جدیدترین گوشی های سامسونگ

جدیدترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ یکی از برند های تولید کننده گوشی است که در حال حاضر نیز بهترین گوشی ها را تولید می کند‌. سامسونگ گوشی های جدید و با قابلیت های گوناگونی را طراحی و تولید کرده و آن ها را نیز به بازار های گوناگون دنیا عرضه کرده است‌ گوشی های برند سامسونگ دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می باشند تنوع طرح و همچنین رنگ در گوشی های سامسونگ سبب شده است تا افراد با سلیقه های گوناگون تمایل داشته باشند تا از این گوشی ها استفاده کنند. سامسونگ دارای گوشی های گوناگون می باشد که هر کدام از آن ها نیز توانایی های خاصی دارند. ما در ادامه مطالب بیشتری درباره گوشی های سامسونگ بیان می کنیم که سبب می شود شما با این مدل از گوشی ها نیز بیشتر آشنا شوید‌.

جدیدترین گوشی سامسونگ

برند شناخته شده سامسونگ دارای گوشی های مختلف است و همچنین سامسونگ به طور متداول در حال طراحی و تولید محصولات جدیدتر و با قابلیت های بیشتر نیز می باشد‌ گوشی های سامسونگ دارای قابلیت و همچنین ویژگی های زیادی نیز هستند که این امر سبب شده تا توجه افراد گوناگون به این گوشی ها حلب شود‌‌ در ادامه برخی از جدیدترین گوشی های سامسونگ را معرفی می کنیم.

جدیدترین گوشی های سامسونگ

 

 گوشی Galaxy A04

درباره این مدل از گوشی های برند سامسونگ می توان گفت که از جدیدترین گوشی سامسونگ است همچنین می توان گفت این مدل گوشی یکی از اقتصادی ترین گوشی ها نیز به شمار می رود.این گوشی برای افرادی که نیاز به یک گوشی دوم دارند یا تنها کارهای سبک با موبایل خود را انجام می‌دهد، می تواند یک انتخاب خوب و عالی باشد‌‌ در ادامه می توان گفت که این گوشی دارای یک صفحه نمایش  بزرگ ۶.۵ اینچی PLS LCD، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است. پس می توان گفت که این مدل از گوشی سامسونگ دارای قیمت بسیار مناسب است.

درخواست خرید گوشی ورتو

گوشی Galaxy A13

 در این جا می توان بیان کرد که گوشی Galaxy A13 یکی از خوش قیمت‌ترین‌ گوشی های جدید برند  سامسونگ است همچنین این گوشی دارای قابلیت های زیادی است که این امر سبب شده است تا این گوشی برای استفاده روزمره یک انتخاب خوب باشد این مدل از گوشی سامسونگ دارای دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراکم پیکسلی عالی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ است همچنین این گوشی دارای باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز می باشد این گوشی در دو نسخه ۴G و ۵G عرضه شده که با هم تفاوت‌هایی دارند.

گوشی Galaxy m13

می توان گفت که این مدل گوشی حتی در بین گوشی های جدید و تازه تولید سامسونگ  هم نسبت به بقیه جدیدتر به حساب می آید.از ویژگی های این مدل گوشی می توان  به نرم افزار بروز، باتری حجیم ۵۰۰۰میلی آمپری،وضوح بالای نمایشگر،دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی Galaxy A33 5G

یک دیگر از گوشی های جدید سامسونگ گوشیGalaxy A33 5G است که دارای قابلیت های گوناگونی نیز نی باشد درباره این مدل از گوشی می توان گفت که دارای نمایشگر Super AMOLED،باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری،قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K با هر دو دوربین اصلی و سلفی،رفرش ریت ۹۰ هرتزی و همچنین استحکام زیاد است.

گوشی Galaxy M23

 درباره این مدل از گوشی سامسونگ می توان گفت که یکی از جدیدترین و تازه ترین  گوشی های سامسونگ است همچنین نی توان بیان کرد که این مدل از گوشی دارای  پکیجی خوب از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Snapdragon 750G 5G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است و آن ها را نیز به کاربران عرضه می کند. نمایشگر TFT LCD گوشی m23 ، شاید اندکی شما را دلسرد کند، اما رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد که در پیمایش بهتر صفحات وب و بازی کردن، حسابی کارآمد است. مس می توان گفت که این مدل از گوشی سامسونگ هم دارای ویژگی خوب زیادی است و هم دارای نقاط ضعف نیز نی باشد.

دوربین ایفون 15 پرومکس و ایفون 14 پرومکس

جدیدترین گوشی های سامسونگ

گوشی Galaxy A52s

 می توان گفت که این‌ مدل گوشی آخرین مدل گوشی سامسونگ در کلاس میان رده «a52s» نیز نی باشد  که نسخه‌ی ارتقاء یافته «A52» نیز به شمار می رود‌‌‌.این گوشی جدید سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G 5G مجهز شده که ۶ و ۸ گیگ رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می توان گفت این یکی از ویژگی های بسیار خوب و همچنین عالی این مدل از گوشی نیز می باشد ‌از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به برخورداری از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری، فست شارژ ۲۵ واتی  نیز اشاره کرد. پس می توان گفت که سامسونگ دارای گوشی های گوناگونی می باشد که هر کدام از آن ها دارای قابلیت های مختلف نیز هستند و همین امر سبب محبوبیت گوشی های سامسونگ شده است.

معرفی سایر گوشی های سامسونگ

سامسونگ گوشی های بسیار زیادی تولید می کند و آن ها را نیز وارد بازار های مختلف می کند در ادامه ما برخی از جدید ترین گوشی های سامسونگ را برای شما معرفی می کنیم

  • گوشی Galaxy S21 FE 5G
  • گوشی Galaxy S22 Ultra 5G
  • گوشی Galaxy S22 5G
  • گوشی Galaxy S22+ 5G
  • گوشی Galaxy Z Flip 4
  • گوشی Galaxy A12 Nacho

قیمت گوشی های سامسونگ

می توان گفت که گوشی های سامسونگ دارای قیمت های گوناگونی می باشند‌ همچنین می توان گفت که عوامل گوناگونی بر روی قیمت گوشی های سامسونگ اثر گذار است.پس می توان در این جا نتیجه گرفت که برای گوشی های سامسونگ که دارای انواع گوناگونی نیز می باشند نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص را نیز بیان کرد‌ همچنین می توان گفت که بهتر است برای خرید گوشی های سامسونگ با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت کرد زیرا این امر سبب می شود تا شما بتوانید یک خرید خوب و عالی داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید‌‌. زمانی که شما برای خرید گوشی با یک فرد متخصص و همچنین کاربلد مشورت کنید و از آن کمک بگیرد اطلاعات بیشتری درباره انواع گوشی به دست می آورید و این امر علاوه بر این که به شما در داشتن  یک خرید خوب کمک می کند می تواند اطلاعات شما را نیز افزایش دهد و سبب آگاهی بیشتر شما  در این زمینه  نیز شود‌

انتقال اطلاعات واتساپ از آیفون به آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =