گرانترین اسمارت واچ دنیا ۲۰۲۴

ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای در بازار وجود دارند که می‌توانند بیشتر از آنچه خودتان می‌شناسید درباره شما بدانند. اما همچنین مدل های لوکس ساخته شده از طلا، پلاتین و میخ شده با الماس و سنگ های قیمتی. گرانترین اسمارت واچ دنیا در چندین مدل وجود دارد که در ادامه قرار است با آن آشنا شوید

در واقع، تقریباً همه محبوب‌ترین برندهای ساعت تلاش کرده‌اند تا ساعت‌های هوشمندی بسازند که مصرف‌کنندگان جوان، باهوش فناوری و مرفه را راضی کند.

گرانترین اسمارت واچ دنیا کدام است؟

گرانترین اسمارت واچ دنیا

گرانترین اسمارت واچ دنیا دارای یک سری ویژگی های خاص است که در اسمارت واچ های معمولی پیدا نمی‌شود. در ادامه مقاله انها ها معرفی خواهیم کرد.

  • لویی ویتون تامبور هورایزن لایت آپ: 3300 دلار

5 سال پس از اولین مدل، لویی ویتون نسل سوم ساعت هوشمند لوکس خود را معرفی کرد این ساعت یکی از گرانترین اسمارت واچ های دنیا است : Tambour Horizon Light Up که با قیمت 3300 دلار به فروش می رسد. بنابراین، این شرکت فرانسوی از ترکیب مد و فناوری مصرف کننده دست بر نمی دارد و دستگاهی را عرضه می کند که قبلاً در مورد آن صحبت می شود. برخلاف نسخه‌های قبلی، در واقع، ساعت هوشمند Louis Vuittonسیستم عامل Wear OS گوگل را کنار گذاشته و یک سیستم عامل اختصاصی را انتخاب می‌کند. این بدان معناست که برخی از خدمات پر استفاده Mountain View، از جمله امکان پرداخت با Google Pay، از طریق فناوری NFC در دسترس نخواهد بود. صاحبان Tambour Horizon Light Up، با این حال، همچنان می توانند با استفاده از Alipay، سیستم پرداخت غول چینی Alibaba، پرداخت بدون تماس را انجام دهند.

  • نقطه قوت Tambour Horizon Light Up در طراحی است

بنابراین اعتبار انتخاب لویی ویتون در مورد توسعه یک سیستم عامل اختصاصی باید در دراز مدت تأیید شود. Tambour Horizon Light Up یکی از گرانترین اسمارت واچ های دنیا است در  هر صورت، با گوشی‌های هوشمند اندروید، iOS و HarmonyOS سازگار خواهد بود: بنابراین می‌تواند اعلان‌ها را برای برنامه‌ها، تماس‌ها، پیام‌ها یا ایمیل‌ها نشان دهد. علاوه بر این، هیچ کمبودی در سایر خدمات ضروری مانند تشخیص ضربان قلب یا شمارش مراحل انجام شده وجود نخواهد داشت. نه تنها این، آب و هوا و بخش سفر من نیز وجود خواهد داشت، که حاوی راهنماهایی برای برخی شهرها است که مستقیماً توسط Louis Vuitton ویرایش شده است. در نهایت، نقطه قوت ساعت هوشمند طراحی است، که مشخصه آن حلقه ای است که صفحه را احاطه کرده است و می تواند هنگام دریافت اعلان ها روشن شود – به لطف 24 LED – و در نتیجه نمادهای گلدار معمولی خانه فرانسوی را نشان می دهد.

  • ‏Hublot Big Bang E: 5100 یورو تا 11000 یورو
گلکسی اس 23 اولترا

با بازگشت به قیمت هایی که بیشتر شبیه مدل ارائه شده توسط Louis Vuitton هستند، خط Connected Big Bang E توسط Hublot وجود دارد که به شما امکان می دهد بین 6 نسخه انتخاب کنید، از حداقل قیمت 5100 یورو تا حداکثر 11000 یورو. ساعت هوشمند شرکت Nyon به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز شده است: این بدان معناست که کاربران می توانند از خدمات Mountain View مانند استفاده از برنامه های فروشگاه Google Play، درخواست اطلاعات از دستیار Google و توانایی استفاده از خدمات Mountain View استفاده کنند. با Google Pay پرداخت کنید. در صفحه نمایش لمسی 42 میلی متری نیز می توانید با یک کشیدن انگشت ساده به اعلان ها دسترسی پیدا کنید. دقیقاً مانند سایر ساعت های هوشمند شناخته شده تر.

