مقایسه iOS و اندروید

مقایسه iOS و اندروید

می توان گفت افرادی که قصد خرید گوشی دارند در ابتدا دچار سردرگمی انتخاب گوشی می شوند که کدام گوشی را برای خرید انتخاب کنند گوشی های اندروید یا گوشی های ios. همچنین می توان در این جا چنین بیان کرد که هر کدام از گوشی های اندروید و ios دارای ویژگی های بسیار خاص و خوب می باشند که می توان گفت همین امر سبب شده تا انتخاب یکی از این گوشی ها برای خرید کاری دشوار باشد. هر کدام از این گوشی ها دارای طراحی زیبا و خاص می باشند که می توانند سلیقه های گوناگون را پوشش دهند و افراد گوناگون گوشی مورد نظر خود را  پیدا کنند و آن را نیز خریداری کنند.در ادامه به مقایسه iOS و اندروید میپردازیم. تا شما بتوانید اطلاعات بیشتری از این گوشی ها داشته باشید.

مقایسه اندروید و iOS؛ آیفون بهتر است یا اندروید؟

می توان گفت که هر کدام از این گوشی ها دارای فرق هایی با هم هستند پس بهتر است قبل از انتخاب و همچنین خرید این گوشی ها آن ها از جهت های گوناگون با هم مقایسه کرد تا بتوان بهترین انتخاب را داشت. در ادامه ما به مقایسه این دو گوشی از جهت های مختلف می پردازیم.

مقایسه دوربین گوشی سامسونگ و شیائومی

مقایسه iOS و اندروید

تفاوت iOS و اندروید؛ برنامه ها

 در این باره می توان چنین بیان کرد که تعداد برنامه‌های رایگان موجود در پلی استور از اپ استور بسیار بیشتر است؛ اما  همچنین می توان به این نکتا هم توجه کرد که بهترین بازی‌های موبایل همیشه در سیستم عامل iOS در دسترس بوده است که البته همیشه اینگونه نخواهد ماند. اما در پایان  کیفیت همیشه بر کمیت برتر است. پس می توان گفت از این نظر گوشی های ios بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

فروشگاه های جایگزین برای دانلود؛ ایفون یا اندروید؟

می توان گفت که دانلود و همچنین گرفتن برنامه در سیستم عامل اندروید بسیار ساده تر و آسان تر از گوشی های ios  است. در کنار فروشگاه گوگل پلی، فروشگاه‌های دیگری نیز برای دانلود برنامه در اندروید وجود دارند.اما درباره ios می توان گفت که  با وجود فروشگاه‌های فرعی مخالف است و تنها فروشگاه معتبر و قابل دانلود آن اپ استور نیز می باشد پس در این جا می توان‌گفت که گوشی های اندروید برای دانلود برنامه بهترین گزینه هستند.

عمر باتری و شارژ آن؛ آیفون بهتر است یا اندروید؟

مقایسه اندروید و iOS در این بخش بسیار کار سخت نیز می باشد؛ زیرا در این جا می توان بیان کرد که هیچ سخت افزار مشترکی میان این دو سیستم عامل وجود ندارد. از این رو می‌توان گفت که iOS برای کسب بیشترین میزان باتری در هر میلی‌آمپرساعت بهینه شده است؛ اما می‌توانید یک دستگاه اندروید با ظرفیت باتری بالاتری خریداری کنید تا از آیفون پیشی بگیرید.پس می توان نتیجه گرفت که در این مقایسه هر دو مدل گوشی می توانند انتخاب خوبی باشند.

بهترین گوشی میان رده شیائومی

فرق iOS و اندروید؛ سفارشی سازی

 می توان گفت این توانایی در حال حاضر  یکی از نقاط قوت  و خوب سیستم عامل اندروید است. سفارشی‌سازی گوشی شما بسیار ساده است و به سادگی می‌توانید طرح مورد نظر خود  را در صفحه اصلی خود تنظیم کنید، ویجت (Widget) و میانبر اضافه کنید و یا حتی کل رابط کاربری خود را با رابط‌‌ها تغییر دهید. گوگل با اندروید 12 دست شما را از این بازتر گذاشته و امکان رنگبندی قسمت‌های مختلف سیستم‌عامل را هم ارائه کرده است. که این موضوع یکی از نکات بسیار خوب و همچنین عالی این گوشی است.

تماس و پیام رسانی ها؛ آیفون بهتر است یا اندروید؟

 در این جا می توان چنین بیان کرد طریقه عملکرد اولیه تماس و پیام‌رسانی در هر دو سیستم عامل بسیار خوب است؛ اما در سیستم عامل اندروید کمی سخت و پیچیده  است. به نظر می‌رسد که گوگل همه چیز را با نرم افزار پیام‌رسان هنگ اوت (Hangout) پوشش می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد تا پیامک‌ها، چت تصویری، چت گروهی و موارد دیگر را از طریق وای فای و یا داده‌های تلفن همراه خود دریافت کنید؛ اما گوگل مدتی بعد پیام‌رسان‌های الو (Allo) و دوو (Duo) را منتشر کرد که به نوعی برای کاربران کمی گیج‌کننده بود و اکنون پیام‌رسان هنگ اوت و آلو در حال منسوخ شدن هستند.

مقایسه iOS و اندروید

فرق iOS و اندروید؛ دوربین

مقایسه iOS و اندروید در این بخش کمی سخت نیز می باشد. در گذشته ما اینطور فکر می کردیم  که اپل در عکاسی، ترکیب رنگی، کیفیت دوربین و سایر ویژگی‌های مشابه، عملکرد  و همچنین کارایی بهتری نسبت به اندروید دارد؛ اما جدیدترین گوشی‌های اندروید در این ادعا شک و تردیدهای زیادی را وجود آورده‌اند. که سبب شک هایی بین کاربران گوناگون شده است.گوشی‌های سری گوگل پیکسل 6 دارای دوربین‌های بسیار عالی و باکیفیتی هستند و گوشی‌های آیفون 13 نیز با این دو گوشی رقابت می‌کنند.اگرچه بسیاری از محصولات کنونی اندروید، دوربین‌های بسیار خوب و همچنین عالی دارند، اما می توانیم بگویم که کیفیت و همچنین عملکرد  دوربین گوشی‌های آیفون بهتر از گوشی‌های اندروید نیز می باشد.

گوشی کوکاکولا چیست؟ چه ویژگی دارد؟

تفاوت iOS و اندروید حافظه کدام بهتر است؟

در این باره می توان گفت که پشتیبانی از کارت حافظه در حال حاضر کمتر و به ندرت  در گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی نیز وجود دارد ولی بسیاری از گوشی‌های میان‌رده و رده‌پایین همچنان از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. با کمک این قابلیت می‌توانید یک کارت حافظه را به گوشی اضافه کرده و عکس‌ها، ویدیوها و برنامه‌ها را روی آن ذخیره کنید و همچنین فایل های خود را تیز در آن نگه داری کنید  تا فضای داخلی خود گوشی اشغال نشود و فضای زیادی داشته باشد‌. پس می توان نتیجه گرفت که هر کدام از گوشی های اندروید و ios دارای ویژگی های مختلفی نیز می باشند که همین ویژگی ها در این دو گوشی سبب محبوبیت آن ها شده است. با این حال بهتر است که قبل از خرید این گوشی ها با یک فرد متخصص و همچنین کار بلد مشورت کنید و از آن کمک بگیرید زیرا این امر سبب میشود تا شما اطلاعات بهتر و همچنین بیشتری درباره این گوشی ها داشته باشید و بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید و از خرید و همچنین انتخاب خود  لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + هفت =