بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری

همه‌ی ما دنبال یه گوشی با باتری قوی هستیم تا در زندگی روزمره بتواند ساعت های زیادی شارژ بماند. قطعا در دنیای امروز ظاهر و  ‌کیفیت دوربین مهم شده  اما میزان نگهداری باتری از این دو فاکتور مهم تر است زیرا شما دائم درحال استفاده و انجام کار های روز مره بای این گوشی هستید. در ادامه مقاله شما عزیزان را با بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری آشنا کنیم .

چگونه بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری را خریداری کنیم؟

بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری

همانطور که می گوییم، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت عملاً در همه محدوده ها به استاندارد تبدیل شده است، بنابراین باید با گوشی هایی که بیش از 5000 میلی آمپر ساعت دارند شروع کنیم. اگرچه همیشه اینطور نیست و مواقعی وجود دارد که دستگاهی با 4500 میلی آمپر ساعت عملکرد بهتری دارد و استقلال بهتری ارائه می دهد. زیرا مصرف انرژی مستقیماً به پردازنده و نرم افزار مربوط می شود.

بسیاری از تولیدکنندگان، از جمله اپل، بازی خود را در ماه های اخیر افزایش داده اند. هر چه گوشی بزرگتر باشد، توانایی های بیشتری را می توانیم تجهیز کنیم و در نتیجه استقلال بیشتری داریم. برای اینکه بدانید کدام گوشی‌ها بهترین عمر باتری را دارند، همه این موارد را در نظر گرفته‌ایم:

·       مدل و برند.

·       پردازنده.

·       نرم افزار و لایه سفارشی سازی.

·       اندازه و وزن دستگاه.

·       ظرفیت باتری.

·       سرعت بارگذاری

·       مدیریت مصرف انرژی.

بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری در سال ۲۰۲۴

بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری

ما تک تک تلفن های همراهی که در این لیست ظاهر معرفی کردیم را آزمایش کرده ایم. برای معرفی بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری با ما همراه باشید.

از اپل واچ سری 8 چه انتظاراتی داریم؟

 

آیفون 15 پرو مکس: اگر در مورد باتری صحبت کنیم، بهترین در بازار است

ایفون 5 چرومکس یکی از بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری است. کمی بیش از 4300 میلی آمپر ساعت آن برای هر کاربری کافی است، صرف نظر از اینکه چقدر خواستار باشد، بدون هیچ مشکلی به پایان روز و فراتر از آن برسد. در تیم خرید گوشی هوشمند، برخی از ما این موبایل را می خواهیم، ​​زیرا مطمئن هستیم که در برخی موارد با بیش از نیمی از شارژ به پایان روز کاری خواهیم رسید. وقتی صحبت از افرادی می شود که از دستگاه های خود حداکثر استفاده را می کنند، واقعاً فوق العاده است.

Samsung Galaxy S24 Ultra: باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه با دوربینی دیدنی

از بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری بوده به نظر می رسد که رده بالا از قرار دادن قدرت شارژ زیاد در تلفن های خود می ترسند. در این حالت شما 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 45 واتی دارید. به گفته سامسونگ، شما می توانید 65 درصد را در 30 دقیقه شارژ کنید. استقلال آن حتی برای استفاده فشرده بسیار خوب است. بنابراین اگر در حد متوسط ​​از آن استفاده کنید، عمر باتری بیش از یک روز استفاده خواهید داشت.

در داخل از یک اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می شود و از یک محفظه بخار برای خنک کردن آن استفاده می شود. بنابراین جلسات بازی روان و بدون مشکل خواهد بود. بخشی از فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی تا 1 ترابایت و تمامی نسخه ها دارای 12 گیگابایت رم هستند.

POCO C65: صفحه نمایش بزرگ و باتری زیاد با قیمتی بیش از 100 یورو

یکی از آخرین نسخه‌های POCO، و پیشرفت فوق‌العاده‌ای نسبت به کاری که این شرکت انجام می‌داد. اگرچه قیمت این POCO C65 کمی بیش از 100 یورو است، POCO می خواهد خود را از شیائومی متمایز کند، گویی مردم نمی دانند که آنها یکسان هستند. این تلفن همراه دارای تمامی مدارک است تا یکی از مدل هایی باشد که ماه ها در محدوده کم آن را بیشتر به شما توصیه می کنیم.