  • ‏Montblanc Summit 2+: 1200 یورو

در نهایت، با ساعت هوشمند Montblanc Summit 2+ کار را به پایان می بریم. یکی از گرانترین اسمارت واچ های دنیا است. از بین تمام موارد ذکر شده، کم هزینه ترین است، زیرا می توان آن را با قیمت 1200 یورو خریداری کرد. این محصول از مجموعه Montblanc 1858 الهام گرفته شده است و به یک بدنه فولادی 43.5 میلی متری مجهز شده است: به لطف پیکربندی شماره گیری، همچنین به شما امکان شخصی سازی بهتر تجربه استفاده، اصلاح نشانگرها، پس زمینه و عقربه ها را می دهد. وجود سیستم عامل Wear OS گوگل، علاوه بر نمایش کلاسیک اعلان ها و پیام ها، استفاده از خدمات Mountain View را تضمین می کند. ویژگی Montblanc Summit 2+ در اتصال LTE آن از طریق eSIM نهفته است: در واقع، این اولین ساعت هوشمند لوکس است که این قابلیت را ارائه می دهد. اما متأسفانه در ایتالیا این امکان هنوز در دسترس نیست زیرا این شرکت آلمانی – در حال حاضر – با اپراتورهای تلفن ایتالیایی توافق نکرده است.

  • اپل واچ هرمس: 1339-1869 یورو

حتی دنیای iOS هم قهرمان لوکس خود را دارد. اپل و هرمس سال‌هاست که روی Watch Hermès، مجموعه‌ای انحصاری از ساعت‌های هوشمند اپل با یکدیگر همکاری می‌کنند. در جدیدترین نسخه، قاب، نمایشگر و اجزای داخلی شبیه به ساعت 7 کلاسیک 41 یا 45 میلی‌متری است، اما برای تزیین آن‌ها، بند‌های چرمی یا پارچه‌ای وجود دارد که با مزون فرانسوی ساخته شده‌اند.

در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند سطح بالا موجود در بازار، این مدل از Breitling دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. دارای دو منطقه زمانی در هر دو نمایشگر (دیجیتال و آنالوگ)، می‌تواند با زمان فعلی در هر دو مکانیسم سازگار شود و می‌داند که پوشنده در هر زمان کجاست. علاوه بر این، دارای عقربه های آنالوگ است که مانند یک ساعت مکانیکی معمولی کار می کند، اما قادر به برقراری تماس، ارسال پیام و ایمیل و همچنین مدیریت اعلان های رسانه های اجتماعی است.

  • ‏DE GRISOGONO SAMSUNG GEAR S2 (15000 دلار)
جدید ترین اسمارت واچ سامسونگ

گرانترین اسمارت واچ دنیا

این مدل حاصل همکاری غول فناوری کره ای سامسونگ و جواهرساز سوئیسی De Grisogono است. این گران ترین ساعت هوشمندی است که سامسونگ تا به حال ساخته است، همچنین به لطف استفاده از طلا و الماس.

  • ‏LV TAMBOUR HORIZON MONOGRAM ECLIPSE LIMITED EDITION (15500 دلار)

این ساعت با برند لویی ویتون و تامبور هورایزن در رنگ های مختلف با سبک و طرحی که اکسسوری های لوکس خانه مد فرانسوی را متمایز می کند، موجود است. از نظر صفحه قابل تنظیم است (قابل دانلود از پایگاه داده آنلاین) و بند قابل تعویض در طیف گسترده ای از رنگ ها و مواد موجود است. قیمت مدل پایه فقط 2450 دلار است.

  • ساعت مچی اتمی HOPTROFF (55000 دلار)

این یک ساعت هوشمند واقعی نیست، بلکه یک ساعت هیبریدی، ترکیبی نادر از فناوری، مکانیک کلاسیک و طراحی لوکس است. این قابلیت اتصال و همگام سازی با تقویم، پیام ها، متون و سایر داده های مرتبط را دارد.

  • ‏NICO GERARD SUNRISE PINNACLE (112000 دلار)

این ساعت هوشمند لوکس که تا به امروز تنها در 88 قطعه ساخته شده است، تفاوت چندانی با یک ساعت کلاسیک ندارد. با این حال، دارای 2 صفحه است و با چرخاندن آن به سمت پایین، “موتور” اپل واچ در داخل وجود دارد. ساعت هوشمند Nico Gerard Pinnacle که در سوئیس مونتاژ شده است، فقط به صورت سفارشی ساخته می شود.

  • ساعت اپل لوکس (115000 دلار)

ساخته شده توسط صنعتگران متخصص، حکاکی شده با دست و با پرداخت بی عیب و نقص، با طلای 24 عیار پوشانده شده است. می توانید حروف اول خود را به صورت تک نگاری حک کنید.

