لاکچری ترین موبایل های موبایل جهان کدام اند؟

گوشی های هوشمند یکی از وسایلی هستند که ما هر روز بیشتر از آن استفاده می کنیم. با عملکردهایی فراتر از یک تلفن معمولی، این دستگاه های کوچک به ماشین هایی تبدیل شده اند که قادر به ارائه انواع خدمات به ما هستند. روزگار پیامک ها، تماس ها و آهنگ های زنگ گذشته است. اکنون تلفن های همراه ما دارای اتصال به اینترنت، دوربین های عملا حرفه ای و کاتالوگ برنامه هایی هستند که با آن می توانیم همه کارها را انجام دهیم و تنها با چند کلیک! اما به دور از آیفون و سامسونگ روز، امروز بازار موبایل فوق العاده لوکسی وجود دارد که در آن جواهرات با کیفیت و برندهای بزرگ گرد هم می آیند تا خلاقیت های منحصر به فرد را در دسترس ترین جیب ها تشکیل دهند. در ادامه مقاله قصد داریم تا لاکچری ترین گوشی های موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

۱۰ تا از لاکچری ترین گوشی های موبایل جهان

لاکچری ترین گوشی های موبایل

آاین گوشی عا نه تنها منحصر به فردترین تلفن های همراه حال حاضر هستند، بلکه آنهایی هستند که بهترین ویژگی ها را ارائه می دهند. دوربین‌های با وضوح بالا، طراحی‌های ظریف و نفیس، پردازنده‌های قدرتمند… اینها جدیدترین محصولات شرکت‌هایی مانند سامسونگ، OPPO یا سونی هستند. این گوشی ها به عنوان لاکچری ترین گوشی های موبایل جهان شناخته شده اند

OPPO FIND X2 Pro Lamborghini Edition.

شرکت OPPO مدل بسیار ویژه‌ای از OPPO Find X2 Pro جدید خود را عرضه کرده است، این دستگاه یکی از لاکچری ترین گوشی های موبایل امروزه است. نسخه محدودی از لامبورگینی که با الهام از Aventador SVJ Roadster استثنایی و خطوط آیرودینامیک مشخصه آن الهام گرفته شده است. برای شبیه سازی آنها از تکنولوژی شیشه گرم فورج استفاده شده است. این دستگاه دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت رام می باشد. از ویژگی های برجسته آن می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED خمیده، شارژ سریع 65 واتی آن که 50 درصد شارژ باتری را تنها در 20 دقیقه تضمین می کند و پردازندهQualcommSnapdragon 865 آن، قیمت آن 1999 یورو است.

گلکسی نوت 20 اولترا 5G. با طراحی مینیمالیستی با جزئیات بدیع، سخت‌ترین شیشه‌ای که تا به حال در گوشی‌های هوشمند دیده شده است، Corning Gorilla Glass Victus و صفحه‌نمایش 6.9 اینچی، مدل Pro جدید سامسونگ لذتی محض است. دوربین آن یکی دیگر از دارایی های بزرگ آن است، شما می توانید با کیفیت 8K ضبط کنید و سیستم هوش مصنوعی پیشرفته آن به شما اجازه می دهد یک تصویر را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. 108 مگاپیکسل آن به شما امکان می دهد عکس های واضح و واضح بگیرید. قیمت آن برای نسخه با حافظه 512 گیگابایتی 1409 یورو است.

آیا شارژر فندکی  برای باتری گوشی یا ماشین ضرر دارد؟

گلکسی نوت 20 اولترا 5

با طراحی مینیمالیستی با جزئیات بدیع، سخت‌ترین شیشه‌ای که تا به حال در گوشی‌های هوشمند دیده شده است، Corning Gorilla Glass این گوشی یکی از لاکچری ترین گوشی های موبایل است. Victus و صفحه‌نمایش 6.9 اینچی، مدل Pro جدید سامسونگ لذتی محض است. دوربین آن یکی دیگر از دارایی های بزرگ آن است، شما می توانید با کیفیت 8K ضبط کنید و سیستم هوش مصنوعی پیشرفته آن به شما اجازه می دهد یک تصویر را به فرمت های مختلف تبدیل کنید. 108 مگاپیکسل آن به شما امکان می دهد عکس های واضح و واضح بگیرید. قیمت آن برای نسخه با حافظه 512 گیگابایتی 1409 یورو است.

Xperia 1 II.

اتصال 5G، دوربین با کارایی بالا که با مهندسین سونی آلفا ساخته شده است و صفحه نمایش 6.5 اینچی CinemaWide 4K HDR OLED 6.5 اینچی از جمله ویژگی های گوشی هوشمند جدید سونی، Xperia 1 II هستند که علاوه بر این، ضد آب است. . قیمت آن 1199 یورو است.