ورتو گوشی لاکچری ۲۰۲۴

اگر می خواهید کمتر از 150 یورو هزینه کنید و بهترین باتری ممکن را داشته باشید، این یکی از بهترین خریدهایی است که می توانید انجام دهید. این برای کاربران خواستار عالی است، زیرا کل روز استفاده تضمین شده است و کاربرانی که آن را زیاد نمی دهند چندین روز استفاده خواهند داشت. بنابراین ما می توانیم کمی بیشتر بخواهیم. در این حالت ما 18 وات شارژ داریم و با این باتری عظیم، کمی زمان می برد تا مخزن پر شود. نکته واقعا جالب این است که وزن آن کمتر از 200 گرم است

. شیائومی ردمی نوت 13 5G

ما به مدل‌هایی با باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی (یا ارقام مشابه) ادامه می‌دهیم و اکنون جایی است که بیشتر متوجه بهینه‌سازی دستگاه‌ها می‌شویم. باورنکردنی به نظر می رسد، اما آنها تقریباً همه دستگاه های شیائومی هستند. اگرچه سامسونگ و وان پلاس جایگزین هایی با این قابلیت ها دارند، اما کارایی آن چندان قابل توجه نیست.

در مورد شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G، باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 وات داریم. برخی ارقام برای دستگاهی که در حال حاضر با قیمت کمتر از 300 یورو یافت می‌شود را در نظر گرفت. بهترین چیز این است که این دستگاه نسبتاً جمع و جور و سبک است و باید تشخیص داد که شیائومی از این نظر کار بسیار خوبی در بسته بندی باتری های بزرگ در اندازه های جمع و جور انجام می دهد.

شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G

برای شروع، هزینه آن کمتر از 300 یورو است. سپس، ما یک پردازنده واقعا کارآمد داریم: MediaTek Dimensity 8300-Ultra سبک‌تر است و تقریباً هیچ برقی در حالت استراحت مصرف نمی‌کند. علاوه بر این، این یکی از معدود مدل‌های 5G است که برای تجهیز این اتصال، خونریزی ندارد. و در نهایت، به لطف قدرت 67 واتی که می‌تواند این POCO X6 Pro 5G را در کمتر از 45 دقیقه شارژ کند، نسبت به بسیاری از رقبای خود شارژ سریع‌تری دارد.

جدیدترین گوشی ورتو

Xiaomi 13 Ultra: از هر نظر باورنکردنی

بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری

Xiaomi 13 Ultra دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، اما به سرعت ها و انواع شارژی که این شرکت در این جانور گنجانده است توجه کنید: 90 وات شارژ سیمی، 50 وات شارژ بی سیم و حتی 10 وات شارژ بی سیم Reversible، در در صورتی که شما به طور ناگهانی نیاز به شارژ کلاه ایمنی دارید.

علاوه بر این، ما دارای اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت رم و یک ماژول دوربین با همکاری لایکا با چهار سنسور 50 مگاپیکسلی هستیم. موبایلی که به معنای جهش بزرگی برای شیائومی و کاربرانش بوده است، زیرا اگر بهترین ها را از این شرکت می خواهند، باید بسیار بیشتر سرمایه گذاری کنند.

شیائومی 13 اولترا

از دیگر بهترین گوشی ها از نظر عمر باتری  است. علاوه بر باتری فوق العاده و صفحه نمایش بزرگ، OnePlus 12 طراحی بسیار دقیقی دارد و همانطور که شیائومی با لایکا انجام داده است، OnePlus با سازنده دوربین Hasselblad همکاری کرده است تا ماژولی را با رزولوشن های 50، 48 و 64 مگاپیکسلی ارائه کند. ، قرار دادن همه کارت ها روی میز در بالای محدوده برای کسانی که بیشتر به برند وفادار هستند.

وان پلاس 12

لیست پایانی ما با بهترین باتری ها به یکی از متعادل ترین اعضای خانواده POCO، POCO F5 ختم می شود. اگرچه ما تنها نیم سال است که آن را در اختیار داریم، اما این دستگاه تمام الزامات را برآورده می کند و مانند نسخه قبلی خود، POCO F4، پرفروش بوده است.

همانطور که در این برند مرسوم است، به لطف توازن کامل مشخصات و قیمت، یک میان رده با آرزوهای رده بالا، با صفحه نمایش AMOLED بسیار خوب با 120 هرتز و Snapdragon 7+ Gen 2، یکی از بهترین ها داریم. قدرتمند اندروید اما اینجا آمده ایم تا در مورد باتری صحبت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =