر گوشی با Material You

با این ویژگی گوشی های اندروید شما می توانید رنگ‌بندی گوشی را مطابق با رنگ‌های تصویر پس‌زمینه گوشی انتخاب کنید. با انجام این امر تمام بخش های مختلف گوشی مانند آیکون‌ها و منوها، با همان رنگ انتخابی و به‌صورت هماهنگ با تصویر زمینه نشان داده می‌شوند. این ویژگی در نسخه خام اندروید در قسمت Settings > Wallpaper & style قرار دارد.

مدیریت حریم خصوصی

می توان گفت که Privacy dashboard یکی از توانایی های گوشی اندروید است که در نسخه 12 عرضه شده است. در این بخش شما می‌توانید تمام تنظیمات مربوط به حریم خصوصی خود را به طور کلی و همچنین  یکجا ببینید و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن ها  اعمال کنید. همچنین شما  می‌توانید به دسترسی‌های برنامه‌ها تغییراتی بدهید و ببینید کدام برنامه‌ها به دوربین، میکروفون، بلندگو، موقعیت مکانی و دیگر موارد دسترسی داشته یا دارند.

اسکرین شات‌های طولانی

 می توان گفت که یکی از ترفند های خوب و همچنین کاربردی موبایل های اندروید توانایی گرفتن اسکرین‌شات‌های طولانی از یک صفحه است. با این توانایی در گوشی های اندروید شما می‌توانید تمام یک صفحه را به‌صورت یکجا اسکرین‌شات بگیرید. برای استفاده از این ویژگی، مثل همیشه با فشار دادن دکمه‌های پاور و کاهش صدا، اسکرین‌شات بگیرید و سپس روی Capture more بزنید.

ترفند روشن کردن حالت مهمان (Guest Mode) برای موبایل اندروید

 می توان گفت که یکی دیگر از قابلیت ها و همچنین ویژگی های بسیار خوبی که در گوشی های اندروید  وجود دارد ترفند روشن کردن حالت مهمان است. این ترفند اندروید مناسب برای  زمان هایی می باشد که شما قصد دارید  تلفن هوشمند خود را به صورت  موقت به فرد دیگری  بدهید اما در عین حال اطلاعات شخصی محرمانه‌ای دارید که نمی‌خواهید او به آنها دسترسی داشته باشد. اول شما باید این توانایی در گوشی خود فعال کنید. برای انجام این کار به تنظیمات رفته و روی System و بعد Multiple users بزنید.در صفحه بعد گزینه Use multiple users را فعال کنید.بعد از بر روی گزینه Add guest بزنید تا حساب میهمان ایجاد شود. برای عوض کردن حساب به حساب میهمان، نیاز است به قسمت تنظیمات سریع بروید. یک آیکون آبی جدید در این قسمت مشاهده خواهید کرد. روی آن بزنید حالا با انتخاب Guest می‌توانید به حساب میهمان بروید. همچنین از اینجا نیز می‌توانید با انتخاب Add user، حساب‌های کاربری جدید اضافه کنید.

رابط کاربری جدید شیائومی چیست؟

ترفند های مخفی اندروید

قابلیت زوم کردن روی صفحه نمایش

یکی دیگر از توانایی ها و همچنین قابلیت های بسیار خوب و کاربردی گوشی های مختلف اندروید توانایی زوم کردن بر روی صفحه نمایش است.می توان گفت که این  ویژگی در بسیاری موارد می‌تواند کاربردی باشد. با این توانایی گوشی اندروید شما می‌توانید بر  روی هر قسمت  از صفحه که می خواهید، زوم کنید. برای فعال کردن آن به تنظیمات و سپس Accessibility بروید و گزینه Magnification را انتخاب کنید.در صفحه بعدی با فعال کردن Magnification shortcut می‌توانید این ویژگی را هم فعال کنید.

