معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی

انتظار می رود صنعت کاربرد هوش مصنوعی با رشد سالانه 40 درصدی در سال 2028 به ارزش بازار 38.5 میلیارد دلار برسد. با توسعه فناوری هوش مصنوعی، انتظار می رود برندهای بیشتری در توسعه این بخش مشارکت داشته باشند. برنامه های کاربردی هوش مصنوعی با رندر شروع شدند و از آن زمان به چت، جستجو و سایر زمینه ها منتقل شدند. بهترین سایت های هوش مصنوعی که تکالیف را انجام می دهند و کد می نویسند، پدید آمده اند. اگرچه Google Bard و Open AI ChatGPT شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی پولی و رایگان هستند که به آن‌ها محدود نمی‌شوند. در اینجا 10 اپلیکیشن و سایت برتر هوش مصنوعی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند آورده شده است.

بهترین سایت های هوش مصنوعی عبارت اند از:

 

ChatGPT

گوگل بارد

copy.ai

گرامر

DALL-E 2

میانه سفر

الگوی رفتاری

کرم شب تاب

اسلایدگو

wordtune

کریسپ

ChatGPT یکی از بهترین سایت های  هوش مصنوعی است

بهترین سایت های هوش مصنوعی

ChatGPT یک چت ربات هوش مصنوعی مکالمه ای است که توسط OpenAI توسعه یافته است که می تواند بر اساس هر درخواستی که وارد می کنید، متن برای شما ایجاد کند، ایمیل، مقاله، شعر، اشعار، لیست خرید و موارد دیگر را ایجاد کند. ChatGPT می تواند کد بنویسد و اشکال زدایی کند و حتی معادلات پیچیده ریاضی را حل کند. بهترین بخش این است که می توان از آن به صورت رایگان استفاده کرد. GPT-4، پیشرفته ترین مدل زبان OpenAI، می تواند پاسخ های بسیار جامع تری را با دسترسی به اینترنت ارائه دهد. با عضویت در ChatGPT Plus می توانید از تمامی قابلیت های هوش مصنوعی بهره مند شوید.

نحوه استفاده از قلم S در Galaxy S 21 Ultera

اپلیکیشن هوش مصنوعی گوگل بارد از دیگر سایت های هوش مصنوعی

Bard برنامه آزمایشی و محاوره ای هوش مصنوعی گوگل است. برخلاف سایر هوش مصنوعی، به جای مدل‌های زبان بزرگ، از نسخه سبک‌تر LaMDA، مدلی که توسط گوگل ساخته شده است، استفاده می‌کند. زمانی که نیاز به تهیه رزومه سریع (CV) یا نوشتن مقاله دارید، Google Bard می تواند منبع خوبی باشد. هوش مصنوعی گوگل در ویرایش متن و نوشتن اسناد حرفه ای بسیار خوب است.

سایت هوش مصنوعی Copy.ai یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی

Copy.ai یک ابزار هوش مصنوعی است که با استفاده از GPT 3، یک زبان ماشینی بسیار پیشرفته، متن‌هایی را تقریباً بلافاصله ایجاد می‌کند، غیرقابل تشخیص از نوشته‌های یک انسان. شما به سادگی یک نوع متن را انتخاب می کنید، چند کلمه، عبارات و توضیحاتی را ارائه می دهید که اساس محتوا را تشکیل می دهند. Copy.ai بقیه کارها را انجام می دهد. Copy.ai همچنین با سهولت استفاده خود متمایز است. Copy.ai به شما در تولید محتوا کمک می کند، جایی که می توانید متن های مختلفی مانند پست استوری اینستاگرام، توضیحات محصول، لیست ها و غیره را در چند ثانیه ایجاد کنید.

برنامه تصحیح نوشتار هوش مصنوعی Grammarly

Grammarly یک اپلیکیشن املا و چک کردن با پشتیبانی از هوش مصنوعی است. این برنامه قادر به انجام کارهای مختلفی مانند بررسی املا و دستور زبان، بهبود ساختار جمله و ساده کردن جملات طولانی یا دشوار است. صفحه کلید Grammarly دارای عملکردهای مختلفی مانند پیشنهاد تایپ بلادرنگ، تشخیص آهنگ، پیش بینی متن چند کلمه ای، تصحیح خودکار هوشمند و حتی پیش بینی ایموجی، نوار جستجو است. این برنامه همچنین دارای یک افزونه مرورگر است که تجربه املا و دستور زبان را ارائه می دهد.

طراحی هوش مصنوعی DALL-E 2 از مهم ترین و بهترین سایت های هوش مصنوعی

بهترین سایت های هوش مصنوعی

DALL-E 2 یک برنامه طراحی هوش مصنوعی است که توسط OpenAI توسعه یافته است. مانند سایر تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی، می‌تواند تنها با ورودی متن، تصاویری بسیار چشمگیر ایجاد کند. سایت هوش مصنوعی بصری است و می توانید در چند ثانیه به نتیجه برسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستور را تایپ کنید و جزئیات لازم را برای دریافت تصویر مورد نظر خود مشخص کنید. DALL-E چهار تصویر از درخواست شما ایجاد می کند. با DALL-E می توانید 15 تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را به صورت رایگان دریافت کنید.