Xperia 1 II. اتصال 5G، دوربین با کارایی بالا که با مهندسین سونی آلفا ساخته شده است و صفحه نمایش 6.5 اینچی CinemaWide 4K HDR OLED 6.5 اینچی از جمله ویژگی های گوشی هوشمند جدید سونی، Xperia 1 II هستند که علاوه بر این، ضد آب است. . قیمت آن 1199 یورو است.

موتورولا اج +

 گوشی هوشمند رده بالایی است که موتورولا پس از مدت ها عرضه کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده با فناوری OLED، شامل پردازنده اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی است. بهترین؟ دوربین OIS دوگانه 108 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار لیزری پیشرفته، ویدئو 6K و عملکردهای هوش مصنوعی که عکس‌های شما را بهبود می‌بخشد. قیمت آن 1199 یورو است.

موتورولا اج +. Motorola Edge + اولین گوشی هوشمند رده بالایی است که موتورولا پس از مدت ها عرضه کرده است. این گوشی یکی از لاکچری ترین گوشی های موبایل است که دارای صفحه نمایش خمیده با فناوری OLED، شامل پردازنده اسنپدراگون 865، 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی می باشد . دوربین OIS دوگانه 108 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار لیزری پیشرفته، ویدئو 6K و عملکردهای هوش مصنوعی که عکس‌های شما را بهبود می‌بخشد. قیمت آن 1199 یورو است.

Samsung Galaxy S20 Unique Edition

طلای 24 عیار. برای دوستداران تجمل، این Samsung Galaxy S20 است، مدلی که در استوارت هیوز ارائه شده و با طلای 24 عیار و منبت کاری چرم کربن و کروکودیل تزئین شده است. حکاکی طلا در پایین خودنمایی می کند. این مدل که دارای 512 گیگابایت ظرفیت است با جعبه چوبی منحصر به فرد و گواهی اصالت همراه است. همچنین در رنگ های رزگلد 18 عیار و پلاتین موجود است. قیمت آن 8845 یورو است.

Samsung Galaxy S20 Unique Edition طلای 24 عیار. برای دوستداران تجمل، این Samsung Galaxy S20 است، مدلی که در استوارت هیوز ارائه شده و با طلای 24 عیار و منبت کاری چرم کربن و کروکودیل تزئین شده است. حکاکی طلا در پایین خودنمایی می کند. این مدل که دارای 512 گیگابایت ظرفیت است با جعبه چوبی منحصر به فرد و گواهی اصالت همراه است. همچنین در رنگ های رزگلد 18 عیار و پلاتین موجود است. قیمت آن 8845 یورو است.

معرفی گوشی نوکیا C32 و C22

میلیاردر تلفن سایبری آیفون 11 پرو.

یکی از دیدنی‌ترین سفارشی‌سازی‌های موبایل تا به امروز، آیفون 11 پرو سایبرفون میلیاردر است. این دستگاه از خودروی سایبرتراک تسلا با طراحی برند کالاهای لوکس Caviar الهام گرفته شده است. بدنه از نقره بر روی پایه تیتانیوم و عناصر تزئینی از طلای خالص ساخته شده است. قیمت آن 17600 یورو است.

منحصر به فرد 11 Pro BellPerre.

لاکچری ترین گوشی های موبایل

در حالی که پیروان شرکت اپل منتظر ورود آیفون 12 هستند، برندهای لوکس از این فرصت استفاده می کنند تا جدیدترین مدل های خود را سفارشی کنند. این مورد BellPerre و Unique 11 Pro آن است که با چرم و طلا ساخته شده است. قیمت آن 2699 یورو است.

ROG Phone 3.

تلفن همراه جدید ایسوس طراحی را برای کسانی ارائه می دهد که از بازی های ویدیویی با گوشی هوشمند خود لذت می برند. از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است و دارای حسگرهای لمسی اولتراسونیک است که می توان از آن در حین بازی استفاده کرد. دارای دوربین 64 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا، صفحه نمایش 6.59 اینچی AMOLED و پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 Plus 5G است. قیمت بالاترین ظرفیت مدل 999 یورو است.

ROG Phone 3. تلفن همراه جدید ایسوس طراحی را برای کسانی ارائه می دهد که از بازی های ویدیویی با گوشی هوشمند خود لذت می برند. از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است و دارای حسگرهای لمسی اولتراسونیک است که می توان از آن در حین بازی استفاده کرد. دارای دوربین 64 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت بالا، صفحه نمایش 6.59 اینچی AMOLED و پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 Plus 5G است. قیمت بالاترین ظرفیت مدل 999 یورو است.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا.