  • TAG HEUER CONNECTED MODULAR FULL DIAMOND (180000 دلار)

این گرانترین اسمارت واچ های دنیا است. با 589 الماس پوشانده شده است، قاب آن از طلای سفید است، با سیستم عامل Wear OS کار می کند و باتری آن 25 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، دارای یک پردازنده دسکتاپ مانند اینتل، 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش لمسی سوپر AMOLED، ژیروسکوپ، GPS، میکروفون، شتاب سنج و انواع ردیاب های هوشمند تناسب اندام و سلامت است.

دنیای ساعت‌های هوشمند Wear OS واقعاً متنوع است و همچنین شامل برخی از محصولات خاص است که با مواد خوب و قیمت‌های فراتر از انتظار مشخص می‌شوند. این مورد بیگ بنگ جدید است که شرکت سوئیسی Hublot به تازگی آن را رسمی کرده است.

  • Hublot Big Bang e: مشخصات فنی

نقاط قوت ساعت هوشمند جدید Hublot مطمئناً مواد آن است: بدنه از تیتانیوم، با نوع دوم از سرامیک مشکی ساخته شده است، و صفحه نمایش AMOLED با شیشه یاقوت کبود پوشانده شده است. یک قاب چرخشی در اطراف کیس تعبیه شده است تا با رابط ارتباط برقرار کند. این ساعت هوشمند دارای گواهی مقاومت در برابر آب تا عمق 30 متری است.

بخش سخت افزار با توجه به سایر دستگاه های Wear OS موجود در بازار ایتالیا کاملاً استاندارد است: پردازنده Snapdragon Wear 3100 است که با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. کسانی که خواستار پشتیبانی از پرداخت های دیجیتال هستند ناامید خواهند شد: نهGPS و نه یک ماژول NFC وجود دارد. ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعت است.

تاثیر هوش مصنوعی در بازار موبایل

  • خروجی و قیمت

Big Bang e جدید از Hublot با قیمتی معادل حدود 5000 یورو به بازار می رسد که برای نوع سرامیکی مشکی تا حدود 5600 یورو افزایش می یابد. این جزئیات مطمئناً آن را به گران ترین سیستم عامل Wear در بازار ساعت های هوشمند تبدیل می کند. این دستگاه در بازار اروپا نیز عرضه خواهد شد، در حال حاضر تاریخ عرضه آن اعلام نشده است، اما می توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی در وب سایت رسمی، به روز باشید.

چگونه گرانترین اسمارت واچ دنیا را انتخاب کنیم؟

گرانترین اسمارت واچ دنیا

به طور خاص، لیستی از دستگاه هایی را خواهید دید که نتایج موفقی دارند مانند:

نوع: ساعت های هوشمند می توانند کاملا دیجیتال یا هیبریدی باشند. در مورد دوم، اینها معمولاً ساعت هایی با صفحه و عقربه استاندارد هستند، اما عملکردهای اضافی نیز ارائه می دهند

سیستم عامل: در بین ساعت های هوشمند دیجیتال، سیستم عامل های مختلفی داریم. اصلی ترین آنها Wear OS (Android Wear سابق)، Tizenو watchOS هستند. اما نه تنها

سازگاری: بدیهی است که شما همچنین باید بدانید که آیا ساعت هوشمند شما با تلفن شما سازگار است یا خیر. در بیشتر مدل‌ها، تنها ارزیابی این است که گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS است. استثناهای دیگر به دلیل عملکردهای خاصی است که فقط در صورتی وجود دارد که ساعت هوشمند با گوشی هوشمندی با همان برند جفت شود (مثلاً در برخی از هواوی یا سامسونگ این اتفاق می افتد).

صفحه نمایش: صفحه نمایش روشن، با زاویه دید خوب و وضوح مطلوب برای مورب صفحه نمایش

سخت افزار: CPU، GPU و RAM به مقدار کافی برای تضمین عملکرد عالی

خودمختاری: باتری های نسبتاً بزرگ یا سیستم های صرفه جویی انرژی به خصوص کارآمد

طراحی: انتخاب‌های طراحی که می‌توانند ساعت‌های هوشمند را طوری طراحی کنند که برای مدت طولانی روی مچ دست نگه داشته شوند و شبیه ساعت‌های کلاسیک باشند. علاوه بر این، ممکن است ارزیابی در دسترس بودن تسمه های جایگزین منطقی باشد

عملکرد: بر اساس وجود اجزای اضافی مانند بلندگو، ضربان خوان، سنسورهای ورزشی و GPS انتخاب شده است.

ورزش: در بسیاری از موارد ساعت هوشمند وسیله ای است که برای ردیابی فعالیت بدنی خود خریداری می کنید. بنابراین، دانستن عملکردهای مجهز، اطلاعات و داده هایی که در طول فعالیت نمایش می دهد و اینکه آیا به اندازه کافی برای ورزشی که می خواهید انجام دهید مقاوم است یا خیر، ارزش دارد، بنابراین مواد را نیز به دقت ارزیابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − دو =