ترفند تقسیم کردن صفحه نمایش به دو قسمت

 می توان بیان کرد که یکی از ترفند های گوشی اندروید که بسیار محبوب و کاربردی است  قابلیت اجرای اپلیکیشن‌ها در کنار هم می باشد می توان گفت که  این قابلیت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که می‌خواهید مولتی تسکینگ انجام دهید. البته این گزینه برای گیمینگ کمی سنگین است. برای به کار بردن و همچنین استفاده از این توانایی در موبایل های اندروید، باید به صفحه عملکرد چندوظیفه‌ای و فهرست برنامه‌های باز شده بروید. سپس انگشتتان را روی آیکون یکی از برنامه‌هایی که می‌خواهید نشان داده شود را نگه داشته و گزینه Split screen را انتخاب کنید.

باز شدن هوشمندانه قفل

یکی از توانایی هایی که برای امنیت گوشی های هوشمند در گوشی های اندروید به کار گرفته شده است، اسمارت لاک می باشد که می توان گفت که برای گوشی های  اندروید است و می توانید برای امنیت هر چه بیشتر گوشی هوشمند خود آن را نیز به کار بگیرید استفاده با به کار گیری  از این ترفند اندرویدی می توانید قفل گوشی را با چند روش هوشمندانه باز کنید که می توان گفت این توانایی گوشی های اندرید یکی از بهترین و همچنین محبوب ترین توانایی های این گوشی است.

جدید ترین نسخه ios

مقدار مصرف باتری را کنترل کنید

 می توان درباره  ترفند ها و همچنین قابلیت های گوشی های گوناگون اندرید گفت که یکی از ترفندهای مخفی اندروید این است که می‌توانید مشخص کنید برنامه‌ها در پس‌زمینه سیستم‌عامل له چه صورتی  اجرا شوند تا عمر باتری گوشی اضافه شود. این کار با برنامه Battery Optimization و تنظیمات مربوط به این بخش انجام می شود. علاوه بر برنامه‌هایی که روی سیستم‌عامل نصب شدند، برنامهBattery Optimization می‌تواند درباره همه چیز در گوشی تصمیم‌گیری کند.

بررسی سایر ترفند های موجود در گوشی های اندروید

  • قابلیت تبدیل متن به گفتار در گوشی های اندروید
  • قابلیت کنترل از راه دور تلفن های اندروید
  • قابلیت کنترل  گوشی همراه اندروید با یر
  • قابلیت ورودی سوایپ برای کیبورد
  • قابلیت سنجاق کردن یک اپلیکیشن به صفحه نمایش
  • قابلیت مدیریت نرم‌افزارهای پیش‌فرض
  • قابلیت تنظیمات سریع را تغییر دهید
  • قابلیت دیتا و اینترنت خط را ذخیره کنید
  • قابلیت فعال کردن حالت توسعه‌دهندگان
  • قابلیت الصاق کردن یک برنامه
  • قابلیت استفاده از گوشی با یک دست

سخن پایانی

گوشی های گوناگون اندروید دارای ویژگی ها و همچنین امکانات بسیار زیادی نیز می باشند که همین موضوع نیز سبب محبوبیت این گوشی ها در میان افراد مختلف شده است. گوشی های اندروید دارای قیمت های گوناگونی نیز می باشند که این تفاوت قیمت به دلیل ویژگی های مختلف گوشی های مختلف اندروید است.  همچنین می توان گفت که بهتر است شما در هنگام خرید گوشی های اندروید با افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشورت کنید و از آن ها کمک بگیرید این امر سبب می شود تا شما بتوانید یک انتخاب خوب و خرید خوب نیز  داشته باشید و از آن لذت ببرید همچنین کمک گرفتن از افراد با تجربه سبب می شود تا شما بهتر بتوانید گوشی موردنظر خود را به راحتی  پیدا کنید و آن را خریداری کنید و از آن استفاده کنید و لذت ببرید پس می توان گفت که کمک گرفت برای خرید گوشی اندروید از افراد با تجربه سبب می شود تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و همچنین بتوانید گوشی را خریداری کنید که به آن نیاز دارید پس سعی کنید هنگام خرید گوشی اندروید به این نکته نیز توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 19 =