جدیدترین پرچم دار گوشی آنر

سایت طراحی هوش مصنوعی Midjourney

‏Midjourney یکی از چشمگیرترین ابزارهای رندر هوش مصنوعی است که می توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید تصاویری چشمگیر ایجاد کنید که به نظر می‌رسد توسط یک شخص واقعی ساخته شده‌اند، و می‌توانید نمونه‌هایی را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب بیابید. برخلاف سایر سایت ها و اپلیکیشن های هوش مصنوعی، برای استفاده از آن باید از طریق Discord به سرور بپیوندید و ثبت نام کنید.

اپلیکیشن یادداشت هوش مصنوعی Mem.ai

‏Mem.ai یک ابزار یادداشت برداری با هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا افکار خود را به سرعت ثبت کنید، یادداشت برداری کنید و آنها را در یک فضای شخصی سازماندهی کنید. این به شما امکان می دهد یادداشت های خود را به اسناد سازماندهی شده تبدیل کنید و یافتن یادداشت را در صورت نیاز آسان تر می کند. به عنوان یک برنامه یادداشت جدید، Mem برای استفاده فردی، تجاری و عمومی ایده آل است. تعدادی از ویژگی‌ها مانند برچسب‌ها، یادآوری‌ها، اشتراک‌گذاری یادداشت و غیره را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند یادداشت‌های خود را به طور مؤثر مدیریت کنید.

اپلیکیشن هوش مصنوعی Fireflies از بهترین سایت های هوش مصنوعی

بهترین سایت های هوش مصنوعی

‏Fireflies.ai را می توان به عنوان یک دستیار جلسه هوش مصنوعی توصیف کرد که یادداشت های جلسه را می گیرد، ذخیره می کند، رونویسی می کند و خودکار می کند. پس از جلسات، به طور خودکار یادداشت‌ها را ذخیره می‌کند، آنها را رونویسی می‌کند و به مخاطبین مایکروسافت تیم‌های شما ارسال می‌کند. هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد که جلساتی را که چندین ساعت طول می‌کشد را در 5 دقیقه یا کمتر با فیلتر کردن تمام سوالات مطرح شده در جلسه و کلمات کلیدی مانند تاریخ، قیمت، وظیفه مرور کنید.

برنامه آماده سازی ارائه هوش مصنوعی اسلایدگو

سازندگان ارائه AI برنامه های کاربردی هوش مصنوعی هستند که می توانند ارائه های چشمگیری را از توضیحات متنی ساده یا طرح های کلی ایجاد کنند. شما می توانید در عرض چند دقیقه ارائه های جالب و حرفه ای تهیه کنید. Slidesgo یکی از بهترین برنامه های آماده سازی ارائه با پشتیبانی از هوش مصنوعی است. یک ابزار عالی که شامل قالب های پاورپوینت با تم های اسلایدهای گوگل است. برنامه هوش مصنوعی قالب های قابل تنظیم مناسب برای صنایع مختلف، مشاغل، دانشجویان، بازاریابی را ارائه می دهد.

لپ تاپ ویندوزی و مک بوک پرو اپل

تصحیح متن هوش مصنوعی Wordtune

‏Wordtune یک ویرایشگر متنی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌فهمد چه می‌خواهید بگویید و راه‌هایی را برای شفاف‌تر کردن، جالب‌تر و بدیع‌تر کردن نوشته‌تان پیشنهاد می‌کند. خواه از آن برای ارسال ایمیل، ایجاد اسناد یا پیام های فوری استفاده کنید، Wordtune به شما کمک می کند تا خود را بهتر بیان کنید. یکی از بهترین برنامه های هوش مصنوعی که می توانید برای بهبود مهارت های نوشتاری خود استفاده کنید.

برنامه حذف نویز هوش مصنوعی Krisp

اگر از صداهای پس‌زمینه که در جلسات، ضبط‌ها و تماس‌های آنلاین شما تداخل می‌کند خسته شده‌اید، Krisp.ai یک راه‌حل عالی است. برنامه پشتیبانی شده از هوش مصنوعی با مسدود کردن تمام نویزهای ناخواسته در زمان واقعی، کیفیت صدای شفاف را ارائه می دهد. الگوریتم هوش مصنوعی کریسپ به شبکه‌های عصبی عمیقی که بر روی میلیون‌ها نمونه صوتی آموزش دیده‌اند برای تشخیص دقیق و حذف نویز متکی است. سازگار با تمام برنامه های ارتباطی محبوب مانند Zoom، Microsoft Teams، Google Meet. می توانید از Krisp برای بهبود کیفیت صدا در محیط های پر سر و صدا استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین سایت های هوش مصنوعی را برای شما عزیزان معرفی کردیم. در بازار بسیار رقابتی و میلیارد دلاری اپلیکیشن های موبایل، اپلیکیشن های هوش مصنوعی روز به روز در حال افزایش هستند. چه بخواهید یک عکس را ویرایش کنید، یک زبان جدید یاد بگیرید یا یک تماس تلفنی را رونویسی کنید، یک برنامه هوش مصنوعی برای هر نیازی وجود دارد. بنابراین، کدام بهترین هستند؟ ما در اینجا بهترین برنامه‌ها و سایت‌های سازنده هوش مصنوعی را فهرست کرده‌ایم که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + شش =