Samsung Galaxy S21 Ultra دستگاهی است که به لطف دوربین پیشرفته با کیفیت حرفه ای و ویژگی 8K Video Snap، قالب کاری را که یک گوشی هوشمند می تواند انجام دهد را می شکند. از دیگر ویژگی‌های جدید، Vlogger View است، ابزاری که به شما امکان می‌دهد همزمان با دوربین‌های جلو و عقب فیلم‌برداری کنید و محتوا را در تمام زوایای دوربین ضبط کنید. این سری شامل سه مدل برای انطباق با سبک‌های مختلف زندگی است: Galaxy S21 و Galaxy S21+ جدیدترین تجربه‌های برتر را برای بهترین استفاده از هر لحظه ارائه می‌کنند، و Galaxy S21 Ultra جدیدترین فناوری را برای کسانی که می‌خواهند تجربه‌ای در لبه و تقاضا داشته باشند، در خود جای داده است. یک قدم جلوتر. قیمت: 1259 یورو.

Huawei P40 Pro

ویژگی اصلی این موبایل دوربین آن است که زوم را به سلاح اصلی آن تبدیل می کند، به لطف سنسور خلاقانه RYYB که وضوح فوق العاده ای را حتی در نور کم ارائه می دهد و AIS به علاوه OIS بهبود یافته که زوم بی نظیر را تا 50 برابر تضمین می کند. دوربین چهارگانه Leica Ultra Vision 50 MP به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان فیلم و عکس بگیرید. سنسور 1/1.28 اینچی نور عظیم، دامنه دینامیکی بالا و نویز کم را ارائه می دهد. این صفحه نمایش 6.58 اینچی Quad Curved OLED و اولین چیپست 5G SoC یکپارچه جهان، چیپست Kirin 990 5G دارد. قیمت آن 999 یورو است.

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی آیفون ۱۱

‏Vertu Signature Cobra

با قیمت 360000 دلار و نسخه محدود تنها هشت نسخه، یکی از انحصاری ترین تلفن های همراه در جهان است. این گوشی یکی از لاکچری ترین گوشی های موبایل جهان است. این گوشی که با همکاری برند فرانسوی جواهرات Boucheron ساخته شده است، یک گوشی معمولی با طراحی منحصر به فرد است که در قسمت جلویی آن، مار کبری از 439 یاقوت، دو زمرد و دو الماس تعبیه شده است. کناره‌های چرمی و روکش‌های طلایی این مدل عجیب و غریب را تکمیل می‌کنند، که در آن خودنمایی از پیشنهادات فناوری پیشی می‌گیرد.

گلدویش لومیلیون:

در زمان عرضه، یعنی در سال 2006، گلدویش لو میلیون به عنوان گران ترین گوشی تاریخ در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد. اکنون با قیمتی تنها یک میلیون دلار جای خود را به دستگاه های جدید و مجلل دیگری داده است، اما همچنان یکی از گران قیمت ترین تلفن های همراه جهان باقی مانده است. دلیل؟ طراحی فوق العاده آن. این گوشی که توسط Goldvish، یک شرکت سوئیسی متخصص در تولید تلفن های همراه رده بالا ساخته شده است، با طلای سفید 18 عیار ساخته شده و به طور کامل با بیش از صد الماس پوشانده شده است.

لاکچری ترین گوشی های موبایل

Gresso Luxor Las Vegas Jackpot

یک تلفن همراه منحصر به فرد ساخته شده توسط Gresso، یک شرکت فناوری لوکس، که در سال 2010 با نسخه محدود تنها سه دستگاه وارد بازارهای ما شد. این گوشی با قیمت یک میلیون دلار دارای یک روکش طلای یکدست است که با الماس سیاه تزئین شده است و هر یک از کلیدهای آن دارای یاقوت کبود است که حروف و اعداد روی آن چاپ شده است. علاوه بر این، قسمت پشتی آن از چوب سیاه رنگ است که از درختان آفریقایی در کنیا، موزامبیک و تانزانیا استخراج شده است و بیش از 200 سال قدمت دارد. یک مدل کاملاً لوکس که، بله، ممکن است زیست‌محیطی‌ترین نباشد.

iPhone 4S Elite Gold

از آنجایی که ما در مورد استوارت هیوز صحبت می کنیم، نمی توانیم به iPhone 4S Elite Gold اشاره نکنیم، نسخه ای ممتاز از iPhone 4 که در زمینه الماس از رز الماس پیروی می کند. ارزش آن بیش از نه میلیون دلار است و از طلای خالص ساخته شده و کناره های آن با الماس های 500 قیراطی پوشانده شده است. علاوه بر این، دکمه مرکزی و لوگو البته از الماس ساخته شده اند.

فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی:

پشت این نام بلند، چیزی است که امروز گران ترین تلفن همراه در جهان است. این مدل که توسط برند منقرض شده فالکون ساخته شده است از طلای 24 عیار ساخته شده است و یک الماس صورتی غول پیکر در پشت آن تعبیه شده است. در سه نسخه (طلا، رزگلد و پلاتین) موجود است که قیمت آن به 48 و نیم میلیون دلار می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 5 =